Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Ικεσία ...

 
 
 
Κύριε ...

Αισθάνομαι την αναξιότητά μου ,

την φτώχια , την αδυναμία και την αθλιότητα της ζωής μου .

 
Πάρε Στα Χέρια Σου την τραυματισμένη μου ύπαρξη ,

και ως ο Μοναδικός Ιατρός των ψυχών και των σωμάτων ημών ,

επάλειψε τις πληγές μου με Το Άπειρο Έλεός Σου ,

απάλυνε κάθε πόνο και κάθε δοκιμασία του βίου ,

χαρίζοντάς μου Το Μεγαλείο Της Θείας Ευσπλαχνίας ,

και Ανέκφραστης Φιλανθρωπίας Σου !
 
Κύριε . . .

στεγνή πλέον η ψυχή μου , γονατίζει ενώπιών Σου ,

και με τα μάτια του σώματος ατενίζει Εσέ ,

Την Εσταυρωμένη Αγάπη , Τον Άπειρο Θεό ,

Τον Μέγα Δωρεοδότη !

Δώρισέ μου Κύριε , την ειρήνη της ψυχής μου ,

τη γαλήνη της ζωής μου .

Εισάκουσε Κύριε , την ικεσία που εναποθέτω ενώπιών Σου.

Εσύ ξέρεις τον λόγο που συμβαίνει το κάθετι στη ζωή μας ,

και Συ Ουράνιε Πατέρα , είσαι Αυτός που το επιτρέπει .

Το μικρό μας μυαλό δεν μπορεί να χωρέσει Τη δική Σου Σοφία .
 
Κύριε φώτισέ μας πως πρέπει να χειριζόμαστε

όλα τα απρόσμενα που έρχονται στη ζωή μας …

Κύριε φώτισε τα παιδιά μας , και προστάτευσέ τα από κάθε

πειρασμό και παγίδα του πονηρού που ξεπροβάλλει

στην πορεία της ζωής τους …

Χάρισέ τους την διάκριση να ξεχωρίζουν το σωστό ,

και να βαδίζουν σε μονοπάτια καθαρά .

Θωράκισέ τα με την ασπίδα Της Θείας προστασίας Σου ,

και περιφρούρισε τις καρδιές τους αλώβητες από τα βέλη του κακού .
 
Κύριε , είμαι αδύναμη ενώπιων των πειρασμών ,

και δεν μπορώ να σταθώ ενώπιών τους για να προστατεύσω κανέναν ,

γι΄ αυτό ακουμπάω Στα Πανάχραντα Πόδια Σου ,

τις ψυχές των ανθρώπων που αγαπώ και που προσεύχομαι σήμερα γι΄ αυτούς

και Σε ικετεύω , γίνε Κύριε ο Φωτισμός , ο Οδηγός ,

πηγή Αισιοδοξίας , πίστης  και Ελπίδας . Αμήν .
 
 
Διαβάτης
 
 
***

" Κύριε Ιησού Χριστέ Ελέησον με ! "

***

 (  Η προσευχή σας σήμερα θα μου δώσει μεγάλη δύναμη !  )


 
 
***
 
 
 
***
 
 
 
 



 
 
 
 

8 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

"Θεέ μου δώσε μου γαλήνη να δέχομαι τα πράγματα που δεν μπορώ ν'αλλάξω,

θάρρος για να αλλάξω τα πράγματα που μπορώ και σοφία για να διακρίνω το ένα από το άλλο".

την αγάπη μου σου στέλνω

με το δυνατό βοριά του νησιού...

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Αγαπημένη μου ευγενική ψυχούλα ,

σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου ...

Ο Θεός να μας δίνει δύναμη σε όλα τα δύσκολα της ζωής ... θάρρος,γαλήνη,σοφία ,υπομονή ,

για να διακρίνουμε τι κρύβεται πίσω απ΄ όλα όσα βιώνουμε ...

σου στέλνω την αγάπη μου κι΄ ένα μεγάλο ευχαριστώ :)

Ανώνυμος είπε...

