Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Η πίστη !

 
 
 
Δεν έχεις Πίστη , όταν τα στάχια σου
προσμένεις να γενούν σιτάρι,
Κι από τ άκαρπο δεντρί, που κέντρωσες,
προσμένεις καρπερό βλαστάρι!
 
Πίστη έχει, όταν από το χέρσωμα
κι από τα αστραποκαμένα ξύλα,
προσμένεις τους καρπούς ολόδροσους
και καταπράσινα τα φύλλα.
 
Δεν έχεις Πίστη , όταν, πηγαίνοντας
το δρόμο του βουνού , προσμένεις
να φτάσεις ως το ανάερο ψήλωμα
κάποιας κορφής μαρμαρωμένης.
 
Πίστη έχεις, όταν , αλυσόδετος,
μέσα από τα βάθη της αβύσσου,
προσμένεις ως τα ουράνια ελεύτερο
να φτερουγίσει το κορμί σου.
 
Δεν έχεις Πίστη , όταν τ' απόβραδο
προσμένεις να προβάλλουν τ άστρα,
και με του πετεινού το λάλημα
να φέξη η αυγή ροδογελάστρα!
 
Πίστη έχεις, όταν- όσο αλόγιστο
και πλάνο ο νους σου κι αν το ξέρει-
προσμένεις ήλιο τα μεσάνυχτα
κι αστροφεγγιά το μεσημέρι.
 
Δεν έχει Πίστη, όταν, πιστεύοντας,
ρωτάς την κρίση και τη γνώση!
Δεν έχεις Πίστη , όταν την πίστη σου
στο λογικό έχεις θεμελιώσει!
 
Πίστη έχει, όταν κάθε σου όνειρο
το ανάφτεις στο βωμό της τάμα,
κι αν κάποιο σου τάμα είναι αδύνατο,
προσμένεις να γενεί το θάμα.
 
                                                                                                                      (Γεώργιος Δροσίνης)
 
 
 
Αφιερωμένο σε μια υπέροχη , ευγενική ψυχή ,
που ο Θεός εδώ και μερικά χρόνια
έφερε στο δρόμο της ζωής μου ...
και σαν άλλος Σίμων Κηρηναίος
με ξαποσταίνει με την αγάπη της
με ενισχύει με την πίστη της
με ενθαρρύνει με την ελπίδα της ...
 
Τελικά το ωραιότερο από όλα τα δώρα
που μας χαρίζει ο Θεός
στην επίγεια ζωή μας
είναι αυτές οι υπέροχες , ευγενικές υπάρξεις
που μας φέρνει στο δρόμο μας
την στιγμή ακριβώς που έχουμε ανάγκη
να στηριχθούμε από κάπου
να σηκωθούμε από τις πτώσεις μας
να συνεχίσουμε τον αγώνα μας ...
 
Εκείνο που ξεχειλίζει από τη ψυχή μου
είναι απέραντη ευχαριστία και δοξολογία
προς Τον Δημιουργό μου ,
και ένα μεγάλο " Ευχαριστώ "
στην υπέροχη αυτή ψυχούλα !
Η ελάχιστη δική μου ανταπόδωση
είναι να κρατώ αυτούς τους ανθρώπους
στο ωραιότερο μέρος της καρδιάς μου !
 
                                                                                          
                                                                                                         Διαβάτης   
 
 
 
 
 
 

 
 

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημενη μου ..

Αγαπώσας.....Δεν έχω λογια ...μοναχά δάκρυα χαρας για την δική σου ταπεινή ψυχή ....Καπότε ζήτησα απο τον Κυριο να μου στειλει στο δρόμο μια ψυχή που θα με βοηθούσε στην πορεία την πνευματική της ζωής μας ....που θα με καθοδηγούσε που θα ήταν εκει ΠΑΝΤΑ με ένα καλό λογο με μια προσευχή για μενα ,τον άντρα μου το παιδί μου ....Όταν πέφτω με σηκώνει όταν απελπίζομαι προσευχεται.Το Προσωπό της γλυκό ήρεμο γεμάτο φως.....
Μπορεί παλαιότερα οι συναντήσεις μας να ήταν συχνότερες αλλα αυτο δεν σημαίνει ότι δεν σας έχω καθε μερα στην καρδιά μου και στην προσευχή μου.!Απλά η χανόμαστε λογω της καθημερινής ρουτίνας.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ! ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ....Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ !ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ!!!

ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΊΝΕΙ ΑΣΒΕΣΤΗ ΦΛΟΓΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΦΛΟΓΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΜΑΣ!

ΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΣΑΣ

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου ...
Εμείς είμαστε τόσο μικροί μπροστά Στην Άπειρη Αγάπη Του Δημιουργού μας ...
Ό,τι και να πούμε , όσα και να γράψουμε , όσα και να εκφράσουμε είναι πολύ φτωχά μπροστά Στο Μεγαλείο Της Δικής Του Αγάπης !
Εκείνος ξέρει την δίψα της ψυχής μας , την κάθε μας ανάγκη ...
Εμείς απλά εκείνο που ταπεινά έχουμε να κάνουμε , είναι να αφηνόμαστε με εμπιστοσύνη Στο Πανάγιο Του Θέλημα ...
Κι΄ εμείς , ήδη αγαπημένη μου , το γνωρίζουμε πολύ καλά ... Την κατάλληλη στιγμή φέρνει στο δρόμο μας τους κατάλληλους ανθρώπους ... για να μας αγαπήσουν και να τους αγαπήσουμε , για να μας στηρίξουν και να τους στηρίξουμε , για να μας συμπαρασταθούν και να τους συμπαρασταθούμε , και για να συμπορευθούμε Στην Δική Του Αγάπη , στην δική πορεία , ν΄ ανεβούμε Το δικό Του Γολγοθά , αλλά και να ζήσουμε Την Δική Του ένδοξη Ανάσταση !

Χριστός Ανέστη Χαρά μου !!!

Σ΄ Ευχαριστώ , γιατί η δική σου αγάπη , η δική σου καλοσύνη , η δική σου πίστη , τα δικά σου λόγια , είναι όλα αυτά που κρατούν αναμένη στη ψυχή μου τη φλόγα Της Αγάπης για Τον Αγαπημένο μας Ιησού Χριστό !

Όλα μας τα ευχαριστώ ας γίνουν Δοξολογία προς Τον Κύριο μας .

Εύχομαι η ψυχή σου νάναι πλημμυρισμένη παντοτεινά από Το Θείο Φως Της Αναστάστεως !

Σας αγαπώ :)

Γεσθημανή είπε...

Πόσο χαίρομαι όταν συναντώ τόσο ευγενικές ψυχούλες Αργυρούλα μου .

Έχετε τόσο όμορφες και ευγενικές ψυχές εκεί στην Κύπρο !

Ο Θεός να σας σκεπάζει .

Γεσθημανή

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο ποίημα Αργυρούλα μου!
"Μιλάει" δυνατά μέσα μου...
Πανέμορφη και η φιλία σας!!!
Η γλυκιά μας Παναγιά να σας σκεπάζει παντοτινά!

Ευλογημένη συνέχεια..προς τη λύτρωση της ψυχής μας...

Αγαπώσας..

Ανώνυμος είπε...

Θεώνη

Διαβάτης είπε...

@ Γεσθημανή ,

Γλυκιά κι΄ ευγενική μου Γεσθημανή ,

Όλα είναι όμορφα όταν είναι λουσμένα Στην Αγάπη Του Χριστού !

Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου και τα καλά σου λόγια . Μα πιο πολύ για τις προσευχές σου .

Καλή Άνάσταση Γεσθημανή μου :)

Σου στέλνουμε την αγάπη μας :)

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Θαύμασα την ώρα που μας έγραψες το σχόλιο πολυαγαπημένη μου Θεώνη !

2.58 π.μ. ... την ώρα που εμείς κοιμόμαστε κάποιες όμορφες , γλυκιές ψυχούλες μας διαβάζουν ...

Σαν φύλακας Άγγελος !!

Σ΄ ευχαριστώ Θεώνη μου για την αγάπη σου και τα καλά σου λόγια .

Εύχομαι πάντα ο Θεός να φροντίζει για όλες τις λεπτομέρειες της ζωής μας ...

Βλέπεις , στο ανθοδοχείο της καρδιάς μου , ο Κύριος φρόντισε και έβαλε τα ωραιότερα λουλούδια , ψυχές μοναδικές και υπέροχες , τους φίλους που έφερε στο δρόμο μου , και κοντά μου και μακρυά μου , για να μου κρατούν το χέρι σε όλα τα δύσκολα της ζωής !

Σ' ευχαριστώ για το άρωμα της αγάπης σου που μου χαρίζεις !

Καλή Ανάσταση Θεώνη μου !

Κι΄ εγώ αγαπώσας :)