Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Όταν αφαιθείς Στα Χέρια Του Θεού , τα πάντα είναι ευλογημένα !

.......
«Ήταν κάποτε ένας μορφωμένος άνδρας που επί οκτώ χρόνια παρακαλούσε το Θεό να του στείλει έναν άνθρωπο να τον διδάξει την αλήθεια.
Και κάποτε που ένιωσε αυτή την επιθυμία πολύ έντονη, άκουσε τη φωνή του Θεού να του λέει: ‘Πήγαινε στην εκκλησία, κι εκεί θα βρεις έναν άνθρωπο που θα σου δείξει την οδό της ευλογίας.’ Πήγε εκεί, και βρήκε έναν φτωχό, ξυπόλυτο,με πόδια γεμάτα πληγές και σκόνη, και όλα του τα ρούχα δεν άξιζαν ούτε δυό δεκάρες.
Τον χαιρέτησε, και του είπε:
‘Είθε ο Θεός να σου δώσει καλή ημέρα!’
Κι ο άλλος απάντησε : ‘Ποτέ δε μου έδωσε κακή ημέρα.’
‘Είθε ο Θεός να σου δώσει καλή τύχη!’ ‘Πάντα έχω καλή τύχη.’
‘Είθε να σε κάνει ο Θεός ευτυχισμένο! Μα γιατί απαντάς έτσι;’ ‘Ποτέ δεν είμαι δυστυχισμένος.’
‘Σε παρακαλώ, εξήγησέ το μου αυτό, γιατί δεν το καταλαβαίνω.’
‘Μετά χαράς’, αποκρίθηκε ο φτωχός.
‘Μου ευχήθηκες να έχω καλή ημέρα. Όλες μου οι ημέρες είναι καλές: γιατί αν πεινάω, δοξάζω το Θεό. Αν έχει παγωνιά, χαλάζι, χιόνι, βροχή, αν ο καιρός είναι καλός ή κακός, πάντα δοξάζω το Θεό. Είμαι άθλιος και περιφρονημένος, αλλά δοξάζω το Θεό, κι έτσι πάντα η ημέρα μου είναι καλή.
Μου ευχήθηκες να μου δώσει ο Θεός καλή τύχη. Αλλά ποτέ δεν έχω κακή τύχη, γιατί ξέρω πως να ζω με το θεό, και ξέρω πως αυτό που κάνει είναι το καλύτερο. Και ό,τι ο Θεός δίνει ή επιτρέπει γιά μένα, καλό ή κακό, το παίρνω με χαρά από το Θεό, σαν το καλύτερο που μπορεί να γίνει, κι έτσι ποτέ δεν έχω κακή τύχη.
Μου ευχήθηκες να με κάνει ο Θεός ευτυχισμένο. Μα ποτέ δεν είμαι δυστυχισμένος. Γιατί η μόνη μου επιθυμία είναι να ζω μέσα στο θέλημα του Θεού, κι έχω τόσο απόλυτα παραδοθεί στο θέλημα του Θεού, ώστε θέλω αυτό που θέλει Εκείνος.’
‘Αλλά αν ο Θεός θελήσει να σε ρίξει στην κόλαση,’ ρώτησε ο μορφωμένος, ‘τι θα κάνεις τότε;’ ‘Να με ρίξει στην κόλαση; Η αγαθότητά Του δεν θα το επιτρέψει. Αλλά ακόμα κι αν το κάνει, θα Τον αγκαλιάσω με τα δυό μου χέρια. Το ένα μου χέρι, που είναι η Ταπεινότητα, θα αγκαλιάσει την ανθρώπινη φύση Του, και το άλλο μου χέρι, η Αγάπη, θα αγκαλιάσει τη θεία φύση Του, τόσο σφιχτά, που θα πρέπει να έρθει κι Αυτός στην κόλαση μαζί μου.
Γιατί καλύτερα να είμαι στην κόλαση με το Θεό, παρά στον παράδεισο χωρίς Εκείνον.’
Τότε ο Διδάσκαλος κατάλαβε ότι η αληθινή παραίτηση με την άκρα ταπεινότητα, είναι η συντομώτερη οδός προς το Θεό...
Και τον ρώτησε: ‘Τι άνθρωπος είσαι συ;’ ‘Είμαι βασιλιάς.’ ‘Πού είναι το βασίλειό σου;’
‘Η ψυχή μου είναι το βασίλειό μου, γιατί είμαι απόλυτα κύριος των εξωτερικών και εσωτερικών μου αισθήσεων, ώστε όλες οι επιθυμίες και οι δυνάμεις της ψυχής μου βρίσκονται σε πλήρη υποταγή, και αυτό το βασίλειο είναι μεγαλύτερο από οποιοδήποτε βασίλειο επί της γης.’
‘Τι σε οδήγησε σε αυτή την τελειότητα;’ ‘Η σιωπή μου, οι υψηλές μου σκέψεις, και η ένωσή μου με το Θεό. Γιατί δε μπορούσα να αναπαυθώ σε κάτι λιγώτερο από το Θεό.
Τώρα έχω βρει το Θεό, και στο Θεό έχω βρει αιώνια ανάπαυση και ειρήνη ».

.
...................................
.
.
Εύχομαι μιαν όμορφη , ευλογημένη μέρα σε κάθε Διαβάτη ,
Οδοιπόρο και ταξιδιώτη της ζωής .
Μέσα από όλα , μπορούμε να δούμε την παρουσία Του Θεού
στη ζωή μας .
Ας μην Τον ψάχνουμε στις άφθαστες βουνοκορφές ... είναι δίπλα μας !


Ευχαριστώ μιαν ευγενική ψυχή , λειτουργό Του Υψίστου , που μου έστειλε
το πιο πάνω κείμενο .


Διαβάτης


.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χριστος Ανεστη και καλημερα Αργυρουλα.Πραγματικα με αγγιξε η ιστορια που παραθεσατε..που συγγινητικη θα ελεγα ,με διδαγμα...ευχομαι να το κανουμε ολοι πραξη --με χριστιανικη αγαπη πηνελοπη

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Καλημέρα Πηνελόπη μου .
Είναι πραγματικά πολύ διδακτική αυτή η ιστορία .
Ας μην παραπονιώμαστε , για όσα εμείς νομίζουμε ότι μας βασανίζουν.
Πρέπει πάντα να γνωρίζουμε πως υπάρχουν πολύ σοβαρότερα προβλήματα απ΄ τα δικά μας .
Δόξα Τω Θεώ , για όσα έχουμε , αλλά και για όσα δεν έχουμε .
Λέει και ένα τραγούδι " ό,τι δεν έχω , είν΄ αυτό που δεν χρειάζομαι ... "

Καλή μέρα να έχεις ...

Ο Θεός μαζί σου

ΕΙΡΗΝΗ Ζ.Κ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ είπε...

''ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ'' ΜΟΝΟ, ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ...
ΑΚΟΥΣΑ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΔΩ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ, ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ, ΚΟΠΕΛΙ ΜΙΚΙΟ ΗΜΟΥΝΑ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ....
ΕΙΠΕ ΛΟΙΠΟΝ...
''ΚΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΔΕΧΟΥΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ, ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΑ''
ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ
ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ!!

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!

Διαβάτης είπε...

@ ΕΙΡΗΝΗ Ζ.Κ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ ,

" Και τα καλά δεχούμενα και τα κακά δεχούμενα " .

Ας είναι ευλογημένο κάθετι που έρχεται στη ζωή μας . Σίγουρα θα έχει το λόγο του.

Καλή μέρα να έχεις.

Ανώνυμος είπε...

