Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2010

Τι είναι η ζωή !

+
" Η ζωή είναι μια ευκαιρία. Επωφεληθείτε την.

Η ζωή είναι ομορφιά. Θαυμάστε την.

Η ζωή είναι ευδαιμονία. Δοκιμάστε την.

Η ζωή είναι όνειρο. Πραγματοποιήστε το.

Η ζωή είναι πρόκληση. Αντιμετωπίστε την.

Η ζωή είναι καθήκον. Εκπληρώστε το.

Η ζωή είναι παιχνίδι. Παίξτε το.

Η ζωή είναι ακριβή. Προσέξτε την.
.
.

Η ζωή είναι πλούτος. Διατηρήστε τον.

Η ζωή είναι αγάπη. Απολαύστε την.

Η ζωή είναι μυστήριο. Γνωρίστε το.

Η ζωή είναι υπόσχεση. Κρατήστε την.

Η ζωή είναι λύπη. Ξεπεράστε την.

Η ζωή είναι τραγούδι. Τραγουδήστε το.

Η ζωή είναι αγώνας. Δεχτείτε τον.

Η ζωή είναι τραγωδία. Κάντε κουράγιο.

Η ζωή είναι περιπέτεια. Τολμήστε.

Η ζωή είναι ζωή. Ζήστε την!

Η ζωή είναι τύχη. Εκμεταλλευτείτε την.

Η ζωή είναι πολύ πολύτιμη. Μην την καταστρέφετε. "

.

8 σχόλια:

ΠΗΝΕΛΟΠΗ είπε...

!!! +++ Η ζωη θελει δυναμη.καλη νυχτα.

αλεξια είπε...

Καλησπέρα Αργυρούλα!
Η ζωή είναι ένα θαύμα!!!
Η ζωή είναι ένα δώρο!!!
Ας την απολαύσουμε
Καληνύχτα απο την Αθήνα

ypomoni είπε...

Αργυρούλα μου...

Η ζωή αυτή είναι προσωρινή. Μη ρίχνουμε "άγκυρα" εδώ...
Η ζωή είναι καλοσύνη. Ας τη δείξουμε.
Η ζωή είναι να φύγουμε από αυτή την ζωή και μόνο καλά και όμορφα να θυμούνται από μας...

Καλή Σαρακοστή,
την αγάπη μου από Θεσσαλονίκη

(έχεις πάρει mail μου τελευταία;)

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Πηνελόπη μου , καλημέρα .
Σίγουρα ! Η ζωή θέλει δύναμη .

Καλή δύναμη κοπέλα μου ,

Ο Θεός μαζί σου ,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ Αλεξία ,

Αλεξία μου ...

Η ζωή είναι ένα θαύμα !
Η ζωή είναι ένα δώρο !
Ας δοξολογούμε Τον Δημιουργό μας ,
γι΄ αυτό το Μοναδικό δώρο που μας έχει χαρίσει .

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ ypomoni ,

Αγαπημένη μου Υπομονή !
Αγαπημένη μου Αυγή ,

Η ζωή είναι όμορφη , όταν την ζούμε
κοντά Στο Χριστό , και στην αγκαλιά της Μητέρας Εκκλησίας .

Η ζωή είναι καλοσύνη ,είναι αγάπη ,
είναι προσφορά !

Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου .

Καλό στάδιο , καλόν αγώνα , καλή δύναμη , καλή σαρακοστή .

( Πήρα email και σου απάντησα , δεν ξέρω γιατί δεν τα πήρες . Θα ξαναδοκιμάσω )

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο , στην Θεσσαλονίκη και τους ανθρώπους της.

Η Παναγιά μαζί σου,

Αργυρούλα

george-zampiakis είπε...

Καλημέρα Αργυρώ.Η ζωή αυτή είναι ενα πέρασμα προς την αιωνιότητα.Το μυστικό είναι να την εκμεταλευτούμε και να μην την αφήσουμε να περάσει έτσι.

Διαβάτης είπε...

@ george-zampiakis ,

Καλή σου μέρα Γιώργο .
Η ζωή αυτή είναι ενα πέρασμα προς την αιωνιότητα !
Πολύ όμορφο και αληθινό αυτό που λες .
Ο Θεός να μας αξιώσει δια της πορείας μας , στην επίγεια ζωή μας, να οδεύσουμε προς τον Ουρανό , και την αιώνιά μας συνάντηση μαζί Του.

Την καλημέρα μου στην Κρήτη και στους ανθρώπους της.

Καλή κι΄ ευλογημένη Σαρακοστή να έχουμε όλοι μας.

Αργυρούλα