Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Θεία Πρόνοια !

...
"Για αύριο Θεέ μου, Σύ έχεις προνοήσει
.
Για μιας ημέρας μάννα έχεις Εσύ φροντίσει
.
Η δύναμη κι η Χάρη, το θάρρος και η πίστη
.
Ειν' αρκετά για μένα μέχρι να έρθει η δύση.
.
Ν' ανησυχώ, το ξέρω, δεν είναι θέλημά Σου
.
Όλα ασφαλή ευρίσκονται στα χέρια τα δικά Σου
.
Τώρα που βλέπω κύματα γύρω μου αφρισμένα
.
Τώρα είν' η ώρα Κύριε να εμπιστευτώ Εσένα!
.
Για σήμερα, Πατέρα, τα μάτια άνοιξέ μου
.
Κράτησε την καρδιά μου σε υπακοή Θεέ μου
.
Βοήθα με να κάνω μ' απλότητα και χάρη
.
Αυτό που Εσύ μ' αγάπη μπροστά μου έχεις βάλει ! "


.
Την καλημέρα μου σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής ,

εναποθέτωντας Στα Πανάγια Χέρια Του την κάθε μας

μέριμνα κι΄ ανησυχία ...

Αρκούν για σήμερα , τα της σημερινής ημέρας γεγονότα ,

για αύριο ... έχει ο Θεός ! ...


.
Διαβάτης



.

6 σχόλια:

Συνοδοιπόρος είπε...

Καλημέρα αγαπημένη,

Ευχομαι πάντα να σε έχει καλά ο Θεός και μέσα απο τις καθημερινές δοκιμασίες να γινόμαστε δυνατότερες και η πίστη μας να δυναμώνει.........Η Θεία Χάρις να μας καθοδηγά .
Ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου .Με την δική σου προσευχή δεν ξέρω .....αλλά το νιώθω ....ότι με βοηθάς .Αλλωστε έγω ζήτησα απο το Κύριο να έχω μια αδελφή ψυχή δίπλα μου που να επικοινωνώ και πνευματικά ........Απίστευτη επικοινωνια που οφείλεται στη ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ ......
Την αγάπη μου .........

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου ,

Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη και την καλοσύνη που εκφράζεις με τα λόγια σου . Ξέρεις ότι κι΄ εσύ βοηθάς εμένα , κι΄ εγώ όσο μπορώ , παρόλο που εγώ τίποτα σημαντικό δεν σου έχω προσφέρει . Στην προσευχή μου έτσι κι΄ αλλιώς πάντοτε σε έχω , και νοιώθω μιαν όμορφη επικοινωνία με τους ανθρώπους για τους οποίους μιλώ γι΄ αυτούς Στον Κύριο . Σαν κάτι δυνατό να μας ενώνει , και κάνει Τον Κύριο να λυγίζει στην ικεσία μας , και να παραχωρεί ό,τι Εκείνος κρίνει ότι είναι το συμφέρον των ψυχών μας...

Η Θεία Πρόνοια , αγαπημένη μου , είναι το κλειδί για να έχουμε γαλήνη στις ψυχές μας ...
Άμα αφεθούμε Στα Πανάγια Χέρια Του, και Τον αφήσουμε να οδηγήσει το πλοίο της ζωής μας τότε κάθε ανησυχία και άγχος για το αύριο δεν θα υπάρχει .

Απλά χρειάζεται εμείς να Του δείξουμε εμπιστοσύνη . Τίποτα δεν θα επιτρέψει που να μην είναι για το συμφέρον μας .

Σ΄ ευχαριστώ και πάλιν , για όλη την αγάπη και την καλοσύνη σου απέναντί μου , αλλά και απέναντι στον κάθε συνάνθρωπο .

Η κάθε προσευχή εισακούεται από Τον Κύριο . Ας Τον ευχαριστούμε για το κάθε Του Δώρο . Για την κάθε ψυχή που φέρνει στο δρόμο μας.