Κοίταξες ψηλά στον ουρανό σήμερα;
Άραγε τι μέρα θα μας ξημερώσει...
Θα΄ναι δύσκολη; Θα’ναι εύκολη;
Πες μια προσευχή της καρδιάς και ξεκίνα με πίστη.
Κάνε όποια εργασία έχεις
Φρόντισε τους δικούς σου ανθρώπους
Ποτέ σου όμως μην ξεχνά πως...
Αυτή η ζωή ΔΕΝ είναι η αληθινή!
Δεν είναι η πραγματική.
Έχουμε μια άλλη πατρίδα ετοιμασμένη απ’το Θεό.
Τη μόνιμη πατρίδα τ΄ουρανού.
Γι΄ αυτή την πατρίδα να κάνεις όνειρα.
Πως λέει ο Απόστολος Παύλος:
"Γιατί δεν έχουμε εδώ μόνιμη πολιτεία, αλλά λαχταρούμε τη μελλοντική".
Γι΄ αυτή την πατρίδα να ετοιμάζεσαι απ’αυτή τη ζωή.
Για εκείνη την όμορφη πατρίδα να υπομένεις κάθε δυσκολία με θάρρος, υπομονή και πίστη.
Όλοι μας είμαστε ταξιδιώτες εδώ...
Ταξιδεύουμε και δοκιμαζόμαστε.
Άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο.
Ξέρει ο Θεός πόσο αντέχουμε ο καθένας και ανάλογα μας δοκιμάζει...
Εύχομαι να δυναμώνεις...
Εύχομαι να ελπίζεις...
Εύχομαι να μη χάνεις το θάρρος και τη πίστη σου.
Ώστε μια μέρα όλοι να μπορέσουμε να αισθανθούμε την ένωση μαζί Του!


Γλυκιά μου φίλη όλα καλά θα πάνε....

Κι εγώ... προσπαθώ...

Ο Κύριος τ΄ουρανού και της γης, πάντα είναι μαζί μας!!!!


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!!

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Σ΄ ευχαριστώ αγαπημένη μου για το σάλπισμα αισιοδοξίας που μου χαρίζεις !

Είμαι τόσο αδύναμη ... που δεν μπορώ να αντεπεξέλθω στα απρόσμενα της ζωής ...

Ας μας ενισχύει εξ Ουρανού !

Τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίζει από την Αγάπη Του !

Ζητώ τις προσευχές σας φίλη μου .

Σε φιλώ :)

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου ,

Πάντα υπάρχει ελπίδα........η μοναδική ελπίδα μας είναι η προσευχή και τότε ο Κύριος μας η Παναγία και οι Αγιοι Παντες μας καθοδηγούν και μας προστατευουν.
Όλα θα πάνε καλά .....ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ !
ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ .

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Ευχαριστώ αγαπημένη μου ...

Όταν τα πράγματα δεν εξαρτώνται από σένα , τότε απλά αφήνεσαι μ΄ εμπιστοσύνη Στα Χέρια Του Πάνσοφου Δημιουργού σου !

Αυτή τη βοήθεια Του ζητώ ... να με βοηθήσει να αφεθώ Στα Χέρια Του .

Καλημέρα :)

Γεσθημανή είπε...


Τίποτε δε χάθηκε! Μη στεναχωριέσαι
Αν νιώθεις αποδυναμωμένος απ' τη σφοδρότητα των πειρασμών,
αν βλέπεις πως κοντεύεις να λυγίσεις,
ακόμα και αν έπεσες, μη στεναχωριέσαι.
Μην απελπίζεσαι.
Τίποτε δεν τελείωσε ακόμα.
Τίποτα δεν χάθηκε.
Αφού ακόμα είσαι ζωντανός, αφού ακόμα έχεις τη δυνατότητα,
γονάτισε και προσευχήσου.
Ο Θεός, ο σταυρωμένος Θεός, ποτέ δεν έπαψε να μας αγαπά.
Όπως είμαστε.
Γεμάτοι σφάλματα, γεμάτοι αμαρτίες,
γεμάτοι πάθη και σκοτεινιά.
Ποτέ δεν είναι αργά και τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο!

Γεσθημανή

Διαβάτης είπε...

@ Γεσθημανή ,

Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για όλα όσα η ευγενική σου καρδιά ξεχειλίζει .

Οι δικές σας δυσκολίες στεναχώριες και προβλήματα , μου δίνουν δύναμη στον αγώνα μου .

Σ΄ ευχαριστώ !

Να μας θυμάσαι στην προσευχή σου :)