Το πιο πάνω κείμενο έρχεται ουσιαστικά να μας απαντήση σε ένα φαινόμενο που το τελευταίο καιρό έκανε την εμφάνιση του σε Ελλάδα και Κύπρο...ίσως και αλλού..."Με λύπη μας παρατηρούμε ότι το τελευταίο καιρό κυκλοφορεί ανάμεσα στους ορθοδόξους σε Ελλάδα Κύπρο και αλλού, ένα φυλλάδιο, το οποίο περιέχει μια συνταγή για τη κατασκευή ενός γλυκίσματος ή ψωμιού. Το φυλλάδιο αυτό συνοδεύεται με ένα είδος προζυμιού. Το ονόμασαν «Το τυχερό ψωμί του Αγίου Παϊσίου»αυτό φέρνει τύχη και υγεία σε όποιον το φτιάχνει, στην οικογένεια του και εκπληρώνει επιθυμίες, λέει στο φυλλάδιο!!!

Καλό είναι να ξέρετε ότι ο γέροντας Παΐσιος λέει τα πιο κάτω για την υγεία:
- Γέροντα, πάντα ωφελεί η αρρώστια;
Γέροντας Παΐσιος: - Ναι, πάντα πολύ ωφελεί. Οι αρρώστιες βοηθούν τους ανθρώπους, να «εξιλεωθούν», όταν δεν έχουν αρετές. Μεγάλο πράγμα η υγεία, αλλά και το καλό που προσφέρει η αρρώστια, η υγεία δεν μπορεί να το δώσει! Πνευματικό καλό! Είναι πολύ μεγάλη ευεργεσία, πολύ μεγάλη! Καθαρίζει τον άνθρωπο από την αμαρτία, και μερικές φορές του εξασφαλίζει και μισθό. Η ψυχή του ανθρώπου είναι σαν το χρυσάφι και η αρρώστια είναι σαν τη φωτιά που την καθαρίζει. Βλέπεις, και ο Χριστός είπε στον Απόστολο Παύλο: «Η δύναμίς μου εν ασθενεία τελειούται». Όσο περισσότερο ταλαιπωρηθεί με κάποια αρρώστια ο άνθρωπος, τόσο περισσότερο εξαγνίζεται και αγιάζεται, αρκεί να κάνει υπομονή και να την δέχεται με χαρά.
Επίσης ο Απόστολος Παύλος στη προς Ρωμαίους επιστολή του λέει τα εξής: «Καυχόμαστε ακόμα στις δοκιμασίες, γιατί ξέρουμε καλά πως οι δοκιμασίες οδηγούν στην υπομονή, η υπομονή στον δοκιμασμένο χαρακτήρα και ο δοκιμασμένος χαρακτήρας στην ελπίδα. Κι η ελπίδα τελικά δεν απογοητεύει. Μαρτυρεί γι αυτό η αγάπη του Θεού, με την οποία το Άγιο Πνεύμα που μας δόθηκε, γέμισε και ξεχείλισε τις καρδιές μας…» (προς Ρωμαίους Ε’ 2)

Ο Απόστολος Παύλος και ο γέροντας Παΐσιος δεν αναφέρονται πουθενά για τύχη για υγεία ή για εκπλήρωση επιθυμιών!!!!

Σύμφωνα λοιπόν με τα πιο πάνω συμπεραίνεται ότι εμείς οι χριστιανοί δεν μπορούμε να χρησιμοποιούμε τέτοια πράγματα. Περιττό να πούμε ότι ο μακαριστός γέροντας Παΐσιος έζησε μια ζωή ασκητική, και ποτέ δεν περίμενε «άσπρη» μέρα από ψωμάκια και γλυκά αλλά λεύκανε την ψυχή του με την εγκράτεια την προσευχή την εξομολόγηση και τη θεία κοινωνία

Λοιπόν πρόκειται για απάτη, ο γέροντας Παΐσιος δεν έγραψε ποτέ κάτι τέτοιο. Αυτό δημιουργεί μόνο προβλήματα και αναστάτωση. Γι’ αυτό προσοχή!!!!!!!! "

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Σας ευχαριστώ για τις συμπληρωματικές διευκρινήσεις , και νουθεσίες του γέροντα Παΐσιου .

Ας λειτουργούμε σε όλα με αγάπη ...