Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Προσευχή Στον Κύριο !

 


Θεὲ τῆς καρδιᾶς μου καὶ τῆς ἄπειρης Ἀγάπης.
Οὐράνιε Πατέρα μου, κᾶνε τὴν καρδιά μου νὰ γίνει ἕνα μὲ τὴν Εὐσπλαχνία Σου, γιὰ νὰ Σ’ ἀγαπῶ καὶ νὰ Σὲ λατρεύω καὶ νὰ σπλαχνίζομαι τὸν κόσμο ὅλο.
Πλημμύρισε μὲ μὲ τὸν Θεϊκό Σου ἔρωτα
καὶ ἀξίωσε μὲ νὰ Σοῦ ἀνταποδώσω στὸ ἔπακρο τὸν ἔρωτα αὐτό. Ἐσένα ἀναγνωρίζω σὰν μοναδικὸ Βασιλιὰ τῆς καρδίας μου καὶ ἀφιερώνω τὴν ψυχή μου στὸν μονογενῆ Σου Υἱὸ Ἰησοῦ,
δικό μας λατρεμένο Θεῖο Βρέφος, καὶ πληγωμένο Βασιλιά.
Δέξου μὲ στὴν πατρικὴ ἀγκαλιά Σου καὶ κρύψε μὲ βαθιά, μέσα στὴν μητρικὴ καρδιά Σου.
Στεῖλε ἀγγέλους νὰ φρουροῦν τὸ σῶμα, τὴν ψυχὴ καὶ τὴν καρδιά μου καὶ νὰ μὲ διδάσκουν μυστικά, τὴν ἀπόλυτη λατρεία, ἐμπιστοσύνη καὶ ὑπακοὴ στὸ ἅγιο θέλημά Σου,
γιὰ νὰ μὴν Σὲ πληγώσω ποτὲ ξανά.
Παρακληττικὰ ἱκετεύω τὴν λατρεμένη Σου κόρη
καὶ Βασίλισσα Οὐρανοῦ καὶ Γῆς, τὴν ἁγία Μητέρα μᾶς Μαριάμ,
νὰ μὲ σκεπάζει στοργικὰ καὶ νὰ μὲ μαθαίνει πῶς νὰ Σὲ λατρεύω ἀπέραντα παιδικά , αγνά , ταπεινά ...
Σὲ πιστεύω, Σὲ λατρεύω καὶ Σ’ ἀγαπῶ, τὸ ταπεινό Σου σπλάχνο
ποὺ ἀγωνίζεται στὴ γῆ,
καὶ μὲ λαχτάρα προσμένει νὰ βρεθεῖ στὴν ἀγκαλιά Σου παντοτινά. Ἀμήν.
(π. Ἐλπίδιος)
***


 
 
***

2 σχόλια:

Κατερίνα Κανέλλος είπε...

Καλησπέρα
πολύ καλή δουλειά....
με λένε Κατερίνα και μαζί με τον άντρα μου τον Κανέλλο, έχουμε τα 2 τμήματα της Δ΄ τάξης στο 1ο Δημ. Ν. Ερυθραίας.
Πρόσφατα φτιάξαμε το δικό μας blog

taxi-d-iwtes.blogspot.gr

Θα θέλαμε τη γνώμη σας και την άδειά σας να αναρτούμε βάζοντας βέβαια την πηγή θέματα με προσευχές κλπ μιας και ενδιαφέρονται όχι μόνο τα παιδιά μας αλλά και οι γονείς τους.
Καλή Σαρακοστή και καλή δύναμη
Κατερίνα

Διαβάτης είπε...

@ Κατερίνα Καραλή ,

Καλημέρα Κατερίνα μου .

Ευχαριστώ που περνάτε από το ιστολόγιο μου , για το χρόνο σας και τα καλά σας λόγια .

Πολύ όμορφο και γλυκό το μπλογκάκι σας .

Ελέυθερα , μπορείτε να πέρνετε όποιες θέλετε από τις αναρτήσεις μου και να τις αναρτάτε στον χώρο σας .

Θα χαρώ πολύ να σας βλέπω να " ανθίζετε " όμορφα στο διαδίκτυο ...

Καλή Σαρακοστή και σε σας και όμορφες ανοιξιάτικες διαδρομές στην πορεία σας .

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο :)