Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Στο κατώφλι της Νέας Χρονιάς . . .

 
 
 
Ελάχιστες ώρες απομένουν να αποχαιρετήσουμε και αυτή τη χρονιά .
Και σκέψη μου σήμερα ...

όχι άλλες μέριμνες , όχι άλλα τρεχάματα , όχι άλλες σκοτούρες .
Μονάχα δυό μεγάλες " συγνώμες " .
.
Η πρώτη και σημαντικότερη , στον Πλάστη και Τον Δημιουργό μου .

Για κάθε σκέψη , πράξη , λόγο , που Σε πόνεσαν.
Που Σου ξανακάρφωσαν τα καρφιά στις παλάμες ,
που Σου ξαναλόγχισαν Την πλευρά ,
που Σου ξαναπότισαν το ξύδι και τη χολή ,
που Σου ξαναμάτωσαν Την Καρδιά . Συγνώμη !
.
Η δεύτερη , εξίσου σημαντική , σ΄ εσένα .

Σ΄ εσένα , τον σύζυγο , τον σύντροφο , τον φίλο ,
τον αδελφό , την αδελφή , το παιδί ,
τον πατέρα , την μητέρα , τον κάθε διπλανό ,
μα και μακρινό συνοδοιπόρο , στην πορεία της ζωής ,
που πίκρανα , που στεναχώρεσα , που πόνεσα , που λύπησα ,
είτε θεληματικά, είτε άθελά μου .
Συγνώμη σε όλους εσάς !

Το κάθε φταίξιμο είναι δικό μου ,

που πηγάζει μέσα απ΄ τον ανελέητο εγωισμό μου ,
που καλλιεργώ , με τα πάθη και τα θέλω μες την ψυχή μου ,
και μου στερεί τη χαρά και την αγάπη απ΄ τη ζωή .
Με την συναίσθηση της ευθύνης ,
απέναντι Στον Θεό , και στον αδελφό μου ,
με αυτές τις σκέψεις , και αυτές τις δύο μεγάλες "Συγνώμες " ,
 θέλω να αποχαιρετήσω αυτή τη χρονιά που μας φεύγει .
Ας έχει ο καθένας ευλόγημένη και γεμάτη αγάπη τη Νέα χρονιά .

Έχετε όλοι την αγάπη μου και τις εγκάρδιες ευχές μου !


Καλή δύναμη σε όλους !

 « Μεθ΄ ημών Ο Θεός !  »

                                                                  
    Διαβάτης      
 

( Πολύ προσωπικές σκέψεις από το ημερολόγιό μου )


 
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: