Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Σιωπή και προσευχή !

 



Δεν ανοίγω το στόμα μου , να κατηγορήσω , να συκοφαντήσω , να κατακρίνω κανέναν.

Βλέπω τα δικά μου λάθη και κρίνω τον δικό μου εαυτό .

Στο πρόσωπο του αδελφού μου , βλέπω μόνο την Εικόνα Του Θεού .

Και αν σιωπά το στόμα , αλλά η καρδιά εξακολουθεί κρυφά να κατακρίνει ,

τότε παλεύω μαζί της , κάνω τον αγώνα μου...

Προσεύχομαι , και ζητώ ενίσχυση από Τον Κύριο ,
να τον νικήσω , αυτόν τον ύπουλο και κρυφό πειρασμό .
 
Σιωπή και προσευχή ! Έτσι έλεγε η γερόντισσα Γαβριηλία ...
Οι κρίκοι μιας αλυσίδας που μας ανεβάζουν κατευθίαν στον Ουρανό !

Έτσι λοιπόν , οδεύοντας , σε μια πορεία προς Τον Ουρανό ,
αν δεν νικήσουμε πρώτα τον εαυτό μας και τα πάθη μας ,

τίποτα δεν μπορεί να μας οδηγήσει κοντά Στον ποθούμενο προορισμό . . .

( Αυστηρές προσωπικές νουθεσίες προς τον δικό μου εαυτό )
.


                                                       Καλή Δύναμη και καλή συνέχεια
σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής ...


«  Μεθ΄ ημών Ο Θεός !  »


                                                                               Διαβάτης   
 
  
 
                                   

 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: