Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Προσευχή Πονεμένης ψυχής!

 
 
Χριστέ μου,
συγχώρεσέ με που...
δεν αγαπάω,
δεν συγχωρώ, ...

δεν υπομένω,
δεν κατανοώ,
δεν νοιάζομαι,
δεν μοιράζομαι,
δεν ελπίζω,
δεν δικαιολογώ,
δεν προσφέρω,
δεν σιωπώ,
δεν έχω πραότητα,
δεν προσεύχομαι,
δεν σε επισκέπτομαι στην εκκλησία Σου,
δεν πονάω για τα πάθη μου,
δεν μετράω τα λόγια μου,
δεν αγωνίζομαι,
δεν παλεύω με τον κακό εαυτό μου,
δεν προσπαθώ αληθινά να αλλάξω,
δεν υπακούω,
δεν μετανοώ…
 
                                                               ( Γλυκειά Παραμυθία )
 
 
Καλή δύναμη σε όλους !
 « Μεθ΄ ημών Ο Θεός !  »

                                                         


                                                                                                                     Διαβάτης      
 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: