Σάββατο, 13 Αυγούστου 2011

Αυγουστιάτικοι Ύμνοι !

...



«Επιθυμώ Παναγία ,

τα κάλλη του Παραδείσου,

τον μυρισμόν και τα άνθη,

και την τερπνήν ευωδίαν,

και τας ωδάς των Αγγέλων,

όταν υμνούν τον Υιόν Σου . ",..





Όταν τον πιο πάνω ύμνο τον ακούς σε μιαν κατανυκτική ατμόσφαιρα ,

να τον ψέλνουν ψυχές και χείλη , που άλλον δεν έχουν πόθο , από το να

υμνούν Τον Κύριο Ιησού Χριστό και Την Μεγαλόχαρη Μητέρα Του ,

τότε ανεβαίνεις μαζί με τις ωδές και 'συ σε μονοπάτια Ουράνια ,

ακουμπάς Τον Πανάγιο χιτώνα της Παναγίας μας , και πέρνεις δύναμη

σε ό,τι κι΄ αν σου συμβαίνει στη ζωή , όποιες στεναχώριες κι΄ αν βαραίνουν

τους ώμους σου ... και προχωράς ...


Ας είναι ευλογημένη η πορεία ολονών μας προς Τον Δεκαπενταύγουστο

Της Γλυκειάς μας Παναγιάς .


Είσαστε όλοι στη σκέψη μου και την προσευχή μου.


Διαβάτης

,

,


,






4 σχόλια:

Αναστάσιος είπε...

Αμήν.
Καλή Παναγιά ....

ΑΝΘΗ είπε...

Αργυρούλα μου,

Όπως η Σελήνη στολίζει τον έναστρο ουρανό, έτσι κι η Παναγιά μας κοσμεί τη ζωή μας, εφόσον γίνεται η μεσίτρια των πόνων μας στον Υιό της.
Καλό δεκαπενταύγουστο, γλυκιά μου!

Διαβάτης είπε...

@ Αναστάσιος ,

Aμήν Αναστάσιε , ας μας σεπάζει η Παναγιά σε κάθε μας βήμα και από κάθε πειρασμό .

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Σ΄ ευχαριστώ πολυαγαπημένη μου φίλη για τις ευχές και την αγάπη σου .

Ο Χριστός είναι η κεφαλή της Εκκλησίας και η Παναγιά είναι η καρδιά , έλεγε ένα γέροντας εδώ στην Μεγαλόνησο !

Ας μας σεπάζει η Παναγιά σε κάθε μας βήμα και από κάθε πειρασμό , και ας είναι η Μεσήτριά μας μεταξύ Ουρανού και γης .

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.