Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Έλα Κύριε ...

.

« Κύριε , δεν θέλω, δεν επιθυμώ το πολύ.

Επιθυμώ να ζήσω με Σένα . . . για Σένα !

Το πολύ, Το ζωντανό και Το ατέλειωτο είσαι Εσύ.

Έλα και κάμε το θέλημά Σου σε μένα.

Έλα όπως θέλεις και όταν κρίνεις.

Έλα σαν αύρα, σαν ευλογία, όποτε νομίζεις πως έφτασε η ώρα .

Έλα σαν κεραυνός και κατάσκαψέ μου το είναι, αν νομίζεις ότι έτσι πρέπει.
.
.

Ξέρω ότι αυτό που θα ακολουθήσει την επίσκεψή Σου,

μ΄ οποιοδήποτε τρόπο κι αν έλθεις,

θα είναι αυτό το βαθύτατο που επιθυμώ

και δεν μπορώ να το εκφράσω , αυτόν τον πόθο τον κρυφό ,

που δεν μπορώ να το βρω πουθενά, έξω από Σένα.

Γι΄ αυτό Εσένα αναζητώ και περιμένω . . .

Έχω απογοητευθεί από τον εαυτό μου.

Μόνο Εσύ μένεις. Και έρχομαι προς Σε τον Ιατρό,

Τον φωτισμό και τον αγιασμό των ψυχών και των σωμάτων.

Έρχομαι άρρωστος όπως είμαι ,

και εγκαταλείπω σε Σένα τη ζωή μου άπασα και την ελπίδα.
.
Έλα Κύριε , σαν πνοή στη ζωή μου ,
.
σαν αύρα λέπτή στην ύπαρξή μου .
.
Έλα και οδήγησε , κάθε μου βήμα , κάθε μου πράξη , κάθε μου σκέψη .
.
Οδήγησέ με στο δρόμο που θα με φέρνει κάθε στιγμή πλησιέστερα σε Σένα ,
.
μέχρι να γίνει η Μεγάλη Συνάντηση !»

.
( Αρχιμ. Βασίλειος Ιβηρίτης )
.
.......................................................................
.
Εύχομαι μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα σε κάθε διαβάτη ,
.
οδοιπόρο και ταξιδευτή της ζωής ,
.
σε κάθε γειτονιά της γης μας .
.
Καλή δύναμη σε όλους
.
.
Διαβάτης
.

.

2 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα Αργυρούλα!

Η μόνη καταφυγή είναι ο Κύριος. Ακόμα και σε στιγμές απελπισίας, Εκείνος είναι το Φως που γεμίζει τις καρδιές μας. Η προσευχή είναι συνομιλία με το Θεό, είναι τρομερό προνόμιο. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ας πλησιάζουμε λοιπόν με θάρρος στον θρόνο της χάρης, για να πάρουμε έλεος, και να βρούμε χάρη για βοήθεια σε καιρό ανάγκης." (Επιστολή προς Εβραίους δ,16)

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Καλή σου μέρα Ανθή μου .

Σ΄ ευχαριστώ για όλα όσα μου γράφεις . Έχεις δίκαιο κοπέλα μου.
Ακόμα και στις δύσκολες στιγμές της απελπισίας , μονάχα ο Κύριος είναι Το Στήριγμά μας .
Ακόμα και τις στιγμές που εμείς Τον διώχνουμε , Εκείνος δεν μας εγκαταλείπει , αλλά μας ψάχνει σαν το απωλωλός πρόβατο για να μας βρει και να μας γλυτώσει από τον γκρεμμό .
Εύχομαι να δυναμώνει την πίστη μας, και να μην μας αφήνει ποτέ να πέφτουμε σε απελπισία και απογοήτευση .

Καλή συνέχεια στην μέρα σου , και κάθε όμορφο κι΄ ευλογημένο στο δρόμο σου .

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.

Αργυρούλα