Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Η πινελιά Του Θεού !

 
 
 
" Αν ποτιστεί το ξύλο με λάδι, δεν σαπίζει.
Λίγο αν ποτισθούν τα παιδιά με ευλάβεια,
με φόβο Θεού, δεν έχουν ανάγκη μετά "
 
Έστω και μια φορά να σκύψει το παιδί
κάτω από το Πετραχείλι Του Πνευματικού ,
είναι τόση η Χάρις που πέρνει ,
που και αν λοξοδρομήσει στην πορεία ,
ο Κύριος θα το φωτίσει να ξαναβρεί το δρόμο του ...

Ένας Αγιοταφίτης ιερομόναχος έλεγε ,
ότι έστω κι αν ξεφύγουν αργότερα αυτά τα παιδιά,ο σπόρος
θα υπάρχει μέσα τους ,και κάποια στιγμή θα ξαναγυρίσουν.

 
Η πινελιά με το λάδι του Θεού δεν θα έχει εξαφανιστεί,
αλλά θα δουλέψει κάποια στιγμή,
και κυρίως όταν θα έχουν πλέον κουραστεί τόσο πολύ
από την αλήθεια που θα γνωρίσουν
έξω στη βιοπάλη και στα βάσανα.
Ο Τίμιος Σταυρός ,το Ξύλο της Ζωής 
θα τους δείξει το δρόμο !
 
                                                                                         γέροντας Ιγνάτιος ( Αγία γη Ιερουσαλήμ )
 
 
 
Καλή Δύναμη και καλή συνέχεια
σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής ...


«  Μεθ΄ ημών Ο Θεός !  »

 
                                                                               Διαβάτης   
 
 
 
 
 
 
 
 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή κι αγαπημένη μου φίλη, το πιστεύω ολόψυχα αυτό!!!!!!!!

Μακάρι ο καλός Θεός να μας φωτίζει και να πλημμυρίζει τις καρδιές μας, με την Ουράνια χαρά της Αγάπης Του!!!
και για να μην ξεχνιόμαστε...

ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΘΕΟ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ!!!!!

Σε φιλώ με όλη μου την αγάπη!!
Θεώνη

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

Διαβάτης είπε...

Θεώνη ,

Αγαπημένη μου φίλη ,

πόσο μου λείψατε ...

Μια άλλη ευγενική ψυχούλα μου είπε προχθές ότι σας έλειψα , όμως τελικά διαπίστωσα ότι κι΄ εσείς μου λείψατε πάρα πολύ !

Μα πώς να την αντέξουμε Ζωή χωρίς Χριστό ; Αντέχεται ... δεν αντέχεται !!!

Μονάχα δοξολογία πρέπει να βγαινει από τη ψυχή μας προς τον Κύριο , που Τον έχουμε Συνοδοιπόρο στη ζωή μας ...

Σ΄ ευχαριστώ πολύ Θεώνη μου που υπάρχεις στη ζωή μου !

Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου , ανανεώνοντας το ραντεβού μας :)

Διαβάτης είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ,

Σ΄ ευχαριστώ πολύ καλέ μου SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ που δεν με ξεχνάς !

Πάντα τόσο ευγενικός !!!

Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένος !

Σου στέλνω όλη μου την αγάπη :)