Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Γιασεμάκι μου . . .

...
.
Ήρθες στον ύπνο μου ψες ,

με δρόσισες με το χαμόγελό σου

με μέθυσες με το άρωμά σου,

πλημμύρισες τη ψυχή μου με το Φως ...
.
.

.
Σε χάϊδεψα με στοργή στην αγκαλιά μου

σε πότισα με τα δάκρυά μου ,

σε κράτησα τρυφερά από το χέρι

μέχρι που ήρθε η αυγή .

.
Ήσουν εκεί , ολάνθιστο και μοσχομυρισμένο

κι΄ αφήνες το γλυκό σου άρωμα

Στα πόδια Του Αγαπημένου ,

και Στην Γλυκειάς μας Παναγιά τον κήπο .

Γιασεμάκι ανθισμένο Στον Παράδεισο !
.

Διαβάτης
.
.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μας βύθισες στα κατάβαθα της ψυχής σου, καλή μου Αργυρούλα, δεν μας άφησες εκεί, στον συγκλονιστικά τρυφερό πόνο σου, αλλά μας ανέσυρες στο φως, την ελπίδα και την Ανάσταση.

Να είσαι πάντα καλά, ο Χριστός και η Παναγιά μαζί σου
Γιώργος

Διαβάτης είπε...

@ Γιώργος ,

Σ΄ ευχαριστώ πολύ αγαπημένε Γιώργο , για τα καλά σου λόγια και την ευγένεια της ψυχής σου .

Είναι απλά κάποια γεγονότα που μένουν βαθειά χαραγμένα στις ψυχές μας , για κάποιο μυστικό λόγο , που μόνο ο Κύριος γνωρίζει , και συνάμα μόνο Αυτός μπορεί να θεραπεύσει .

Εύχομαι να έχεις όμορφη ευλογημένη μέρα , γεμάτη Φως Χριστού , χαμόγελο κι΄ αγάπη , και την καρδιά σου να σκορπά καλοσύνη και χαμόγελο παντού .

Η Παναγιά να σε σκεπάζει σε κάθε σου βήμα .

Διψασμένη ψυχή είπε...

Πολύ βαθύς ο πόνος σου Αργυρούλα μου. Η απώλεια αγαπημένων προσώπων είναι οδυνηρή εμπειρία. Μόνο ο πανδαμάτωρ χρόνος μπορεί να τον απαλύνει, δεν μπορεί όμως να τον εξαλείψει. Μένει πάντα μέσα στην σκέψη μας στην καρδιά μας και προσμένουμε την ευλογημένη ώρα που θα συναντηθούμε .... Αμήν.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Αργυρούλα μου αγαπητή.Καλό υπολοιπο καλοκαιριου...Παρα πολύ όμορφη ανάρτηση,με πολύ νόημα ...πολύ τρυφερες σκέψεις...πονεμένες...Ανήκουμε όμως πάντα στον Κύριο...τίποτε δεν είναι δικό μας..τίποτε...Μόνον εκεινος αν το θελήσουμε...-ο θεός ας δώσει δύναμη σε όλους μας,γιατί την έχουμε ανάγκη.Να προσέχεις !!πηνελόπη

Διαβάτης είπε...

@ Διψασμένη ψυχή ,

Αγαπημένη μου , Σιναϊτισσα συνοδοιπόρε , σ΄ ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για την αγάπη σου , και την ευαισθησία της ψυχής σου .

Είναι πράγματα στην ζωή απρόσμενα , και πέραν των χειρών μας . Ίσως για να καταλάβουμε ότι τίποτα δεν περνά απ΄το χέρι μας , αλλά τα πάντα κυβερνούνται από άλλο καπετάνιο . Τον Μεγάλο Καπετάνιο της ζωής , που με το κάθε συμβάν που έρχεται στο δρόμο μας θέλει να μας στείλει τόσα μυνήματα και να μας αφυπνήσει από κάποιο βαθύ λήθαργο που ίσως βρισκόμαστε .

Στο τέλος , μονάχα άμα αφαιθούμε με εμπιστοσύνη Στα Πανάγια Χέρια Του , θα βρούμε την λύτρωση .

Σ΄ ευχαριστώ για ακόμη μια φορά .

Η Παναγιά μαζί σου .

Όμορφες αυγουστιάτικες διαδρομές , όσες απέμειναν ...

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Αγαπημένη μου Πηνελόπη ,
σ΄ ευχαριστώ για το σχόλιό σου και την αγάπη σου .

Ένα είναι το σίγουρο όπως λές κι΄ εσύ κορίτσι μου . Τίποτα δεν είναι δικό μας . Ούτε τα παιδιά μας , ούτε οι γονείς μας , ούτε τα αδέλφια μας , ούτε οι φίλοι μας ,ούτε οι συγγενείς μας , ούτε η περιουσία μας , ούτε ο,τιδήποτε υλικό έχουμε και νομίζουμε ότι μας ανήκει .

Απλά εμείς είμαστε οι διαχειριστές όλων αυτών . Ο Δωρεοδότης Κύριος μας ανέθεσε κάποιες ψυχές και κάποια πράγματα , για όσο Εκείνος γνωρίζει καλύτερα ότι πρέπει να τα έχουμε κοντά μας .

Ακολούθως , Εκείνος γνωρίζει την πορεία των πάντων ...

Εκείνος γνωρίζει το συμφέρον της ψυχής μας .

Καλό βράδυ Πηνελόπη μου ,
Η Παναγιά μαζί σου.

Την αγάπη μου .

Νηφάλια Μέθη είπε...

...να σε γλυκαινει ο Ουρανος στο αιωνιο Αργυρω μου...

Διαβάτης είπε...

@ Νηφάλια Μέθη ,

Αγαπημένη μου , σ΄ ευχαριστώ από καρδιάς για την ολόφωτη ευχούλα σου .

... και θάθελα να σου πω τόσα κείνη τη μέρα στη βεράντα , για το γιασεμάκι μου ...

μα βούρκωσε ο ουρανός της ψυχής μου.

όμως η μεγάλη αγκαλιά της καρδούλας σου , με γλύκανε τόσο , κοριτσάκι μου ...

σ΄ ευχαριστώ !