Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Κατάσταση κατανύξεως !

.
" Ένοιωσα θαυμασμό και έκσταση
και φόβο και χαρά !
.
Αυτός που είναι πάνω απ’ όλα
και έξω απ’ όλα ο Δεσπότης Χριστός,
εξαγνίζει την ψυχή και το σώμα μου,
και με ντύνει με δόξα Θεϊκή .
.
Με ανασύρει από τον Άδη της αμαρτίας
και με βάζει σε μέγα φως.
.
Με ανακαινίζει και με κάνει αθάνατο.
.
Η χάρις του Θεού με κάνει φωτιά και φως.
.
Κοινωνώντας το Σώμα και το Αίμα του Χριστού,
με δάκρυα μετανοίας, γίνομαι κι’ εγώ Θεός αφού
ενώνομαι μαζί Του.
.
.
Άνθρωπος είμαι από τη φύση μου ,
αλλά Θεός με τη Χάρη Του.
.
Με τρόπο που δεν εξηγείται,
είμαι ενωμένος και δεμένος με το Θεό . . .
.
Όπως το πυρακτωμένο σίδερο με τη φωτιά
και το γυαλί με το φως».

.
( Αγ. Συμεών του Νέου Θεολόγου )

.....................................................

.
Εύχομαι όμορφο κι΄ ευλογημένο μήνα σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής .

Ας είναι ευλογημένη η πορεία του καθενός μας . . .

Είναι στιγμές που η ψυχή ξεχειλίζει από ευωδία ουράνια και κατάνυξη μοναδική .

Δύσκολα πράγματα αυτά στις μέρες μας .

Μας τα χαρίζει όμως ο Κύριος , σε στιγμές μοναδικές ,

και στιγμές που πρέπει νάμαστε ΄κει έτοιμοι να τα δεχθούμε

και να τ΄ αγγίξουμε , έστω και για μια στιγμούλα .

Ας είμαστε σε εγρήγορση , να μην τις χάνουμε αυτές τις στιγμές .

Ας είμαστε άγρυπνοι , να συναντήσουμε Τον Νυμφίο της καρδιάς μας .

Πώς , που , πότε ; . . .

Στον καθένα , με μοναδικό , ξεχωριστό , ανεπανάληπτο τρόπο !
.

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου σε όλους . . . και στη Κέρκυρα ,

που ανησύχησε για την απουσία μου .

Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας . Καλή δύναμη στην πορεία ολονών .

.

Διαβάτης

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: