Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Πλησιάζουμε . . .

...
Λίγες μέρες μας χωρίζουν από το μεγάλο γεγονός
της συνάντησης , για άλλη μια χρονιά εδώ και 2010 χρόνια , του ανθρώπου με Τον Δημιουργό του .
.
Το Θείο Βρέφος , για άλλη μια φορά θα 'ρθεί
και θα γυρέψει κατάλυμα για να γεννηθεί .

Άραγε θα βρει έστω και μια μικρή γωνίτσα στην καρδιά μας για να γείρει Το κεφαλάκι Του ; ...
Ας κάνουμε ο καθένας μας , αυτή την ερώτηση στον εαυτό μας ... Του κάναμε άραγε λιγάκι χώρο εντός μας ; ...
.
Εύχομαι σε κάθε διαβάτη , οδοιπόρο και ταξιδευτή της ζωής ,
Όμορφα , ειρηνικά και ευλογημένα Χριστούγεννα !
.
Με τις καρδιές μας γεμάτες φως , Χριστό , χαμόγελο κι΄ αγάπη .
.
Μακρυά απ΄ ό,τιδήποτε μας απομακρύνει από την Πηγή Του Φωτός ,
και από Τον Δωρεοδότη Χριστό .
.
Ας ανοίξουμε όλοι τις καρδιές μας , κι΄ ας προσφέρουμε όσα περισσότερα
μπορούμε ο καθένας .
Ας προσφέρουμε , αγάπη , στοργή , καλοσύνη ,
τρυφερότητα , ένα χαμόγελο , ένα φιλί ...
Έτσι θα νοιώσουμε το χάδι του Κυρίου να χαϊδεύει
και να ζεσταίνει , και να απομακρύνει κάθε παγωνιά απ΄ την καρδιά μας .
Και θα νοιώσουμε ταυτόχρονα όλα αυτά που δίνουμε
να επιστρέφουν πλουσιοπάροχα πίσω σε μας.
.
Δεν απομένουν πολλές μέρες , ας κάνουμε το πρώτο βήμα ξεκινόντας από σήμερα .
Ας το δείξουμε στον κάθε άνθρωπο που έχουμε δίπλα μας ,
στον κάθε φίλο , κάθε συνάδελφο , κάθε αδελφό μας ,
στον σύντροφό μας , στον σύζυγό μας , στα παιδιά μας , στους γονείς μας ,
στον κάθε γνωστό μα και κάθε άγνωστο συνάνθρωπό μας .

Υπάρχουν πολλοί τρόποι ... φτάνει να θέλουμε .
.
Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Πολλά σε κάθε διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής,
και μαζί με Τον Πιστό μας Συνοδοιπόρο , Τον Ιησού Χριστό .
.
Ο Θεός να ευλογεί το δρόμο και να φωτίζει του καθενός τη ψυχή.
Να έχετε όλοι , όμορφες , γλυκιές στιγμές , και καρδιές ζεστές.
.

Διαβάτης
.
.

14 σχόλια:

ypomoni είπε...

Σαν φάτνη είν΄ η καρδιά μου ταπεινή,
στης Βηθλεέμ το στάβλο χάμου.
Αγάπη που σε ψάλουν οι Ουρανοί,
έλα να γεννηθείς μες στην καρδιά μου.

Να νοιώσω θέλω πάλι τη χαρά,
το δυνατό παλμό της πίστης
και κάτω απ΄ των αγγέλων τα φτερά,
να πω κι εγώ το δόξα εν υψίστοις.

Αγάπη που προσκύνησαν βοσκοί,
μες στην καρδιά μου ξαναγύρνα.
Λατρεία προσφορά ευλαβική,
σου φέρνω για λιβάνι και για σμύρνα.

Να μπω μέσα στο άφωτο στρατί,
να με φωτίσει ξάφνου τ΄ άστρο.
Να βρω και να ντυθώ την αρετή,
να στυλωθώ σαν άπαρτο ένα κάστρο.



Εύχομαι να γίνει η καρδιά μας σαν φάτνη ταπεινή...

Ευλογημένα Χριστού-γεννα Αργυρούλα μου και σ΄ όλον τον κόσμο!!!

Με αγάπη,

ypomoni

cummulus είπε...

"Σύναυγα, ερ΄ται ο Χριστόν,
ας χαίρουμες, ας πάμε ΄σ 'σην απαντήν.
Ατ΄΄σ σου παρχαρ΄τον ανθομυριγμένον".

Διαβάτης είπε...

@ ypomoni ,

Αγαπημένη μου ...

Πόσο χαίρομαι που πέρασες , ν΄ ανταλλάξουμε ευχούλες.

Σ΄ ευχαριστώ για το πανέμορφο ποιήμα που μοιράστηκες μαζί μας.

Εύχομαι όμορφα κι΄ ευλογημένα Χριστούγεννα και Φως Χριστού και Θεία Χάρη να πλημμυρίζει την ψυχούλα σου.

Την αγάπη μου , καλή μου Υπομονή.
Την αγάπη μου στην Θεσσαλονίκη και στις υπέροχες ψυχές της , με όλόθερμες και εγκάρδιες ευχές, από τη Μεγαλόνησο.

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Να υποθέσω ότι μου εύχεσαι σε μια γλυκειά , ξεχωριστή διάλεκτο , Κώστα ;...

Εύχομαι όμορφα κι΄ ευλογημένα Χριστούγεννα σε σένα και στην οικογένεια σου. Με Φως κι΄ Αγάπη Ιησού Χριστού να πλημμυρίζει τις καρδιές σας.

Εύχομαι ό,τι καλύτερο με την νέα χρονιά.

Καλή συνέχεια στην μέρα σας.

Ανώνυμος είπε...

Πλησιάζουμε... στην Βηθλεέμ της καρδιάς μας. Σε ένα απο τα μέρη των Αγίων Τόπων που αγάπησα τόσο πολύ..
Ήταν δύσκολος ο δρόμος.. Κουράστηκα.. & δυστυχώς πολλές φορές έχανα και το αστέρι που μου έδειχνε τον δρόμο για να φτάσω εκεί.. Ανάξιες μέριμνες που με κρατούσαν πίσω..
Μα η θύμησή Του.. Το σκίρτημα της καρδιάς μου, όταν ως προσκυνήτρια έφτανα κουρασμένη Εκεί που γεννήθηκε ο Χριστός. Τα καυτά δάκρυα στα μάτια μου.. Η σιωπή που σήμαινε τόσα πολλά.. & μετά η προσευχή, η πρώτη φορά αγνή, ανόθευτη, ανιδιοτελής, καρδιακή προσευχή.. & τότε μου χαμογέλασε.. Ο μικρός Χριστός μίλησε στην ψυχή μου. -Μην φοβάσαι!, μου είπε.. Όσο και άν κουραστείς, όσο και αν αργήσεις θα είμαι εδώ και θα σε περιμένω.. Να έρχεσαι πάντα..
-Ναι, του υποσχέθηκα.. θα έρχομαι..Πάντα.. Θα αφήσω την καρδιά μου εδώ.. Γιατί χωρίς καρδιά δεν θα μπορώ να ζώ! Έτσι θα γυρίσω σύντομα..
Τα χρόνια πέρασαν.. Ξέχασα την υπόσχεσή μου.. Ζούσα βέβαια χωρίς καρδιά, αλλά βρήκα άλλες μηχανικές καρδιές και έβαλα στην θέση της πραγματικής καρδιάς μου.
Όμως η θύμισή Του προσώπου του μικρού Ιησού, η αγάπη Του με έκανε να ψάξω τον δρόμο της επιστροφής.. Τον δρόμο που θα με πάει Εκεί.. Στη Βηθλεέμ..
Πόσο ταλαιπωρήθηκα απο τις κακουχίες του ταξιδιού.. Τα πόδια μου μάτωσαν.. Κρύωνα, πείνασα.. Έχανα το άστρο.. Εχθροί μου έκλειναν τον δρόμο. Μα έπρεπε να φτάσω. Να ευχαριστήσω τον Χριστό που φύλαξε ως θησαυρό την καρδιά μου.
Και να! Τρεις ημέρες πριν γννηθεί ο Χρστός, το αστρο με οδηγεί στη Φάτνη. Πόσο χαίρομαι που πλησιάζω.. Δεν κρυώνω, δεν φοβάμαι πια.. Η αγάπη καταργεί τον φόβο.. Χαίρομαι γιατί θα βρώ τη Βηθλεέμ της καρδιας μου! Μα χαίρομαι επίσης γιατί θα συναντήσω και όλους εσάς εκεί! Ας κρατηθούμε χέρι με χέρι! Ας ψάλλουμε όλοι μαζί για να δοξάσουμε τον Βασιλιά της καρδιάς μας!
Ακυλίνα.

Διαβάτης είπε...

@ Ακυλίνα ,

Αγαπημένη μου ...

Το σχόλιό σου με μάγεψε !
Το διάβασα και το ξαναδιάβασα επανελημμένες φορές .
Πόσο όμορφα και αληθινά αυτά που μοιράζεσαι και καταθέτεις ενώπιών μας !
Αγαπημένη Ακυλίνα σ΄ ευχαριστώ.
Πέρνω το θάρρος , και θα σε παρακαλούσα να μου επιτρέψεις να κάνω το σχόλιό σου ανάρτηση , στο " Οδεύοντας " , αν το θες .
Θα το αναρτήσουμε ως ανώνυμο ,αν δεν θες να γράψουμε όνομα. Όπως μου πεις. Θα περιμένω.

