Κυριακή 28 Μαΐου 2017

Χαρά μου !





Χριστός Ανέστη χαρά μου!!
365 μέρες το χρόνο ! Κάθε μέρα!
Αυτή την Αναστάσιμη Χαρά χάρισε την
Άγιε μου Σεραφείμ σε κάθε ψυχούλα!
Απάλλαξε την κάθε ψυχή από την ραθυμία,
την ακηδία, τον λήθαργο .
Χάρισέ μας εγρήγορση, πίστη, ελπίδα,
χαρά για τη ζωή και τις προκλήσεις της!! Αμήν!

(προσευχητικές σκέψεις μετά από μια γλυκιά, όμορφη επίσκεψη στο Επισκοπιό,
στην Ρωσική Εκκλησία,και δίπλα στην αντίστοιχη Ρουμανική.)



Η ρώσικη εκκλησία ειναι αφιερωμένη στον Απόστολο Αντρέα
και παντών των εν ρώσικη γη διαλαμψάντων αγίων .

Η ρουμάνικη εκκλησία είναι κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από ξύλο 
και είναι αφιερωμένη στην Αγία Μεγαλομάρτυρα Κυριακή
και στον Άγιο Ιωάννη Χοζεβίτη.

Δεσπόζουν οι Άγιες Μορφές του Αγίου Σεραφείμ του Σάρωφ
και του Αγίου Λουκά του Ιατρού!
Η χάρη τους ας σκεπάζει τον καθένα μας σε κάθε βήμα
της φουρτουνιασμένης μας ζωής!


Χριστός Ανέστη χαρά μου!
Κάθε στιγμή!!


« Μεθ΄ ἡμῶν Ο Θεός !  »


                                                                                                        Διαβάτης      


 








2 σχόλια:

Μ Δ είπε...

Τι ευλογία τούτη την ώρα μου χαρίζεις, ευλογημένο κορίτσι!!!!!
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ράθυμη βρίσκομαι ενώπιον​ του Θεού....
Αυτό σου το μύνημα με συγκλονίζει...
Μακάρι η προσευχή σου να εισακουστεί γρήγορα και να διαρρήξει τα κάγκελα της αιχμαλωσίας​ της ραθυμίας, η αγάπη του Αγίου Σεραφείμ!!!
Αν σου πω ακόμα ένα μεγάλο ευχαριστώ, θα το δεχτείς;;;
Πρώτα δοξάζω το Θεό​, που σε φωτίζει και φροντίζει το "Αλλήλων τα βάρη βαστάζετε" , με το δικό του μοναδικό τρόπο, να γίνεται πράξη.....
Το ταξίδι σου με γέμισε χαρά, σαν να βρέθηκα μαζί σου!!!!!
Ο καλός μας Θεός και Πατέρας να σκορπά στο δρόμο σου χαρές να προπατείς απάνω!!!
Χαίρε και πάλι χαίρε γλυκιά και ευλογημένη Αργυρώ....
Μεθ' ημών ο Θεός.... ΑΜΗΝ.

ΜΔ

Διαβάτης είπε...

Καλή μου φίλη σε χαιρετώ!
Δεν αξίζω καλή μου όλα αυτά που μου γράφεις .
Κι εγώ μια άθλια ψυχή είμαι που παλεύω με τον εαυτό μου και τους πειρασμούς.
Ο Θεός να φωτίζει τις ψυχές μας να οδεύουμε σε μονοπάτια αρετής , κάθε που χάνουμε τον προσανατολισμό μας .
Σ΄ ευχαριστώ από καρδιάς , γιατί αν και δεν το αξίζω μου δίνουν δύναμη τα λόγια σου ,τουλάχιστον να σκέφτομαι ότι ο Θεός καθοδηγεί την γραφίδα μου όταν εκφράζομαι στο Οδεύοντας.
Εύχομαι η ψυχή σου να πλημμυρίζει πάντοτε από την Αναστάσιμη Χαρά ,
και ο Άγιος Σεραφείμ , να χαρίζει Φως σε κάθε σκοτάδι της ζωής σου

Σε φιλώ