Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Έτσι απλά ...

 
 
 
Η ψυχή μου ξεχειλίζει από ευγνωμοσύνη
για κάθε όμορφη κι΄ ευγενική ψυχή
που βρέθηκε στο δρόμο μου ,
που μοιράστηκε τον πόνο μου ,
σήκωσε το φορτίο μου ,
φώτισε τα σκοτάδια μου ,
ακούμπησε τον ώμο μου με αγάπη .
Χάρηκε με τις χαρές μου ,
κατάλαβε τις ανησυχίες μου ,
μοιράστηκε μαζί μου στιγμές ...
και ταξίδεψε μαζί μου σε μονοπάτια της ζωής ...
 
Ευχαριστώ φίλοι μου , όλους εσάς ,
που μου δώσατε έστω και ένα λεπτό από
το χρόνο σας .
 
Μαζί σας ταξιδεύω καθημερινά
στα μυστικά και όμορφα μονοπάτια της προσευχής !
 
Εύχομαι σε όλους ,
ένα όμορφο , κι΄ ευλογημένο σαββατοκυρίακο ,
υπό την σκέπη και Προστασία
Της Οικοδέσποινας Τ΄ Ουρανού ,
Της Μάνας των πονεμένων και κουρασμένων ,
της Γλυκειάς μας Μανούλας Παναγιάς !
 
                                                                                     Διαβάτης
 
 
 
 
 

4 σχόλια:

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Εμείς σε ευχαριστούμε για τις καρδιακές αναρτήσεις :)

Διαβάτης είπε...

@ Σεβάχ ο Θαλασσινός ,

Σ ' ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε !
Πάντα ευγενικό και όμορφο το πέρασμά σου !

Σ΄ ευχαριστώ !!

Γεσθημανή είπε...

Κορίτσι μας γλυκό ,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για τα όμορφα πράγματα που μοιράζεσαι μαζί μας , και που μας ταξιδεύεις σε μοναδικές και ιδιαίτερες διαδρομές !

Καλή συνέχεια ...

Γεσθημανή

Διαβάτης είπε...

@ Γεσθημανή ,

Καλή μου φίλη ,

Είναι δική μου η ευχαρίστηση , να ταξιδεύω μαζί σας , σ΄ αυτές τις όμορφες , ξεχωριστές διαδρομές ...

Γι΄ αυτό συμπορεύομαστε και αισθανόμαστε τόσο όμορφα ! Γιατί ακριβώς τα αισθήματα είναι αμοιβαία ...

Σ΄ ευχαριστώ από καρδιάς :)