Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Προσευχή αιτήσεως δακρύων.

...

"Κύριε, Συ μόνο γνωρίζεις ότι η ψυχή μας Εσένα διψά σαν την άνυδρη γη και Εσένα ποθεί.
Στάξε στην καρδιά μας μια σταγόνα από την θεία σου χάρη και άναψε μέσα σ' αυτήν την φλόγα της αγάπης Σου. Κρούσε στην δεκάχορδη κινύρα μας μέλη κατανυκτικά και ευφρόσυνα. Συ που άνοιξες τα μάτια του τυφλού άνοιξε τα μάτια της διανοίας μας να κατανοεί την ομορφιά της Δόξης Σου. Συ που έδωσες νερό στην έρημο σ' ένα λαό απειθή και φιλόνικο, δώσε μας κατάνυξη και δάκρυα στα μάτια για να δακρύζουμε κάθε ημέρα της ζωής μας με ταπείνωση, αγάπη και καθαρή καρδιά.
Ας προσεγγίσει η δέησή μας την αγάπη Σου να μας χαρίσει τον άγιο σπόρο της αληθείας σου για να σου προσφέρουμε δεμάτια πλήρη κατανύξεως και δοξολογίας.
Εισάκουσον Κύριε της προσευχής των δούλων σου , δια πρεσβειών της Θεοτόκου και πάντων των αγίων Σου, ο επί πάντων ευλογητός εις τους αιώνας των αιώνων, Αμήν. "
,

Άγιος Εφραίμ Σύρος



,

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kαλημέρα εν ειρήνη αγαπητέ μας Διαβάτη,η προσευχή που παραθέτεις είναι πολύ όμορφη.Ευχαριστούμε!πην

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου Αργυρούλα, μακάρι η ομορφιά της Δόξας Του, να κατανύσει τις ψυχές μας και τα πολυπόθητα δάκρυα της μετανοίας, ας υγραίνουν καθημερινά τα μάτια μας. Άλλωστε η χαρά, είναι καρπός των δακρύων!
Σου στέλνω το πιο γλυκό μου χαμόγελο, μαζί με την αγάπη μου!
Καλημέρα φίλη μου!
Θεώνη

sinodiporos είπε...

Προσευχή= η συνομιλια μας με τον Θεό. Η τροφή της ψυχής μας. Ο δορυφόρος μας που πρέπει να εκπέμπει καθημερινά και αδιαλείπτως. Σας ευλογώ και σας ασπάζομαι εν Χριστώ Αργυρούλα. Η Θεία Χάρις να ευλογεί τη ζωή σου και τα έργα σου.

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Σ΄ ευχαριστώ Πηνελόπη μου.
Καιρός προσευχής και Μετάνοιας .

Καλή μέρα να έχεις .

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη Θεώνη , εισπράττω την αγάπη σου και το χαμόγελό σου , και σ΄ ευχαριστώ που μου μεταγγίζεις την ομορφιά και το φως της ψυχής σου !

Εύχομαι Το Θείο Φως της Αγάπης Του Ιησού Χριστού να φωτίζει παντοτεινά την πορεία της ζωής σου.

Να έχεις μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα.

Σου στέλνω την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο:)

Διαβάτης είπε...

@ sinodiporos ,

Την ευχούλα σας γέροντα. Οι ευχές σας και οι ευλογίες σας είναι στήριγμα στον αγώνα μας .
Να μην μας ξεχνάτε σ΄ αυτούς τους δύσκολους και χαλεπούς χρόνους που διανύουμε...

Καλή δύναμη και στον δικό σας προσωπικό αγώνα , και εύχομαι ο Θεός να ενισχύει την πίστη σας ,και να ελαφρύνει το φορτίο των κόπων σας ...

Ευλαβικά , σας στέλνω την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.