Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Στην πορεία της ζωής μου ...


...τα τελευταιά χρόνια πιάνω συχνά τον εαυτό μου να αναλύει και να αναθεωρεί πράγματα, συναισθήματα, συμπεριφορές και καταστάσεις. Αναθεωρώ παλιά μου πιστεύω και αντιλήψεις ίσως βασισμενη σ' αυτά που μου 'μαθε μέχρι τώρα η ζωή. Αυτή η ζωή που μου έδωσε πολλά αλλά μου πήρε κι άλλα τόσα...

Ανθρώπους που με πίκραναν και ανθρώπους που με εξέπληξαν ευχάριστα. Ανθρώπους που "έφυγαν" χωρίς να το περιμένω και ανθρώπους που έδιωξα ηθελημένα από την ζωή μου.Συμβάντα που μου υπενθύμησαν πως η ζωή δεν ορίζεται από μας,πως τα πάντα προέρχονται ή επιτρέπονται από το Θεό. Συμβάντα που μου έμαθαν πως τον θάνατο τον νικησε μόνο ο Ιησούς. Πως τίποτε δεν μας ανήκει σ΄αυτή τη γη . Πως οδεύουμε σε μια νέα γη , σ΄ένα νέο ουρανό , σε μια νέα ζωή ... αιώνια !

Τι έμαθα απ'όλα αυτά; Να ζω το σήμερα και να το χαίρομαι. Να προσπαθώ να γίνομαι εγώ καλύτερος άνθρωπος και να μην προσπαθω να αλλάξω τους γύρω μου. Να δίνω χωρίς πότε να περιμένω να παίρνω. Να λέω όσα νιώθω , και να δείχνω σ' αυτούς που αγαπάω , πάντα την αγάπη μου. Δεν το καταφέρνω πάντοτε ... όμως προσπαθώ , αγωνίζομαι να το φτάσω όσο το δυνατόν στο καλύτερο που μπορώ .

... Και να λέω πιο συχνά "σ' αγαπώ". Πάντα να λέω "σ' αγαπώ". Και να είναι αληθινό.

Γιατί , δεν ξέρεις . Σήμερα ίσως ναν η τελευταία μέρα που βλέπεις τους ανθρώπους που αγαπάς ...

... δεν είμαι απαισιόδοξη , η ζωή έτσι είναι . Μια στιγμή ανατρέπει τα πάντα .

Μέσα σε μια στιγμούλα γίνονται πολλά ...

Μια γλυκειά καλημέρα από τη μεγαλόνησο , και καλή συνέχεια σε ό,τι κι΄ αν κάνει ο καθένας.


8 σχόλια:

Luis Portugal είπε...

Hello
It has a nice blog.
Sorry not write more, but my English is bad writing.
A hug from my country, Portugal

Γειά
Έχει ένα ωραίο blog.
Δυστυχώς δεν γράψω περισσότερα, αλλά μου είναι ελάχιστα ελληνικά γραπτά.
Μια αγκαλιά από τη χώρα μου, την Πορτογαλία

jacki είπε...

Σ' αγαπώ έτσι απλά και χωρίς πολύ σκέψη.
Καλημέρα.

Διαβάτης είπε...

@ Luis Portugal ,σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .

Κάθε καλό σου εύχομαι.

Την αγάπη μας στην Πορτογαλία .

Διαβάτης είπε...

@ Ιωάννα μου , κι΄ εγώ σ΄ αγαπώ , και το ξέρεις .

Να είσαι πάντα ένα χαρούμενο παιδί .

Σε φιλώ .

Ανώνυμος είπε...

Πριν λίγο καιρό κατάλαβα ότι δεν υπάρχει "χρόνος" και πρέπει να ζούμε τη στιγμή το ΤΩΡΑ και να το απολαμβάνουμε ζώντας αληθινά. Μου είναι δύσκολο άλλα νομίζω ότι κάθε φόρα που το προσπαθώ φτάνω ένα εκατοστό κοντίητερα στο στόχο.
Την αγάπη μου στην Κύπρο μας

Διαβάτης είπε...

@ άλεια μου , το όμορφο είναι να ζούμε το τώρα τόσο αληθινά , και με αγάπη στις καρδιές μας , πλέκοντας το αύριο της αιωνιότητας μας ,μαζί μ΄ Εκείνον που μας χαρίζει το τώρα , και μας ετοιμάζει το αύριο !

Την καλημέρα μου από τη μεγαλόνησο .

Unknown είπε...

τελευταία μ'αρέσει να λέω την φράση που άκουσα απο τον π.Ανδρέα...

- ένα και ένα κάνουν .. όσα θέλει ο Θεός.

Η λογική η δικιά μας δεν μπορεί να κατανοήσει την θεία λογική... απλά πρέπει να αφεθούμε στην αγάπη του.

Φιλιά στη Μεγαλόνησο
Κώστας

Διαβάτης είπε...

@ Kosta , κι΄ εμένα μ΄ αρέσει αυτή η φράση " ένα κι΄ ένα κάνουν όσα θέλει ο Θεός ..." , και όχι όσα λέει η στενή ανθρώπινη μας λογική !
Γι΄ αυτό , ναι , πρέπει ν΄ αφεθούμε στη Θεία Πρόνοιά Του και στην Άπειρη Αγάπη Του ! ...

Την καλημέρα μου από τη μεγαλόνησο.