Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Η ζωή μας ένα Δώρο !

 
 
Κάνοντας σήμερα μιαν αναδρομή στο παρελθόν ,
βλέπω την ζωή μου σαν κινηματογραφική ταινία να ξετυλίγεται μπροστά μου ...
Και νοιώθω να πλημμυρίζει η ψυχή μου   από ατελείωτη ευγνωμοσύνη
προς Τον Δημιουργό μου , που μου χάρισε το Δώρο της Ζωής ...

Αισθάνομαι την ανάγκη
να πω σε όλους εσάς τους αναγνώστες μου ,
τους καλούς κι΄ αγαπημένους φίλους , τους γνωστούς και άγνωστους ,
τους κοντινούς και μακρινούς συνοδοιπόρους και Διαβάτες
που συνάντησα στο δρόμο μου ,
ένα μεγάλο " Ε υ χ α ρ ι σ τ ώ ! "
΄Ενα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη σας ,
την καλοσύνη σας , την κατανόηση , και όλα όσα μου διδάξατε ...

Αισθάνομαι όμως και την ανάγκη να ζητήσω από όλους σας  μια μεγάλη
και ειλικρινή " Σ υ γ ν ώ μ η " , αν για κάποιο λόγο σας στεναχώρησα , σας πίκρανα
ή ανθρώπινα και άθελά μου σας απογοήτευσα ...
Δυστυχώς , οι ατέλειές μου είναι τόσες πολλές , και τα ελαττώματά μου τόσο αμέτρητα ,
που δεν με αφήνουν να φανώ αντάξια της δικής σας αγάπης και προσφοράς ,
γι΄ αυτό δεχθείτε την ειλικρινή αυτή συγνώμη μου .

Και τέλος τέλος θέλω να σας πω , πως έχω διδαχθεί τόσα πολλά από τους ανθρώπους
μέσα απ΄ αυτές τις όμορφες διαδικτυακές διαδρομές . Έχω μάθει πως πάντα δίπλα μας και
γύρω μας συμβαίνουν πολύ σοβαρότερα πράγματα , και πιο αβάστακτα απ΄ τα δικά μας .
Πως τελικά το φορτίο στους δικούς μας ώμους είναι απλά το πιο ελαφρύ φορτίο το
οποίο μπορούμε να βαστάξουμε ... Έχω καταλάβει μέσα από τις καθημερινές μας
διαδρομές , πως όλοι είμαστε φταγμένοι για όλους , και ο καθένας για τον κάθε διπλανό του .
 
Γι΄ αυτό συνοδοιπόροι και διαβάτες της ζωής αγαπημένοι , είστε για μένα δάσκαλοι
που με μάθατε πως το καθετί στη ζωή που συμβαίνει έχει το λόγο του , και τίποτα δεν
γίνεται τυχαία . Όλα μαζί , μας ωριμάζουν , και συμβάλουν στην πνευματική μας ολοκλήρωση .
 
Γι΄ αυτό σας  Α γ α π ώ  μέσ΄ από την καρδιά μου
και  ταξιδεύω μαζί σας στα μυστικά και όμορφα μονοπάτια της προσευχής ,
που τόσες φορές ανταμώνουμε με ψυχές ευγενικές κι΄αγαπημένες , 
και που οι ψυχές μας  πλημμυρίζουν από Το Θείο Φως Του Αγαπημένου !

" Τίποτα , μα τίποτα , δεν μπορεί να μας χωρίσει από Την Αγάπη Του ! "
 
Εύχομαι μια όμορφη , γλυκιά κι΄ ευλογημένη μέρα σε όλους .
 
Σ α ς   ε υ χ α ρ ι σ τ ώ !
 
                                                   Διαβάτης   





 

3 σχόλια:

Θεώνη είπε...

ΘΕΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ
πλημμύρισε, με το θεϊκό Σου έρωτα
και το Άγιο Σου Πνεύμα, όλες τις ψυχές εκείνες,
που έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη,
στην άκρα ευσπλαχνία της θεϊκής καρδιάς Σου!

Να έχεις μέρες όμορφες, ειρηνικές, πλημμυρισμένες
με το γαλήνιο Φως τ΄Ουρανου...
Σε γλυκοφιλω!!

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Πολυαγαπημένη μου γλυκειά κι' ευγενική ψυχούλα .
Σ' ευχαριστώ για την αγάπη σου και το άρωμα
που μας χάρισες με την γλυκύτατη προσευχή σου
και την ευωδία της ικεσίας σου προς Τον Αγαπημένο μας
Ιησού !

Σ΄ ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου !
Εύχομαι η ευλογία Τ' Ουρανού να σε σκεπάζει
και μαζί όλους όσους αγαπάς !

Σου στέλνω την αγάπη μου :)

giaonhanquocte είπε...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi đài loangửi hàng đi pháp và dịch vụ gửi hàng đi canada uy tín, giá rẻ