Ξέρουμε ήδη , πως τίποτα στη ζωή εν είναι τυχαίο . Τα πάντα έχουν τον σκοπό τους ... και οι χαρές και οι θλίψεις .

Να είσαι πάντα καλά . Την αγάπη μου.

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα Αργυρούλα καλό χειμώνα με υγεία.Ωραιότατες οι αναρτήσεις..ουσιαστικά τα μηνύματα όλων .Το σημερινό κείμενο βάζει σε σκέψεις ...Υπάρχει Θεία Πρόνοια ια όλους και για όλα.Σκεπτόμουν λοιπόν πως τα πουλιά δεν μεριμνούν επειδή Ο Κύριος φροντίζει δια αυτά...Δεν πάει όμως να τους βάλει στη φωλιά την τροφή ...τα αφήνει να την αναζητούν φροντίζοντας ο Ιδιος τι θα φάγουν...το ίδιο πρε΄πει να γίνεται και με τους ανθρώπους μεριμνά για μας ο Κύριος και προνοει αλλά και εμείς πρέπει να κάνουμε κάτι ,να φανεί μια σταγώνα αγώνα,υδρώτα,πόνου,μέριμνας,θλίψης. -..πηνελόπη ////

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Καλημέρα Πηνελόπη μου.
Έχεις δίκαιο. Ο Κύριος θέλει και την δική μας προσπάθεια. Ας μην μένουμε αδρανείς στις προκλήσεις και απαιτήσεις τις ζωής.
Πρέπει να αγωνιζόμαστε και να προσπαθούμε. Στην πτώση ο Κύριος θα μας βοηθήσει να σηκωθούμε. Ας Του έχουμε εμπιστοσύνη κι΄ ας συνεχίζουμε τον καθημερινό μας αγώνα.

Την αγάπη μου.

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα, γλυκιά μου φίλη!
Υπέροχοι στίχοι, με μοναδικό συναίσθημα!
Το σχόλιο της Πηνελόπης είναι και δική μου σκέψη, καλή μου Αργυρούλα!
Μπορεί σήμερα, στην ουτοπική πραγματικότητα που ζούμε, να θεωρούμε πως πρέπει να κάνουμε μακροπρόθεσμα σχέδια ζωής. Όμως, πρέπει να θυμόμαστε ότι η φροντίδα με την οποία μας περιβάλλει η Θεία αγκαλιά είναι μια προσευχή μακριά. Αυτό δε σημαίνει ότι θα γίνουμε αδρανείς, εφόσον σωστά αναγράφεται και το εργάζεσθαι (Γεν. 2,15). Σημαντικότερη άλλωστε είναι η πνευματική τροφή και η αναζήτηση της βασιλείας του Θεού. Ας χαιρόμαστε που είμαστε ζωντανοί για μιαν ακόμη μέρα κι ας αφήσουμε τη Θεία Πρόνοια να φροντίσει για όλο τον κόσμο.

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

"Ας χαιρόμαστε που είμαστε ζωντανοί για μιαν ακόμη μέρα κι ας αφήσουμε τη Θεία Πρόνοια να φροντίσει για όλο τον κόσμο."

Σ΄ ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου Ανθή . Πρέπει την κάθε καινούρια μέρα να την βλέπουμε απλά σαν μια ευκαιρεία να πλησιάσουμε τον αδελφό μας και Τον Θεό μας .

Οι έγνοιες της σημερινής μέρας πρέπει να μας είναι αρκετές . Τα αυριανά , ας τ΄ αφήσουμε για αύριο. Αυτός είναι και ένας τρόπος ν΄αποφεύγουμε το άγχος .

Ανθή μου , σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη και τον χρόνο σου .

Να έχεις μιαν όμορφη μέρα , υπό την προστασία Της Γλυκειάς μας Παναγιάς.

Την αγάπη μου.