Δευτέρα 20 Απριλίου 2009

Χριστός Ανέστη !

.
Χριστός ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη , διαβάτες , οδοιπόροι και συνοδοιπόροι της ζωής ...
Μόνο αυτό... τι περισσότερο να πω;...
Νικήθηκε το πιο μεγάλο πρόβλημα, ο πιο μεγάλο πόνος, η πιο φρικτή τραγωδία.
Θάνατος πια δεν υπάρχει!...

Αν το κατάλαβουμε, θα το δείξουμε με τη χαρά μας!...

Αν ακόμα δεν γέμισε χαρά η ψυχή μας , ας ψάξουμε το λόγο...
Κι΄ ας κλαίμε ακόμα; ... Κι΄ ας πονάμε; ... Κι΄ ας είμαστε ασθενείς; ... Μοναχικοί; ...
Χωρίς ανθρώπους; ...
Αδικήθηκαμε;... Συκοφαντήθηκαμε; ...
..
.

Ναι, αλλά ... Χριστός ανέστη!... Και τα σάρωσε όλα.
Κάνε τη νίκη Του, νίκη σου!...
Τη ζωή Του, ζωή σου!...
Τα δικά Του, δικά σου!...

Διαβάτη μου , και κάθε διαβάτη , σε σένα μιλάω ...
'Απλωσε τα χέρια σου, κουνήσου, βγες απ' την αδράνεια και τον εγωισμό σου, ώστε να κάνεις κτήμα σου όλα τα ωραία που πήγασαν απ' τον Πανάγιο Τάφο εκείνο το πρωινό της Κυριακής του 33 μ.Χ...
.
Ανέστη!... Ο Ιησούς είναι ζωντανός, δίπλα σου και δίπλα μου, μέσα μας, παντού.
Πρόσεξε... Κυκλοφορεί. Κάπου θα σε βρει, κάπου θα Τον βρεις.
'Εστω και τυχαία...
Θα γίνει η μεγάλη συνάντηση κάποια στιγμή.
Εύχομαι να Τον αναγνωρίσεις!...
Πώς; 'Ακου το μυστικό...
Θα σου μιλήσει μυστικά , σιωπηλά , χωρίς θορύβους , στη ψυχή και θα σου πει:

Σ' Αγαπώ πολύ παιδί μου ...
Πιο πολύ απ΄ όσο φαντάζεσαι ...
Πιο πολύ από Εμένα , αγαπάω Εσένα !...
Θες αποδείξεις ; ...
Κοίτα τα χέρια μου , και την πλευρά μου ...
Σ΄ Αγαπώ ! ...
.
.................

Χριστός Ανέστη σε όλους , φίλους και γνωστούς , μα και άγνωστους οδοιπόρους της ζωής.

Όλοι στο ίδιο τραίνο ταξιδεύουμε , και οδεύουμε προς την Ουράνια Αιώνια μας Πατρίδα .
.
" ... ό,τι νεκρό του μυστικού μου κόσμου ,
παρακαλώ Σε Ιησού , Ανάστησέ το εντός μου ... "
.
Χριστός Ανέστη !
.

12 σχόλια:

soulful είπε...

Αληθώς Ανέστη ο Κύριος...

Ολα τα καλά του Θεού στο διάβα σας...

jacki είπε...

Αληθώς Ανέστη καλή μου.

Δημήτριος Ευγενικός είπε...

Αληθώς Ανέστη ο Κύριος.

Ανέστη Χριστός και νεκρός ουδείς επί μνήματος !

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
Ο Διαβολος δεν μπορει να κρατησει στον αδη τους νεκρους ,ο ιησους κρατα τα κλειδια του αδου και του θανατου.
Καθε ψυχη που θα πιστεψει σε αυτον δεν κρινετε,και οποιος πιστεψει και βαφτιστη θελει σωθει.
Εαν εχουμε δωσει σε καποια στιγμη της ζωης μας (ως ενηλικες εννοω) την ψυχη μας στα χερια του κυριου,και εχουμε παραδωθει ανευφ ορων,τοτε το πνευμα του θεου κατοικει εντος υμων και ειμαστε συνεργατες του κυριου,και συμπολιτες των αγιων του θεου.
Το καταλαβαινουμε αδελφια αυτο!
ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΣΟΙ ΕΠΙΣΤΕΥΣΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ.
ΤΩΡΑ ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ,ΣΑΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΔΙΑΒΑΤΗ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΥΡΙΑΚΟ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΡΙΑ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.......

Διαβάτης είπε...

@ soulful ,

Αληθώς Ανέστη , ναι , και γεμίσαν χαρά οι ψυχές μας .

Σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές σου , εύχομαι κάθε καλό και σε σένα οδοιπόρε .

Την αγάπη μου από την μεγαλόνησο.

