Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Μικρά Μυστικά !

.
." Την πνευματική αποκλειστικότητα για τον καθένα μας την έχει μόνο ο Χριστός, την οποία έχει εξασφαλίσει με το αίμα Του.

.

Ευχαριστώ τον Θεό για τις ευεργεσίες του παρελθόντος , λησμονώ και ανησυχώ για τα προβλήματα του μέλλοντος , και αντιμετωπίζω με επιτυχία τα προβλήματα του παρόντος .

.

.
Πιστεύω στην προσωπική μου αδυναμία ,
και να εμπιστεύομαι την δύναμη του Θεού.

Αυτό είναι το πρώτο μυστικό για μια μόνιμη και σταθερή πνευματική ζωή.
Είναι πολύ σημαντικό να ζητώ από τον Θεό την λύση του προβλήματός μου.

Ο Ίδιος μου έδωσε το ευλογημένο αυτό δικαίωμα «αἰτεῖται … ζητεῖτε… κρούετε».

Πιστεύω ότι ο Θεός γνωρίζει όλα τα προβλήματά μου
και ενδιαφέρεται γι’ αυτά ιδιαιτέρως.

Αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο μυστικό και η ουσία της πιο αληθινής χριστιανικής ζωής."

.
.......................................................................................

.
Ας έχει ο καθένας μας ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο απόγευμα ,

εναποθέτοντας κάθε πρόβλημα και κάθε ανησυχία του ,

Στα Χέρια Εκείνου , που κρατά τα σύμπαντα Στα Χέρια Του ,

με πλήρη αρμονία και τάξη .

Καλό απόγευμα , σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής.


Διαβάτης


.
.

2 σχόλια:

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Τα πάντα δύναμαι δια του ενδυναμούντος με Χριστού!

Ευχαριστούμε φίλε Διαβάτη,
Καλό βράδυ

Διαβάτης είπε...

@ VASILIKI ,

Καλή σου μέρα Βασιλική μου .
Να είσαι πάντα καλά κοπέλα μου.
Καλή συνέχεια ...

Αργυρούλα