Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Δυο Λέξεις !!!

 
 
 
" Ὅσο ἡ ψυχή ἀγωνίζεται, καταφεύγοντας στόν Θεό
μέ πίστη ,ἐλπίδα και υπομονή ,
καί περιμένοντας χωρίς ἀμφιβολίες, τή βοήθεια
καί τή λύτρωση πού Ἐκεῖνος χαρίζει,
τόσο καί πιό γρήγορα τή λυτρώνει ὁ Κύριος
ἀπό κάθε θλίψη πού τήν ταλαιπωρεῖ.
Γιατί γνωρίζει Ἐκεῖνος ,
πόσο πρέπει νά μπεῖ ἡ ψυχή σέ δοκιμασία καί πειρασμό ,
καί ἀνάλογα μέ τήν ἀντοχή της,
ἐπιτρέπει καί τόν πειρασμό.
Ἀρκεῖ μόνο νά κρατηθεῖ ἡ ψυχή μέχρι τό τέλος
συντροφιά με αυτές τις αρετές !
Πίστη , Ελπίδα , Υπομονή ! "
 
Εύχομαι καλή Δύναμη και πολλές υπομονές
σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής .
Σε κάθε φίλο κι΄ αδελφό που ταράζεται
στα κύματα του βίου της φουρτουνιασμένης μας θάλασσας .
 
Η υπομονή θα μας κρατήσει όρθιους ...
Η ελπίδα θα κρατήσει αναμμένο το λυχνάρι της ψυχής μας ...
Και η πίστη θα μας δίνει δύναμη να αγωνιζόμαστε ...
 
" Μεθ΄ ημών ο Θεός ! "

Τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίσει από Την Αγάπη Του !
 
 
                                                                                                                          ✿    Διαβάτης   
 
 
 
 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,

ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ , ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ. ΕΛΠΙΔΑ ΠΙΣΤΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ .ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΜΑΣ ΟΠΛΑ ......ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΑ.....ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΡΟΥΜΕ.Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΩΣΗ!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!


ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,

ΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΣΟΥ

cummulus είπε...

Καλησπέρα Ἀργυρούλα.
Υπομονή κι'΄Ἐλπίδα. Πράγματι, τί ἄλλο;

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου , όλα καλά θα πάνε !
Εγώ , ευχαριστώ Το Θεό που έφερε στο δρόμο μου τέτοιες υπέροχες ψυχούλες !

" Είναι ένα Φως μέσα μας και γύρω μας που δεν στερεύει ! "

Καλή Ανάσταση !

Στην πορεία μέχρι τότε , σας έχω στην καρδιά μου και στην προσευχή μου ... εκεί ανταμώνουμε :)

Σε φιλώ :)

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Καλέ μου φίλε Κώστα !

Τι άλλο ; Φυσικά και δν υπάρχει άλλο ! Όλα τα άλλα είναι κάτι χειρότερο κι΄ από το αδιέξοδο ... κάτι σαν γκρεμός ας πούμε ...

Καλή πορεία προς Την Ανάσταση !

Την αγάπη μου στην Θεσσαλονίκη και στους υπέροχους ανθρώπους της!

Τα χαιρετίσματά μου στην οικογένεια :)

Διαβάτης είπε...

@ Όλους ,

Όλους εσάς που περνάτε αθόρυβα και μυστικά , σας ευχαριστώ για την ευωδία που μου χαρίζετε με το πέρασμά σας , και για το χρόνο που μου αφιερώνετε να με διαβάζετε ...

Καλή Ανάσταση ευγενικοί μου φίλοι :)

Σας ευχαριστώ !