Εύχομαι να φτάσεις Στην Άγια Βηθλεέμ , και να συναντήσεις Το Θείο Βρέφος. Να σου χαρίσει Το Θείο Φως Του προσώπου Του, και την καρδιά σου να την πλημμυρίσει η Θεία Χάρη Τ΄ Ουρανού !

Εγκάρδιες η ευχές και η αγάπη μου.
Σ΄ ευχαριστώ !

ΑΝΘΗ είπε...

Καλά Χριστούγεννα στις ψυχές κάθε καρδιάς, Αργυρούλα μου! Μου άρεσαν πολύ τα λόγια της Υπομονής: "Εύχομαι να γίνει η καρδιά μας σαν φάτνη ταπεινή".
Τα λόγια του cummulus (αν μου επιτρέπει βέβαια ο ίδιος)είναι ποντιακή διάλεκτος και σημαίνουν: "Πολύ πρωί, χαράματα, έρχεται ο Χριστός και πρέπει να τρέξουμε να τον συναντήσουμε, γιατί έτσι θα χαρούμε. Μόνο που πρέπει να τρέξουμε στα παρχάρια, τα όμορφα βοσκοτόπια του Πόντου, όπου εκεί βρίσκεται η δική Του στολισμένη φάτνη. Παντού υπάρχουν λουλούδια που ευωδιάζουν, για να υποδεχτούν το Θείο βρέφος."
Ας ευωδιάσει κι η καρδιά μας, Αργυρούλα μου! Χρόνια πολλά κι ευλογημένα!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ σας ευχαριστώ για την αφορμή που μου δώσατε να γράψω.Ευχαριστώ τον Θεό & εσάς που υπάρχετε..Σας διαβάζω καιρό και σας αγαπώ πολύ. Και βέβαια μπορείτε να αναρτήσετε το άρθράκι.Χρησιμοποιείστε το όνομα Ακυλίνα. Είναι τιμή για εμένα την ελάχιστη. Άς με ελεήσει ο Θεός. Να εύχεστε..

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Αγαπημένη μου Ανθή ,

Σ΄ ευχαριστώ για τις όμορφες ευχούλες σου.

Ναι , είναι πολύ όμορφο το ποιηματάκι και οι ευχές της αγαπημένης μας φίλης Υπομονής.

Σ΄ ευχαριστούμε για την ερμηνεία που μας δίνεις για την ποντιακή διάλεκτο με την οποία μας εύχεται ο καλός μας φίλος cummulus.

Εύχομαι ολονών οι καρδιές να πλημμυρίσουν με το Θείο Φως Τ΄Ουρανού και Την Αγάπη Του Νεογέννητου Θείου Βρέφους της Βηθλεέμ.

Ευλογημένα Χριστούγεννα , Ανθή μου.

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ Ακυλίνα ,

Αγαπημένη μου,

Εμείς σ΄ ευχαριστούμε για την αγάπη σου και τα καλά σου λόγια.

Ευχαριστώ Το Θεό για όλες εσάς τις ευαίσθητες κι΄ ευγενικές ψυχές που γνώρισα στην διαδικτυακή μου πορεία.

Ευλογημένα Χριστούγννα σε όλους, και εγκάρδιες ευχές.

Την αγάπη μου.

A.X. είπε...

Εύχομαι και σε σένα και στην οικογένεια σου το Θείο Βρέφος να γεννηθεί μες την καρδιά σας και να σας πλημυρίσει χαρά και ευλογία. Τι πιο όμορφο άλλωστε από τον ίδιο τον Χριστό να έρχεται και να κατοικεί μες την καρδιά μας. Ας κάνουμε λοιπόν αυτά τα Χριστούγεννα την καρδιά μας όσο το δυνατόν πιο καθαρή για να έρθει να γεννηθεί το Θείο Βρέφος στις καρδιές μας.

Διαβάτης είπε...

@ A.X.

Σ΄ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
Εύχομαι , όμορφα , ειρηνικά και ευλογημένα Χριστούγεννα σε σένα και στην οικογένειά σου.

Εύχομαι ολονών οι καρδιές να πλημμυρίσουν με το Θείο Φως Τ΄Ουρανού και Την Αγάπη Του Νεογέννητου Θείου Βρέφους της Βηθλεέμ.

Καλή συνέχεια στην πορεία σου.

cummulus είπε...

Είναι στα ποντιακά Αργυρούλα, και απ΄ότι καταλαβαίνω, ο σύζυγος λέει στην σύζυγο ότι έρχεται ο Χριστός, ας χαίρονται, και να πάνε να τον συναντήσουμε στα λιβάδια τ΄ανθισμένα.

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Σ΄ ευχαριστώ Κώστα .
Μας έδωσε ήδη μιαν πολύ όμορφη ερμηνεία η πολυαγαπημένη μας φίλη Ανθή , πιο πάνω .(http://anthiteacherwoman.blogspot.com/)

Ευλογημένα , ειρηνικά Χριστούγεννα!