Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Όταν απουσιάζει η Χάρις ...



« Ιδιαίτερα σε μια περίοδο της ζωής μου που νιώθω έντονα αρνητικά αισθήματα άγχους και θλίψης είναι φυσικό να μην αισθάνομαι τη Χάρη και τη βοήθεια του Θεού. Δεν επιδιώκω να νιώσω με το ζόρι την παρηγοριά και τη Χάρη του Θεού. Απλά ησυχάζω με αυτό που αισθάνομαι και αυτό που μου συμβαίνει ενώ παραμένω δεκτικός στη βοήθεια του Θεού. Δεν αλλάζω τον εαυτό μου με τις δικές μου δυνάμεις. Είμαι όμως έτοιμος να δεχτώ τη Χάρη του Θεού όταν με επισκεφτεί. Το έλεος του Θεού θα με αναζητήσει. Η Αγάπη του Θεού θα έλθει σε βοήθειά μου. Εγώ απλά δεν χρειάζεται να την εμποδίσω. Επιτρέπω στην Αγάπη του Θεού να εργαστεί τη σωτηρία μου. Η Αγάπη του Θεού θα με βοηθήσει ακόμη και όταν δεν θέλω. Αλλά αν το θέλω και το επιτρέπω θα είναι πιο εύκολο να το νιώσω. Ο ρόλος μου είναι απλά να διευκολύνω τη Χάρη να με ελευθερώσει από αυτό που με βασανίζει. Όταν και όπως ο Θεός γνωρίζει με την άπειρη σοφία Του. »

( Νικήτας Καυκιός )

***

« Σιγά σιγά θα σας επισκέπτεται η χάρις. Θα μπαίνετε μες στη χαρά.
Θ' αρχίσετε να ζείτε στην ειρήνη, οπότε μετά θα γίνετε πιο δυνατοί με τη θεία χάρι. Δεν θα θυμώνετε, δεν θα εκνευρίζεσθε, δεν θα παρεξηγείτε, δεν θα κατακρίνετε, θα τους δέχεσθε όλους με αγάπη.»

(Γέροντος Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου. Βίος και Λόγοι. εκδ. Ιερά Μονή Χρυσοπηγής. Χανιά 2003, σελ. 269.)

***


7 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα καιρο να περασω αλλα αφήνω ευχές για
καλη εβδομαδα και καλο μηνα με υγεια με λιγη καθυστερηση βεβαια ;)
Παντα οι αναρτησεις σου πολυ ομορφες.
Αν γιορταζες σου ευχομαι ΧΡΤΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

συγνωμη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ηθελα να γραψω αλλα απο ταχυτητα..

Ανώνυμος είπε...

"Όταν απουσιάζει η Χάρις..."

Κάποιες φορές όντως απουσιάζει η Χάρις και τότε όλα είναι μαύρα! όμως πιστεύω ότι είναι τελικά αναγκαίο γιατί κατά πρώτον λόγο κα
ταλαβαίνουμε τη μεγάλη διαφορά και μπορούμε να εκτιμήσουμε την δύναμη και την αγάπη Του Παντοδύναμου. Μπορεί να είναι κάποιες φορές δυνηρό, αλλά πρέπει για να φεύγει ο εγωισμός και να κατανοούμε το: 'χωρίς Εμέ ου δύνασθε ποιείν ουδέν!"

A.

ANAZHTHΣH είπε...

"Ο ρόλος μου είναι απλά να διευκολύνω τη Χάρη να με ελευθερώσει από αυτό που με βασανίζει..."

"να μη σ' απασχολεί η αναγνώριση
μόνο να παίζεις όλη μέρα
και το βράδυ να πέφτεις στα γόνατα..."

στάθηκα σ΄αυτά,τι όμορφα νοήματα...

σε φιλώ, σ΄έχω στη σκέψη μου συχνά

Διαβάτης είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ,

Σ΄ ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ , για τις ευχές και την αγάπη σου . Σ΄ ευχαριστώ που περνάς . Να είσαι πάντα καλά .

Την αγάπη μου :)

Διαβάτης είπε...

@ Aνώνυμος ,

Καλή μου φίλη ,

" χωρίς Εμέ ου δύνασθε ποιείν ουδέν! " ...

πόσο αληθινό είναι αυτό , και πόσο πραγματικά αδύναμοι είμαστε ...

Τίποτα δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς την βοήθεια Του Θεού ...

Ας Του ζητούμε ταπεινά ενίσχυση , παραδεχόμενοι την αδυναμία μας .

Να έχεις μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα .

Ο Θεός μαζί σου .

Την αγάπη μου :)

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Αγαπημένη μου ,

πόσο πολύ χαίρομαι που σε συναντώ ...

γλυκιά και ξεχωριστή η παρουσία σου.

κι΄ εγώ συχνά σε συναντώ στης σκέψης μου τις διαδρομές ...

Να έχεις μιαν πανέμορφη μέρα :)