Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Πίσω από ένα « Κύριε Ελέησον » ...


Κρύβεται η μετάνοια: "Χριστέ μου, έκανα κάτι που με απομάκρυνε από κάποιον, βοήθησέ με να ξαναγυρίσω"


Κρύβεται η παράκληση: "Χριστέ μου, σε παρακαλώ βοήθησέ με"


Κρύβεται η ταπείνωση του "Εγώ": "Χριστέ μου, δεν μπορώ μόνος μου, σήκωσε λίγο το σταυρό μου"


Κρύβεται η εμπιστοσύνη: "Χριστέ μου, περιμένω το δικό σου έλεος, πιστεύω ότι θα μου το δώσεις"


Κρύβεται η ομολογία: "Χριστέ μου, εσύ είσαι ο δικός μου Κύριος, όχι γιατί μου επιβλήθηκες με μαγικό τρόπο αλλά επειδή θέλω να σε μιμηθώ"


Κρύβεται η Ανάσταση: "Χριστέ μου, αν με ελεείς, και μετανοήσω, και Κοινωνήσω, θα ζήσω για πάντα στην παρέα σου"


Σε ένα "Κύριε Ελέησον" κρύβεται ΟΛΗ η Ορθοδοξία.
...
" Κύριε , Ιησού Χριστέ , ελέησόν με "
Αυτές οι πέντε λέξεις σε ανεβάζουν από τη γή στον Ουρανό ...
Μέσα σ΄ αυτή την προσευχή ... βρίσκεται ο Θεός ... βρίσκομαι κι΄ εγω ...
( Ιησούς Χριστός = Θεός , με = εγώ )
...

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Χρόνια Καλά, Χρόνια Ευλογημένα!!!!
Πολύ όμορφο το άρθρο σου για την Ευχή... Το έβαλα και στο μπλοκ μου
Σε ευχαριστώ
Κώστας

" Οταν παίρνεις γεμίζουν τα χέρια σου, μα όταν δίνεις γεμίζει η καρδιά σου "

Διαβάτης είπε...

@ Κώστα , " Οταν παίρνεις γεμίζουν τα χέρια σου, μα όταν δίνεις γεμίζει η καρδιά σου " !!!

Καλοσώρισες στη διαδικτυακή μου γωνίτσα . Σ΄ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και για τις ευχές .

Η χρονιά να εϊναι ευλογημένη και χαρούμενη και για σένα .

Την καλημέρα μου από τη μεγαλόνησο.

Αργυρούλα