Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Προσευχή !



 
 
 

Η καρδιά μου σφίγγεται τόσο δυνατά.

Τα μάτια μου γίνονται τόσο θαμπά.

Ο αναστεναγμός μου πιο βαθύς.
 

Κύριε, στις δύσκολες στιγμές μη μ΄ αφήνεις.
 
Παρουσιάσου. Έλα στο πλάϊ μου ...

Μίλησέ μου μυστικά, όπως Σύ γνωρίζεις.

Σε θέλω, Ιησού μου, πολύ κοντά μου.

Κύριε, πρόφθασε Σύ τα σφάλματά μου...

 
Εσύ γνωρίζεις το καλύτερο για τον καθένα μας .
 
Δώσε τις λύσεις Κύριε ,
 
Φώτισέ μας στις ορθές αποφάσεις ...
.
Το έλεος Σου ας με καταδιώξει.



( + π.Νικόλαος Σελέντης )



 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου ,

Ειμαι σίγουρη ότι η Παναγία μας και οι Αγιοι Πάντες δεν μας εγκαταλείπουν .Όλα θα πανε καλα .Να προσευχόμαστε να φωτισει τους ανώτερους να βρουν λύση στο πρόβλημα με τα Πανεπιστήμια.Πιστη Προσευχή και Υπομονη ....Δυστυχώς θελουν να πλήξουν την Ορθοδοξία τον Ελληνισμο την Παιδεία .......όλα.ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ...ειμαι δίπλα σου.

ΕΛΕΝΑ

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεός βοηθάει


Ὁ Θεὸς βοηθάει καὶ δὲν ἀδικεῖ!
Βλέπει πιὸ πέρα καὶ τὸν ἐνδιαφέρει, σὰν καλὸς πατέρας,
νὰ μᾶς ἔχει κοντά του στὸν παράδεισο.
Γι᾿ αὐτὸ δίνει δοκιμασίες σ᾿ αὐτὴ τὴ ζωή.

Αναδημοσίευση από: Ιερός Ναός Αγίας Βαρβάρας Πατρών


ΕΛΕΝΑ

Γεσθημανή είπε...

Σε κάθε δοκιμασία να φέρνεις στο μυαλό σου , ανθρώπους που βιώνουν πολύ πιο σοβαρότερα δεινά, δοκιμασίες αβάστακτες , βάρη ασήκωτα ...

Πάντα να ξέρεις ότι τα δικά μας είναι τα ελαφρύτερα ...

δεν επιτρέπει κάτι περισσότερο απ΄ όσα μπορούμε να σηκώσουμε ...

Η Παναγία να σκέπει όλο τον κόσμο.

Καλημέρα Αργυρούλα μου.

Γεσθημανή