Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Απορία ...

.

Ω , Κύριε ! Αναταράζονται τα βάθη μου , από ασίγαστο ένα κύμα ευγνωμοσύνης.
.
Όλος ο βίος μου ασήμαντος , κι΄ αν ήταν ένας ύμνος ευχαριστήριος ,
πάλιν δεν θάφτανε να πει το πόσο νοιώθω τη ζέστα Του Χεριού Σου επάνω μου !
.
Κι΄ η απορία , όλο και πιο έντονη , με περονιάζει :
Γιατί τόσα πολλά για μένα τον ανάξιο ;
.
Γιατί άναψες τόσα αστέρια στον ουρανό για μένα ;
.
Τόσα δένδρα μ΄ όλη την ομορφιά τους μπρος στα μάτια μου ;
.
Γιατί τόση αγάπη φορτωμένη με άπειρα δώρα για μένα τον αμαρτωλό ,
που με τα πόδια ενός βάνδαλου ασωτεύω , ιερόσυλος στη γή σου ;
.
Γιατί με ανέχεσαι μέσα στην τόση ωραιότητα ,
νάμαι η ανορθόγραφη μορφή του άφραστου κάλλους που ονειρέυτηκες για μένα ;
.
( Συλλογή περικάρπια φυλλώματα )
.
............................................................................................
.
Άλλη μια μέρα έχει φτάσει στο τέλος της .
.
Ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο απόγευμα ας έχουμε
.
όλοι οι διαβάτες και οδοιπόροι της ζωής ,
.
οδεύοντας μέσα στην καθημερινότητά μας ,
.
σ΄ όποια σκοπιά κι΄ αν βρίσκεται ο καθένας μας ,
.
όποιο καθήκον ακι΄ αν εκτελεί ...
.
Όλοι μας προς την ίδια πατρίδα οδεύουμε ...
.
από την γη , στον Ουρανό ! Στην άνω Ιερουσαλήμ !
.

4 σχόλια:

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Αγαπητέ Διαβάτη "χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε" και συγχαρητήρια για τις όμορφες αναρτήσεις σου.
Χριστός Ανέστη!

Διαβάτης είπε...

@ VASILIKI ,

Καλή μέρα Βασιλική μου .
" Χριστός Ανέστη ! " .
Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, σ΄ ευχαριστώ που περνάς απ΄το σοκάκι μου .
Δεν σου κρύβω και τον θαυμασμό για την δική σου " πνευματική αρμονία "
Ο Θεός να δίνει δύναμη και σε σένα , και να φωτίζει το μυαλό και την ψυχή σου .

Μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα να έχεις .

Ο Αναστάς Ιησούς Χριστός να σε συντροφεύει παντού.

Την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο,
στην Θεσσαλονίκη και στους ανθρώπους της.

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη ,
Καλημέρα ,Πραγματικά μας συγκινείς με τις τόσο όμορφες αναρτήσεις σου.Εύχομαι πάντα ο Κύριος να σου δίνει αυτή την Πνευματική διάυγεια για να φωτίζεις την δική μας καθημερινότητα.
Ήταν όμορφα χτές στην Παράκληση , ήρθαν αρκετοί πιστοί.Μακάρι να κάναμε κάθε μέρα .Σου δίνει τόση δύναμη και γεμίζει η ψυχή σου με απέραντη αγάπη προς τον Κύριο και σε κάθε πονεμένη ψυχή.
Η Παναγία να σας σκεπάζει.ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου Έλενα , καλή σου μέρα.
Σ΄ ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά, που με ενισχύεις με τα όμορφα λόγια σου .
Είμαστε όλοι εργάτες στον αμπελώνα του Κυρίου . Δεν νομίζω ότι εγώ κάνω κάτι ξεχωριστό απ΄ όλους εσάς.
Η αγάπη σου τα βλέπει όλα τόσο όμορφα.

Είμαι σίγουρη ότι ήταν όμορφα ψες στην παρακληση , παρόλο που δεν πρόλαβα νάρθω.

Άμα ψάλλουν τέτοιες αγγελικές φωνές, και συμμετέχουν τέτοιες υπέροχες ψυχές , εισακούονται και οι ικεσίες μας καλύτερα , και σαν θυμίαμα ανεβαίνει η ικεσία μας στον Ουρανό , και συναντα Την Γλυκειά μας Παναγιά , που σαν Μάνα στοργική τρέχει να παρηγορήσει τον καθένα μας .

Καλή συνέχεια στην μέρα σου , αγαπημένη μου Έλενα .

Ο Αναστάς Ιησούς Χριστός και η Μανούλα Του να σε σκεπάζουν παντού.