Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Αγαπημένα μου παιδιά ...


Αγαπημένα μου παιδιά , παιδιά της καρδιάς μου ...

Νικόλα , Αλέξανδρε , Νέμο , Σταύρο , Βασίλη , Νίκο , Ναθαναήλ , Νικόλα, Ραφαήλ , Πέτρο , Αντώνη , Αλέξανδρε , Θεόδωρε , Γιάννη, Θάνο …

Μαργαρίτα , Ελευθερία , Μαριέλλα , Μαριάννα , Ελέν ,Μαρία ,Νικολέττα ,Κατερίνα , Έλενα , Σταυριάνα , Νίκη , Ελίτα , Χρίστια , Μυρτώ , Γεωργία , Άννα-Μαρία , Νικολέττα , Μαριάννα …

Ξεκινήσαμε φέτος μιαν όμορφη πορεία μαζί . Μιαν πορεία , με έναν και μοναδικό σκοπό.
Να φτάσουμε στο τέλος της χρονιάς και να έχουμε επιτύχει κάτι σ΄ αυτήν την πορεία , σ΄ αυτόν τον αγώνα , που ξεκινήσαμε παρέα , στην όμορφη συντροφιά του κατηχητικού μας .

Τη ζεστή φωλίτσα που ομορφαίνει το απόγευμα του σαββάτου μας .
Ν΄ αγαπήσουμε λίγο περισσότερο Τον Ιησού Χριστό , να Τον νοιώσουμε να
ζεσταίνει με την γλυκειά Του παρουσία την καρδιά του καθενός μας .
Μέσα από τις αγνές παιδικές σας ψυχούλες , έχω πάρει μέχρι σήμερα
τόσα πολλά , και έχω να πάρω ακόμη άλλα τόσα …
Διψώ κι΄ εγώ μαζί με σας , το Ύδωρ της Ζωής , που θα μας ξεδιψάσει
για πάντα , και δεν θα ψάχνουμε να ξεδιψάσουμε , από τα΄ απόνερα
και τις ακαθαρσίες που θα συναντούμε στο μονοπάτι της ζωής .

Αγαπημένα μου παιδιά , είναι όμορφο να ζούμε με αγάπη και με ταπείνωση.
Η ζωή μας δεν είναι πάντοτε όμορφη αλλά χρειάζεται να έχουμε
αντοχές στις δυσκολίες της ζωής μας.
Να προσέχουμε το θυμό μας και τον αυθορμητισμό μας για να μην πέσουμε σε χαντάκια της
απερισκεψίας και χτυπήσουμε από τον εγωισμό μας.
Μην γίνουμε τυφλοί από τις αδυναμίες του εαυτού μας.
Να προσέχουμε την ψυχή μας να μήν έχει κακία για κανένα άνθρωπο.
Να μην περιαυτολογούμε, διότι γινόμαστε τυφλοί από τον εγωισμό μας.
Πρόσεχετε τον εαυτό σας από κάθε κριτική που κάνετε για τους άλλους.
Αγάπηστε αυτό που είστε και γίνετε καλύτεροι για να ωφελήσετε πρώτα τον εαυτό σας και
μετά τους άλλους.
Μην παρασύρεστε στα άσκοπά λόγια των άλλων .
Μην γίνεστε κριτές των άλλων και μην καταδικάζετε κανέναν .
Στο πρόσωπο του κάθε διπλανού σας , να βλέπετε Το πρόσωπο Του Ιησού Χριστού .
Δυνάμωστε εσωτερικά για να μην δίνετε εύκολα σημασία τι λέγουν οι άλλοι για σας.
Αγάπηστε αγνά για μην χαθεί η παιδική αθωότητα της ψυχής σας.
Νάχετε τις καρδούλες σας γεμάτες με αγάπη και καλοσύνη .
Αγάπηστε το καλό του άλλου και έχετε πολλά να ωφεληθείτε στην ζωή σας.
Η ζωή μας έχει αξία μέσα στην προσφορά του άλλου και στην ειλικρίνεια μας απέναντι στις
αξίες της ζωής.
Οπλιστείτε με υπομονή για να μάθετε τον εαυτό σας.
Γίνετε μαθητές και όχι διδάσκαλοι των άλλων .
Διδακτείτε από τα μικρά λουλούδια την ταπείνωση,
από τα πετεινά του ουρανού την ελευθερία της ψυχής σας,
από τα ερπετά της γης την φρόνηση,
από τα ζώα του δάσους τις αρετές , μα και τις κακίες τους ,
για να φυλαχθείτε απο τον κακό εαυτό σας κάποιες φορές .
Αγωνιστείτε να συνετισθείτε από τα λάθη του εαυτού σας.
Αγάπηστε ταπεινά χωρίς πολλά λόγια.
Αγάπηστε σιωπηλά χωρίς καύχηση του εαυτού σας.
Αγάπηστε, όπως αγάπησε ο Ιησούς Χριστός τον άνθρωπο…
Χωρίς όρους και χωρίς όρια .
Να χαίρεστε την κάθε στιγμή της ζωής σας , με αγνότητα και απλότητα στις καρδιές σας .

