Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Ας ενώσουμε τις προσευχές μας !

 

 
Η προσευχή ενώνει τους ανθρώπους...
Είναι η αλυσίδα που μας ανεβάζει όλους
και μας φέρνει μπροστά Στο Θρόνο Του Θεού.
Ας κάνουμε την καρδιά μας Ουράνιο θυσιαστήριο
και ας αφήσουμε να ξεχειλίσει από ύμνους δοξολογίας
και ευχαριστίας προς Τον Κύριο !
 
Aς θυμηθούμε και τον κάθε συνάνθρωπό μας ,
που έχει ανάγκη της αγάπης μας και της προσευχή μας .
Ας θυμηθούμε ψυχές μοναχικές και πονεμένες ,
και ας τις εναποθέσουμε όλες ονομαστικά
ενώπιων Του Ουράνιου Πατέρα ,
ικέτεύοντας Τον να χαρίσει Το Μέγα Του Έλεος ...
 
Ας θυμηθούμε ψυχές που κουβαλούν
το βάρος και τον πόνο μιας ασθένειας ,
και ας παρακαλέσουμε Τον Κύριο να δίνει δύναμη ,
κουράγιο , υπομονή και ίαση ,
τόσο στα ίδια τα άτομα που πονούν ,
όσο και στα άτομα της οικογένειάς τους και τους γύρω τους .
 
Ας προσευχηθούμε για τους συνανθρώπους μας
που κουβαλούν στους ώμους τους
το βάρος της ασθένειας του καρκίνου ,
και κυρίως τα νεαρά παιδιά που προσβλήθηκαν
από αυτή την ασθένεια ...
 
Ένα νεαρό παιδί αυτές τις μέρες
έχει μεγάλη ανάγκη τις προσευχές μας ...
 Ας ευχηθούμε , ο Κύριος να του δώσει δύναμη και υπομονή ,
και μέσα από τη δοκιμασία αυτή
να βγούν όλοι πιο δυνατοι ,
και να φανερωθούν Τα Μεγαλεία Του Θεού !
 
Ας υψώσουμε τα ματια στον Ουρανό
και ας παρακαλέσουμε Τον Κύριο ,
να είναι δίπλα του , να του απαλύνει τον κάθε σωματικό πόνο ,
και να δίνει δύναμη στους γονείς του
και στην οικογένειά του , στον προσωπικό τους γολγοθά .
 
« Κύριε Ιησού Χριστέ , Ιατρέ των ψυχών και των σωμάτων ,
ελέησον ημάς , γενού τοις πάσοι τα πάντα , και δώσε στον καθένα
Ουράνια Παρηγοριά , και δύναμη ψυχής
ενάντια σε κάθε πειρασμό , πόνο και θλίψη .»
 
Αμήν !

 
Ας ενώσουμε τις προσευχές μας αγαπημένοι μου ...
 
Καλή δύναμη σε όλους !
 
 
« Μεθ΄ ημών Ο Θεός !  »


                                                                                                  Διαβάτης   

 
 
 
 


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aγαπημενη μου ,

Καλημερα μου θυμισες πριν πεντε χρονια οταν ο γιος συναδελφου μου διαγνωστηκε με λευχεμία ....θυμασαι ...ολοι προσευχονταν μετα απο δική σου καθοδήγηση και Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΣΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑΣ !!!!!ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΚΕ !!!!!
Οταν ολοί ενωσουμε την προσευχη μας δυναμώνει και ΕΙΣΑΚΟΥΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ......ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟΝΙΣΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ !!!!! ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΑΥΤΟ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ !!!!!
ΑΓΑΠΩΣΕ ΑΡΓΥΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΗΣ !!!!!

ΕΛΕΝΑ

Γεσθημανή είπε...

Ευχόμαστε Αργυρούλα μου , όλοι μας , για τον καθένα που πονεί , για τον κάθε ασθενούντα , για όποιον έχει ανάγκη θεία παρηγοριά ...

Ο Θεός να απαλύνει τον πόνο και να χαρίσει την ίαση .

Καλή σου μέρα !

Από πολύ μακρυά σου στέλνω την αγάπη μου .

Γεσθημανή

Διαβάτης είπε...

@ Έλενα ,
@ Γεσθημανή ,

Ο Θεός είναι δίπλα του .
Είμαι σίγουρη . Δεν είναι μόνος !
Η προσευχή όλων μας θα τον στηρίζει .

Την αγάπη μου :)