Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Ας περάσουμε από το " εγώ " στο " εμείς " !



"...Κανείς δεν πρέπει να θέλει να σωθεί μόνος του, χωρίς να σωθούν και οι άλλοι. Είναι λάθος να προσεύχεται κανείς για τον εαυτό του, για να σωθεί ο ίδιος. Τους άλλους πρέπει ν’ αγαπάμε και να προσευχόμαστε να μη χαθεί κανείς· να μπουν όλοι στην Εκκλησία. Αυτό έχει αξία. Και μ’ αυτή την επιθυμία πρέπει να φεύγει κανείς απ’ τον κόσμο, για να πάει στο μοναστήρι ή στην έρημο. Όταν ξεχωρίζουμε τον εαυτό μας, δεν είμαστε χριστιανοί. Αληθινοί χριστιανοί είμαστε, όταν αισθανόμαστε βαθιά ότι είμαστε μέλη του μυστικού σώματος του Χριστού, της Εκκλησίας, με μια συνεχή σχέση αγάπης. Όταν ζούμε ενωμένοι εν Χριστώ, δηλαδή όταν ζούμε την ενότητα μέσα στην Εκκλησία Του με το αίσθημα του ενός. Αυτό είναι το μεγαλύτερο βάθος, η μεγαλύτερη έννοια που έχει η Εκκλησία. Εκεί βρίσκεται το μυστήριο·  να ενωθούν όλοι σαν ένας άνθρωπος εν Θεώ. Είμαστε ένα ακόμη και με τους ανθρώπους που δεν είναι κοντά στην Εκκλησία. Είναι  μακριά από άγνοια. Η Εκκλησία είναι νέα ζωή εν Χριστώ. Στην Εκκλησία δεν υπάρχει θάνατος, δεν υπάρχει κόλασις. ..."  
                                                                                                                             γέροντας Πορφύριος

***


Όταν θα παρουσιασθούμε ενώπιων Του Θεού την ημέρα της κρίσεως θα μας κάνει την εξής ερώτηση :
-    Μόνος σου είσαι ;  Πού είναι οι άλλοι ;  Τι έχεις κάνει για να τους φέρεις μαζί σου ; ...              
Τι θα του απαντήσουμε τότε ;   Ότι νοιαζόμαστε μόνο για τη δική μας σωτηρία ;  ...
                                                                                                                 ( π . Νικόλαος Λουδοβίκος )
***

Με τις πιο πάνω σκέψεις ας προβληματιστούμε φίλοι μου …
Μονάχα άμα περάσουμε από το " εγώ "  στο  " εμείς " , ίσως να καταλάβουμε το πιο βαθύ νόημα της σωτηρίας όλων των ανθρώπων ...
Καλή συνέχεια στη μέρα σας . Ο Θεός να ευλογεί την πορεία ολονών μας .
                                                                                                                                        Διαβάτης



10 σχόλια:

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Καλό αγώνα!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου φίλη, πόσο δύσκολο είναι να υποτάξουμε το εγώ μας, για την αγάπη των άλλων!
Μόνο με πολύ πνευματική καλλιέργεια και συναίσθηση της μηδαμινότητάς μας, αλλά προπαντός με τη βοήθεια του καλού Θεού μας,
μπορούμε να κάνουμε πράξη, τον ευλογημένο λόγο του αγαπημένου μας γέροντα Πορφύριου "ινα ωσιν εν"...

Η Ευσπλαχνία του Κυρίου μας, ας ενισχύει την αδυναμία μας...

Καλημέρα καλή μου φίλη!
Ο Θεός πάντα μαζί μας!
Θεώνη

Διαβάτης είπε...

@ Σεβάχ ο Θαλασσινός ,

Καλή σας μέρα.
Καλή δύναμη και σε σας.

Ο Θεός μαζί σας.

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη
σ΄ ευχαριστώ που ενισχύεις την ανάρτησή μου , με το ξεχείλισμα σπό τη δική σου ψυχή .

" Η Ευσπλαχνία του Κυρίου μας, ας ενισχύει την αδυναμία μας..."

Μονάχα με τη δική Του βοήθεια θα κατορθώσουμε το ακατόρθωτο , την υποταγή του θελήματος και του εγώ μας.

Αγαπημένη μου Θεώνη , σ΄ ευχαριστώ πολύ πολύ , και εύχομαι η χάρις και η ευλογία Του Πανάγαθου Θεού να πλημμυρίζει όλη σου την ύπαρξη.

Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά :)

Ανώνυμος είπε...

Πω πω τι ωραίο!Είναι πολύ συγκινητικά αυτά τα λόγια στην σημερινή ανάρτηση.Ας ευχηθούμε γιά όλο τον κόσμο τη σωτηρία.Πην

voulaki είπε...

Το άνοιγμα της ψυχής μας απο το ''εγώ'' στο ''εμείς''...
Η εκούσια θυσία του εαυτού μας για τη σωτηρία του συνανθρώπου μας...
Σε κάθε πρόσωπο να βλέπουμε το πρόσωπο του Χριστού..

Καλή σου μέρα γλυκιά μου φίλη!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα, πολυαγαπημένη μου Αργυρούλα!

Πόσο χαίρομαι που η Θεώνη και το Βουλάκι με κάλυψαν!
Πνευματική φίλη κι αδελφή μου,συνέχισε τις πανέμορφες αναρτήσεις σου!

Καλό απόγευμα!

Με την αγάπη μου από την ηλιόλουστη Αθήνα!

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Σ΄ ευχαριστώ Πηνελόπη μου για την αγάπη σου και τα καλά σου λόγια .

Ο Κύριος να δίνει σε όλους μας δύναμη και να μας χαρίζει το άπειρο Του Έλεος .

Την αγάπη μου :)

Διαβάτης είπε...

@ voulaki ,

Γλυκιά κι΄ αγαπημένη μου φίλη , σ΄ ευχαριστώ για το άρωμα των λόγων σου !

Άμα αγαπήσουμε τον αδελφό μας και τον χωρέσουμε στην καρδιά μας , τότε θα απελευθερωθούμε από όλα τα δεσμά .

Να έχεις ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο βράδυ. Σου στέλνω την αγάπη μου :)

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Καλησπέρα πολυαγαπημένη μου Ανθή .
Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου και την ευγένεια της ψυχούλας σου.

Χαίρομαι πολύ που στην συντροφιά μας ο ένας συμπηρώνει τον άλλο , και όλοι μαζί δοξολογούμε Τον Δημιουργό μας .

Ο Κύριος να μας προστατεύει από κάθε πειρασμό , και να φωτίζει τις ψυχές όλω μας .

Σ΄ ευχαριστώ πολύ , αγαπημένη μου φίλη :)