Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

Μια Παναγιά

...
Μια παναγιά μιαν αγάπη μου έχω κλείσει
σ' ερημοκλήσι αλαργινό
κάθε βραδιά της καρδιάς την πόρτα ανοίγω
κοιτάζω λίγο και προσκυνώ.
.
Πότε θα 'ρθει πότε θα 'ρθει το καλοκαίρι
πότε τ' αστέρι θ' αναστηθεί
να σου φορέσω στα μαλιά χρυσό στεφάνι
σαν πυροφάνι σ' ακρογιαλιά.
.
Μια παναγιά μιαν αγάπη μου έχω κλείσει
σ' ερημοκλήσι αλαργινό
κάθε βραδιά της καρδιάς την πόρτα ανοίγω
κοιτάζω λίγο και προσκυνώ .

.

( Στίχοι Νίκος Γκάτσος , Συνθέτης Μάνος Χατζιδάκης)
.
.

2 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Μια Παναγιά
αφιερωμένη από μένα σε σένα, μέσα από την εκπληκτική φωνή του Γιώργου Μούτσιου.
Καλό βράδυ!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Αγαπημένη μου Ανθή ,
σ΄ ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά κοπέλα μου .

Να είσαι πάντα καλά .

Η Παναγιά να σε συντροφεύει κάθε στιγμή .

Φιλιά .