Αγαπημένα μου παιδιά , εύχομαι καλή συνέχεια σ΄ αυτήν την όμορφη πορεία .
Μπαίνουμε στην μεγάλη Τεσσαρακοστή από τη Δευτέρα .
Ο Χριστός , μας καλεί να αγωνιστούμε , όσο μπορεί ο καθένας μας .
Ν΄ αγαπήσουμε περισσότερο , να μην μισούμε και να μην κακολογούμε κανένα .
Νάχουμε πάντα στο νου μας το καλό , και να αποφεύγουμε το κακό .
Και έτσι θα νοιώθουμε πολύ όμορφα .
Και η συνάντησή μας , στο τέρμα της Μεγάλης Τεσσαρακοστής , με τον Χριστό ,
την ημέρα της Ανάστασης , θάναι μοναδική και ανεπανάληπτη .
Θάναι ξεχωριστή για τον καθένα μας .
Σας αγαπώ πολύ , και σας έχω μες την καρδιά μου , αγαπημένα μου παιδιά .
Ο θεός να ευλογά τον καθένα και την καθεμιά σας ξεχωριστά .
Δώσε Κύριε πλουσιοπάροχα την χάρη σου σε όλα τούτα τα παιδιά,
φώτισέ τα να μείνουν κοντά σου και να ακολουθήσουν τά χνάρια σου.
Αμήν.
.....
Την καλημέρα μου και σε όλα τα παιδιά όλης της γης ,
μα και σε όσους δεν είναι παιδιά στην ηλικία ,
μα νοιώθουν παιδιά μες την καρδιά τους .
Καλημέρα σε όλους .
.

8 σχόλια:

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη ,

Συγκινήθηκα απο τα λόγια σου .θα τα τυπώσω να τα δώσω στα παιδιά να τα διαβάσουν .
Εύχομαι το Σάββατο να καταφέρω να σε συναντήσω.Πράγματι μέσα απο τα μάτια και το χαμόγελο ενός αθώου παιδιού αντλείς δύναμη να συνεχίσεις τον αγώνα της ζωής σου.
Ο Πάτερ Παίσιος αναφέρει στις επιστολές του ότιείναι πολύ σημαντικό να καταφέρουμε να διδάξουμε στα παιδιά μας να αγαπάνε ακόμη και τον εχθρό τους.Άλλωστε ο Ιησούς είναι Αγάπη.
Ευχαριστώ το θεό που βρέθηκες στο δρόμο μου Διαβάτη.Η Παναγία μαζί σου.

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρε ,
Αγαπημένη μου Έλενα ,
Σ΄ ευχαριστώ για όλα όσα μου γράφεις , μα πιο πολύ για την αγάπη σου .
Εγώ είμαι ευγνώμων Στον Θεό , για τις υπέροχες ψυχές που φέρνει στον δρόμο μου .
Καλή Δύναμη , και ο Θεός μαζί σου .

Ανώνυμος είπε...

Μακαρι να μπορουσα να σε συναντησω και εγω το σαββατο!!
Θα ηθελα να ακουσω απο το στομα σου τα λογια που φανερωνουν πιστη,αγαπη,φροντιδα,και θυσια.
Ενα μικρο παιδι και εγω που δεν λεει να μεγαλωσει,χρειαζεται να ακουσει τετοια λογια.
Με εκτιμηση

Διαβάτης είπε...

@ jimpat , εύχομαι όλοι σαν αυτά τα μικρά παιδιά να μείνουμε στις καρδιές μας.
Η αγνότητα , η απλότητα και η παιδικότητα της ψυχής τους με σκλαβώνουν κάθε φορά που συναντιώμαστε.
Τα αθώα και παιδικά τους βλέμματα κρύβουν μέσα την Αγάπη Του Θεού !
Μπορεί νάναι λιγάκι δύσκολο να βρεθείς στην όμορφη συντροφιά μας , όμως αυτά τα λόγια μπορείς να τ΄ ακούς όποτε το επιθυμεί η ψυχή σου , γιατί είναι τα λόγια που μας λέει με όλη Του την Αγάπη ο Αγαπημένος μας Ιησούς Χριστός , ο Μέγας Διδάσκαλος και Μέγας Κατηχητής μας . Φτάνει να έχουμε τα αυτιά μας ανοικτά και την καρδιά μας έτοιμη να τα δεχθουμε και να τ΄ απολάυσουμε...
Τα δικά μου λόγια , δεν κρύβουν τίποτε άλλο πέρα από Την Δική Του Άπειρη και Αμέτρητη Αγάπη !

Την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο , και καλή Δύναμη στον πνευματικό αγώνα της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής .

Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου .

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ το Θεό που βρέθηκες στο δρόμο μου και με τα τόσο ωραία κείμενα που δημοσιεύεις προσθέτεις
κάθε μέρα λίγη παραπάνω χαρά στην ζωή μου. Ο Θεός να σ' έχει καλά!!
Καλή και ευλογημένη Σαρακοστή να έχουμε!!

Διαβάτης είπε...

@ άλεια , έγω σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη και την ευγένια της ψυχής σας . Έγώ πέρνω από σας .Όχι εσείς από μένα. Εκείνα που εγώ δίνω , ή προσπαθώ να δώσω , δεν είναι δικά μου , είναι όλα δανεικά . Όλα δανεικά και δοσμένα σε όλους εμάς ,εδώ και δυό χιλιάδες χρόνια από Τον Αγαπημένο μας Ιησού Χριστό .
Γι΄ αυτό άλειά μου , η χαρά που πέρνουμε είναι δοσμένη σε όλους μας από Τον Πλάστη και Τον Δημιουργό μας , από την αρχή της ύπαρξής μας .
Καλή σαρακοστή και σε σένα , και την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο.
Κι΄ εγώ χαίρομαι και πέρνω χαρά με τα σχόλια σου , και με τον κάθε σου γλύκυτατο λόγο .
Καλή δύναμη , και ο Θεός μαζί σου.
Καλημέρα.

Unknown είπε...

Την καλήμερα μου για μια μεγάλη και σπουδαία άνοιξη απο ένα παιδί της πλατείας.
Να είστε καλά και θα σας διαβάζω συνέχεια...

Αφιερωμένο το παρακάτω video με το τραγουδάκι

http://www.youtube.com/watch?v=LSSIlx9hiu8

Διαβάτης είπε...

@ Αγαπημένο παιδί της πλατείας ,
Την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο.
Να έχεις μιαν άνοιξη πάντα μες την καρδιά σου .
Καλή πορεία προς το Πάσχα .
Σ΄ ευχαριστώ για το αφιέρωμα .
Ο Θεός να φωτίζει το δρόμο σου και τη ψυχή σου .