Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Χριστός Ανέστη ... το όπλο μας !

 
 
 

Αυτή την Αναστάσιμη περίοδο,
παρόλο που αισθανόμαστε χαρά
εντούτοις ο πονηρός είναι επί ποδός
και μας πολεμά ακατάπαυστα ...
Ο καθένας μας μπορεί πολύ εύκολα να το διαπιστώσει .
Κάθε φορά που αισθανόμαστε το κτύπημα του ,
ας μην λυγίζουμε , ας μην υποκύπτουμε ,
ας μην οπισθοχωρούμε ...
Γλυκά και όμορφα ας υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας
Την Ανάσταση Του Ιησού μας,
και ας ψελλίσουμε μυστικά εντός μας :
 
" Χριστός Ανέστη εκ νεκρών,
θανάτω θάνατω πατήσας
και τοις εν τοις μνήμασι
ζωήν χαρισάμενος ! "
 
Και τότε , όχι μονάχα ο πειρασμός θα φύγει
μα θα γαληνέψει και η ψυχή μας ,
και η Αναστάσιμη Χαρά θα μας
πλημμυρίσει και πάλιν ...
 
Χριστός Ανέστη χαρά μου !
 
Αυτός ήταν και ο λόγος που ο Όσιος Σεραφείμ
έλεγε ολόχρονα αυτή την γλυκιά φράση !
Για να σκορπίζει τη χαρά παντού
και να θωρακίζει τους πάντες
ενάντια στα βέλη των πειρασμών .
 
Εύχομαι ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο βράδυ
σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής .

" Χριστός Ανέστη χαρά μου ! "

                                                                                
    Διαβάτης   
 



 
 
 
 

4 σχόλια:

Άμυ (Ψυχής σιωπές) είπε...

Αληθώς Ανέστη χαρά μου!:)

Διαβάτης είπε...

@ Άμυ (Ψυχής σιωπές) ,

Αληθώς Ανέστη γλυκιά μου φίλη .
Η Αναστάσιμη χαρά να πλημμυρίζει παντοτεινά τη ψυχή σου .

Σου στέλνω την αγάπη μου :)

cummulus είπε...

Ἀληθῶς Ἀνέστη!

Διαβάτης είπε...

@ cumulus ,

Αληθώς Ανέστη ! Ο Κύριός μας και ο Θεός μας !

Η Αναστάσιμη Χαρά ν α μην λείψει ποτέ από τις καρδιές σας !

Την αγάπη μου :)