Διαβάτης είπε...

@ jacki ,

Αγαπημενη μου , γλυκειά Ιωάννα .

Αληθώς Ανέστη κορίτσι μου.

ΚΑι είναι μαζί μας συνοδοιπόρος , και μας χαρίζει ζωή, και μας γεμίζει χαρά.

Την αγάπη μου και πολλά πολλά φιλιά

Διαβάτης είπε...

@ Δημήτριος Ευγενικός ,

Δημήτριε , φίλε αγαπημένε ,
"Ανέστη Χριστός και νεκρός ουδείς επί μνήματος !"

" ... πλάκες που στέκατε βαριές ,
στα μνήματα και στις καρδιές,
σας έσπασε ο Χριστός μου ! "

Αληθώς Ανέστη , παιδί ,
και με τη χαρά της Αναστάσεως, εύχομαι νάναι πλημμυρισμένη πάντα η ψυχή σου , και να σκορπίζεις παντού τα ροδοπέταλα της Αγάπης Του.

Από τη μεγαλόνησο με την αγάπη μου , και πολλές πολλές πασχαλιάτικες ευχές ...

Διαβάτης είπε...

@ jimpat,

Αγαπημένε φίλε και αδελφέ Δημήτρη ,
σ΄ευχαριστώ για όλες τις ευχές , για όλα σου τα λόγια .

Τι άλλο να πούμε εκτος απ΄ το
" Χριστός Ανέστη ! "
Αυτό τα λέει όλα , και γεμίζει τις καρδιές μας χαρά , και ανοίγει κάθε αδιέξοδο , και γκρεμμίζει κάθε τείχος , και λιώνει κάθε πάγο , και ζεσταίνει κάθε καρδιά...

Χριστός Ανέστη και σε σένα, και στον κάθε διαβάτη.
Χριστός Ανέστη και στην Πάτρα και στην κάθε γωνιά της γης.
Χριστός Ανέστη , και στον Γιώργο και στον Αλέξανδρο , και στον Κυριάκο και στην Μαρία , και στην κάθε ψυχούλα ...
Χριστός Ανέστη !

Από την μεγαλόνησο με την αγάπη μου.

Και σας ευχαριστώ όλους ... για την αγάπη σας...

Διαβάτης είπε...

@ όλους ,

Προς όλους τους φίλους , οδοιπόρους, και διαβάτες αγαπημένους , που περνούν απ΄ το σοκάκι μας αθόρυβα και μυστικά , χωρίς να αφήνουν κάποιο σχόλιο , εύχομαι ο Αναστημένος Ιησούς να γεμίζει τις ψυχές τους με την ανεκλάλητη χαρά της Αναστάσεως ... αυτήν που γεύτηκαν πρώτες οι μυροφόρες εκείνο το πρωινό του
33 μ.χ. και να τους χαρίζει ό,τι όμορφο , ουράνιο και ευγενικό επιθυμούν οι αγνές και ταπεινές τους ψυχούλες .

Καλή Δύναμη και καλή συνέχεια σε όλους .

Η πορεία μας συνεχίζεται ...
Οδεύουμε από την γη προς Τον Ουρανό.

Ανώνυμος είπε...

Γραψε καλη μου διαβατης ο λογος της ψυχη σου,δροσερα ρυακια στην ζωη μας.
Καλο βραδυ ο θεος να σε σε γεμισει με σκεψεις πνευματος αγιου,που θα αποκαλυφθουν στο μολιβι σου,και εμεις θα λαβουμε ευλογια κυριου.
Γραψε.....

Ανώνυμος είπε...

http://kostaskastaniotis.blogspot.com/

ΑΛΛΟ ΕΝΑ SITE ΜΕ ΤΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΛΙΝΚ.

Διαβάτης είπε...

@ jimpat ,

Δημήτρη καλή μέρα να έχεις.

Χριστός Ανέστη !

Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την ενθάρρυνση που μου δίνεις , όμως να ξέρεις , ό,τι και αν γράφω , τίποτα δεν μου ανήκει.
Όλα πηγάζουν απ΄ όλους εσάς και την αγάπη σας , μα πάνω απ΄ όλα απ΄ την αγάπη μου στον Ιησού Χριστό και την αγάπη Αυτού για μένα και τον καθένα μας.

Γι΄ αυτό αυτόν ευχαριστώ με όλη την καρδιά μου , και εύχομαι να με κρατά παντοτεινά κοντά Του ! ...

Σ΄ ευχαριστώ πολύ οδοιπόρε.

Το εντόπισα κι΄ εγώ το "οδεύοντας" σε κάποια sides . Νάσαι καλά.

Ο Θεός να σε φωτίζει και να σε καθοδηγεί.

Από τη μεγαλόνησο με την αγάπη μου.