Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Κύριε . . .

 
 
" Κύριε, δὲν ξέρω τί νὰ ζητιανέψω ἀπὸ Ἐσένα.
Μόνον Ἐσὺ γνωρίζεις τί μοῦ χρειάζεται.
Σὺ μὲ ἀγαπᾶς περισσότερο ἀπὸ ὅσο ἐγὼ ξέρω νὰ ἀγαπῶ τὸν ἑαυτό μου.
Πατέρα, δῶσε στὸ δοῦλο Σου ἐκεῖνο ποὺ οὔτε νὰ ζητήσω δὲν μπορῶ.
Δὲν τολμῶ νὰ σοῦ ζητιανέψω οὔτε πάθη οὔτε ἀπόλαυση, ...

παρὰ μόνο στέκομαι μπροστά σου μὲ τὴν καρδιά μου ἀνοικτὴ ἀπέναντί Σου.
Σὺ βλέπεις τὶς ἀνάγκες ποὺ ἐγὼ δὲ βλέπω, κοίταξέ με καὶ πράξε κατὰ τὸ ἔλεός Σου.
Χτύπησε καὶ θεράπευσε, ρίξε με καὶ ἀνύψωσέ με.
Πάλλομαι καὶ σιωπῶ μπροστὰ στὴν ἅγια θέλησή Σου καὶ μπροστὰ στὶς κρίσεις Σου γιὰ μένα.
Προσφέρω τὸν ἑαυτό μου ὡς θυσία πρὸς Ἐσένα.
Δὲν ὑπάρχει μέσα μου ἄλλη ἐπιθυμία παρὰ μόνο νὰ ἐκπληρώσω τὸ θέλημά Σου.
Μάθε με νὰ προσεύχομαι.
Ἔλα Ἐσὺ ὁ Ἴδιος μέσα μου νὰ προσεύχεσαι.
Ἀμήν ! "
 
 
 
 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

..Γεννηθήτω το θέλημά σου, ως εν ουρανώ, και επι της γης..

Ναι! Ας γίνει το θέλημά σου Κύριε! Το γλυκό και τέλειο θέλημά Σου!
Τι θα μου στείλεις σήμερα; Ταπείνωση; Πειρασμούς; Παθήματα; Μήπως θα δω τον εαυτό μου να κακολογείται, να συκοφαντείτε, να περιφρονείται; Δέχομαι εκ των προτέρων όλα όσα Εσύ μου στέλνεις...και εάν, από αδυναμία της ψυχής μου, θρηνώ, δείξε υπομονή και εαν γογγύζω, εμπόδισέ με και εαν απελπίζομαι, ενθάρρυνέ με..
Ναι! Ας γίνει το γλυκό και άγιο θέλημά Σου.
Και εάν, Κύριε, για να Σε δοξάζω, πρέπει να ταπεινωθώ, να πάσχω, άχρηστος και εγκαταλελειμμένος, και τότε, Κύριε, μη σηκώσεις την προστασία Σου από μένα, εγώ θα είμαι ολοκληρωτικά δικός σου...
Ψήγματα Χρυσού

Τίποτα, δεν μπορεί να μας χωρίσει απ΄την υπέροχη αγάπη Του!!!

Σε γλυκοφιλώ, φίλη μου καλή! Όλος ο Ουρανός μαζί σου! Θεώνη

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Γλυκιά κι΄ αγαπημένη μου φίλη , η τόσο θερμή και γλυκιά σου προσευχή , σκέπασε μ΄ ένα μοναδικό πέπλο ζεστασιάς την καρδιά μου ...

Σ΄ ευχαριστώ ολόθερμα που είσαι πάντα εκεί και νοιάζεσαι …
Είναι πολύ όμορφα τα λόγια σου για να μείνουν μόνο στα σχόλια …
Θα είναι η επόμενη μας ανάρτηση …
Σ΄ ευχαριστώ !!!

Τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίσει από Την Αγάπη Του !

Σου στέλνω την αγάπη μου , και περιμένω με λακτάρα την συνάντηση :)