Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Η ζωή !

.
Η ζωή χωρίς αγάπη είναι ποτάμι χωρίς νερό.
.
Η ζωή χωρίς θυσία είναι δένδρο χωρίς καρπούς.

Η ζωή χωρίς ευλογία Θεού είναι αετός χωρίς φτερά.
.
Η ζωή χωρίς πίστη στο Θεό είναι γή χωρίς ήλιο.
.
Η ζωή χωρίς σκοπό είναι σπίτι χωρίς σκεπή.
.
Η ζωή χωρίς Οδηγό είναι καράβι χωρίς καπετάνιο.
.
Η ζωή χωρίς Θεό είναι ουρανός χωρίς αστέρια.
.
.
. . . .
Εύχομαι , μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη βδομάδα
.
να προρευθούμε όλοι οι διαβάτες και οδοιπόροι της ζωής.
.
Ας γεμίσουμε τη ζωή μας με την γλυκειά παρουσία Του Ιησού Χριστού ,
.
και όλα θα γίνουν όμορφα και ειρηνικά !
.
Καλή σας μέρα .
.
Διαβάτης
.
.
( Πηγή κειμένου : Αρχ. Δαμιανός Ζαφείρης )
.

4 σχόλια:

jacki είπε...

Καλή εβδομάδα Αργυρούλα μου..
Και ζωή με Θεό.

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη,
Εύχομαι πάντα στην ζωή μας να μάθουμε να προσκυνούμε το Σταυρό μας καθημερινά ,όχι μόνο με τα χείλη μας αλλά με την καρδιά μας .Πόσο δύσκολο είναι τελικά ......Η ζωή χωρίς αγάπη είναι ζωή χωρίς τον Κύριο.......
Είναι δύσκολο να πονάς αλλά όταν δεις τους σταυρούς που κουβαλάνε οι άλλοι φίλοι γύρω σου πρέπει να σιωπάς ...Είναι περίεργο πόσο εύκολα μαθαίνεις να εκτιμάς την κάθε στιγμή και να μαθαίνεις το μυστήριο του πόνου....

Διαβάτης είπε...

@ jacki ,

Αγαπημένη μου , γλυκειά Ιωάννα .
Εύχομαι μια γλυκειά βδομάδα και για σένα .
" Όταν όλα γίνουν Χριστός ! " ,
την άκουσες αυτή την ομιλία του πατρός Ανδρέα Κονάνου ;
Γιατί , όταν όλα γίνουν και γεμίσουν με Χριστό , τότε δεν θα ρωτούμε το πώς και το γιατί ια τίποτα .
Θα μας γεμίζουν τα πάντα .

Καλή συνέχεια κοπέλα μου , και ο Θεός να γεμίζει κάθε στιγμή της ζωής σου .

Φιλιά πολλά και την αγάπη μου,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου , γλυκειά ψυχούλα .
Σ΄ευχαριστώ για την αγάπη σου και για όλα όσα μου γράφεις .
Μακάρι , χωρίς δισταγμούς , να μπορέσουμε κάποια στιγμή να τα εναποθέσουμε όλα στον Κύριο .
Ίσως τότε μονάχα να μπορέσει η ψυχή μας να βρει την ανάπαυση που επιζητά ...
Ο πόνος , δεν θα μας εγκαταλείψει ποτέ . Άμα μας συναντήσει , έγινε πλέον σύντροφός μας .
Γι΄ αυτό πρέπει να τον πέρνουμε και να τον κάνουμε προσευχή , και να τον εναποθέτουμε στα πόδια Του Κυρίου...
Αυτός θα γίνει ο Σίμωνας Κυρηναίος για μας , και θα μας ξεκουράσει από το δικό μας φορτίο και τις δικές μας θλίψεις και πόνο .
Καλή δύναμη , συνοδοιπόρε μου αγαπημένη ,
και η Παναγιά και ο Αγαπημένος της Υιός να σε σκεπάζουν και να σε συντροφεύουν κάθε στιγμή της ζωής σου .

Την αγάπη μου,

Αργυρούλα