Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Κύριε Εισάκουσον . . .

 
 
 
Ας μην ξεχνάμε την προσευχή μας
 
αγαπημένοι μου Διαβάτες και Οδοιπόροι της ζωής .
 
Ο Κύριος είναι πάντα εκεί ,
 
και περιμένει να Του μιλήσουμε ...
 
Να ακουπήσουμε κάθε μας έγνοια ,
 
κάθε θλίψη και καημό Στα Πόδια Του ,
 
και να Τον παρακαλέσουμε ταπεινά
 
να δώσει Αυτός τις λύσεις
 
στα όποια άλυτα , και αβάστακτα προβλήματα της ζωής ...
 
Μας βλέπει που αγωνιούμε τόσο ,
 
και θέλει τόσο πολύ να μας πει :
 
Παιδί μου μην αγχώνεσαι ...
 
Μοιράσου μαζί μου όλες σου τις ανησυχίες ,
 
και όλα τα φορτία θα γίνουν ελαφρύτερα ,
 
γιατί θα τα σηκώσω εγώ στους ώμους μου ,
 
αντί για σένα ...
 
όπως τότε ...
 
που σήκωσα Το Σταυρό ,
 
φορτωμένο με τις αμαρτίες όλης της οικουμένης ...
 
Ακούμπα πάνω μου και μη φοβάσαι ,
 
κανένα βοριά και καμιά τρικυμία ...
 
Μονάχα αφέσου μ΄ εμπιστοσύνη
 
Στα δικά μου Χέρια ...
 
...
 
Δική μας η απόφαση φίλοι μου ...
 
Εύχομαι σε όλους ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο βράδυ !
 
                                                         
                                                             Διαβάτης   
 
 
( υγ . Σκέψεις από το προσωπικό μου ημερολόγιο )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μόνη ψυχή μου και γύρω σκοτάδι.
Τα φώτα σβηστήκανε ήλθε το βράδυ.

Τα άστρα κρυφτήκανε στεριά μου λυχνάρια...
Κλείνουν τα φύλλα τους στα τόσα χορτάρια.

Κρύος ο κόσμος παγώνει η καρδιά μου...
Σύντροφος γύρω κανείς.

Μόνος μου μένω χωρίς μια βοήθεια.
Μόνος μου πάλι με πόνο στα στήθια.

Όμως και πάλι το χέρι απλώνει...
Κάποιος που έκθαμβος φως τον κυκλώνει.

Ζητάει χαρά μου να φέρει σιμά μου...
Φως και ζωή στη φτωχή την καρδιά μου.

Πες μου ποιος είσαι το χέρι να δώσω...
Συ που αγαπάς τον καθένα μας τόσο;

Πες μου Εσύ που λυπάσαι για μένα...
Δικό μου δεν έχω κοντά μου κανένα.

Όμως το νιώθω Εσύ Είσαι ο Χριστός μου...
Συ Ιησού ο πιστός σύντροφός μου.

Μόνος δεν θα ‘μαι κοντά σου εάν βαδίσω...
Νέα ζωή απ’ το φως σου θα αντλήσω.

Ιησού μου γλυκύτατε πηγή της ζωής μου...
Μείνε για πάντα φρουρός της ψυχής μου.

Στην κρύα νυχτιά μου προστάτης μου γίνε...
Μείνε κοντά μου Χριστέ, αιώνια μείνε !

† IC XC NIKA †
† Θεϊκός Ποιμένας †

ΕΛΕΝΗ Ζ. είπε...

Ο Κύριος περιμένει να Του μιλήσουμε... Πόσες φορές αλήθεια στεκόμαστε μπροστά Του δίχως να βρίσκουμε τι να Του πούμε;Συνήθως ζητάμε από Εκείνον αλλά εμείς τι Του δίνουμε;Πόσο θα ΄θελα να έβρισκα όμορφα λόγια να Του μιλήσω για όλα εκείνα που ήδη ξέρει!
Αγαπητή φίλη,απόψε ανακάλυψα τυχαία το ιστολόγιό σας καιένιωσα τόση γαλήνη και ηρεμία.Ο Θεός να σας δίνει δύναμη να συνεχίσετε.

Διαβάτης είπε...

@ † IC XC NIKA †
† Θεϊκός Ποιμένας †

Σας ευχαριστώ πολύ που μοιραστήκατε το πιο πάνω πανέμορφο ποίημα μαζί μας !

Καλή δύναμη σε όλα της ζωής τα δύσκολα !

Την αγάπη μου :)

Διαβάτης είπε...

@ ΕΛΕΝΗ Ζ. ,

Χριστός Ανέστη Ελένη μου !

Έτσι είναι κοπέλα μου ... τι Του δίνουμε εμείς ; ...

Xαίρομαι πολύ που πέρασες από το ιστολόγιό μου ... Μακάρι να δίνει λίγες στιγμές ανάπαυσης σε κάθε κουρασμένο διαβάτη που περνά απ΄ εδώ . Αυτό θα είναι χαρά για μένα .

Αν θες επικοινώνησε μαζί μου στο εμαιλ μου . Θα χαρώ πολύ !

( argyroula.georgiou805@gmail.com)

Nα έχεις μια όμορφη πλημμυρισμένη Φως Αναστάσιμο , μέρα !

Σου στέλνω την αγάπη μου :)