Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

" Δώρησαι μοί μετάνοιαν ... ’"




Κύριε εγώ σ’ ἐγκατέλειψα, μά ἐσύ μή μ’ ἀφήσεις . 
Εγώ ἔφυγα ἀπό κοντά Σου, μά ἐσύ βγές νά μέ ἀναζητήσεις.
Βάλε με πάλι στήν αὐλή σου, μαζί μέ τ’ ἄλλα πρόβατα
τῆς ἐκλεκτῆς Σου ποίμνης .

Δέν ἔχω δάκρυα παρακλήσεως, Δέσποτά μου.
Ὁ νοῦς μου ἔχει σκοτιστεῖ, βυθισμένος στά βιοτικά καί τά ὑλικά,
καί δέν μπορεῖ νά Σέ ἀτενίσει . 
Η καρδιά μου ἔχει παγώσει ἀπό τούς πολλούς πειρασμούς κ
αί δέν μπορεῖ νά ζεσταθεῖ ἀπό τά δάκρυα τῆς ἀγάπης της γιά Σένα.

Ὅμως, Εσύ Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, πού εἶσαι ὁ θησαυρός
ὅλων τῶν ἀγαθῶν, δώρισέ μου ὁλοκληρωτική μετάνοια
καί καρδιά ὑπομονετική στούς κόπους,
γιά νά μπορῶ νά βγαίνω στήν ἀναζήτησή Σου ὁλόψυχα , 
γιατί χωρίς Εσένα εἶμαι ἀποξενωμένος ἀπό κάθε ἀγαθό .
Xάρισέ μου, λοιπόν, ὤ Ἀγαθέ, Tή Θεία χάρη Σου.


Δός μοι μετανοίας λογισμόν, δὸς καὶ κατανύξεως πόθον,
τῇ ταπεινῇ μου ψυχῇ ...


Καλή Δύναμη σε όλους !

 

« Μεθ΄ ἡμῶν Ο Θεός !  »

                                                                                                         Διαβάτης      



  





Δεν υπάρχουν σχόλια: