Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Προσευχή Μετανοίας και Ταπεινώσεως

.
"Από πού ν’ αρχίσω να θρηνώ τις πράξεις της άθλιας ζωής μου ; . . .

Έχασα το πρωτόκτιστο κάλλος και την ευπρέπειά μου.

Ο νους μου τραυματίστηκε, το σώμα ασθένησε .

Νοσεί το πνεύμα, ο λόγος έχασε τη δύναμή του, ο βίος νεκρώθηκε.

Προσπίπτω σ’ Εσένα και αντί για λόγια σου προσφέρω τα δάκρυά μου .

Αμάρτησα όπως κανείς άλλος πάνω στη γη.

Παρασυρμένος από τις ηδονές, μολύνθηκα από τα πάθη , αλίμονο!
.

Από εραστής της σοφίας , κατάντησα εραστής γηΐνων ηδονών,

και ξένος από Εσένα Το Θεό.

Ελέησέ με Κύριε, Θεέ και Σωτήρα μου .

Χάρισέ μου πνευματική εγρήγορση,

ώστε να επιστρέψω σ’ Εσένα με μετάνοια ,

και να φωνάξω με δάκρυα :

Αμάρτησα Κύριε, δεν ακολούθησα τις εντολές Σου .

Mην απαιτήσεις από μένα άξιους καρπούς μετανοίας,

διότι μ’ εγκατέλειψε η δύναμή μου.

Χάρισέ μου τη συντριβή της καρδιάς ,

και ταπείνωσε τη σκέψη μου ,

γιατί μόνο αυτό μπορώ να Σου προσφέρω σαν θυσία πνευματική. "

.
( Ελεύθερη απόδοση στοίχων από το Μεγάλο Κανόνα )


.....................................................................................

.
Εύχομαι , στον κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής

μιαν όμορφη , κι΄ ευλογημένη μέρα και βδομάδα .

Ας σταθούμε ενώπιων Του Κυρίου ,

κι΄ ας δούμε που πραγματικά βρισκόμαστε ,
.
σε τι κατάσταση βρίσκεται η ψυχή μας ,

πού οδεύουμε . . . προς το σκοτάδι και τον κρεμμό ;

ή προς το φως , και τον Ουρανό ;

Τί πραγματικά επιζητά η ψυχή μας ; . . .


Διαβάτης

.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

poli oraio....

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Καλή σου μέρα .

Σ΄ ευχαριστώ που περνάς σπ΄ το σοκάκι μας , και για το σχόλιό σου.

Ο Θεός μαζί σου,

Αργυρούλα

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστω...τα λογια που θελω να Του πω μου μοιαζουν λιγα γιατι ακομα παλευω με το θυμο μου Εκεινος ξερει τα παντα και το τι κρυβει καθενας στην καρδια του ετσι δεν ειναι;

Διαβάτης είπε...

@ ΜΑΡΙΑ ,

Καλή σου μέρα κοπέλα μου .
Πάντα λίγα και φτωχά είναι εκείνα που θέλουμε να Του πούμε .

Ας έχουμε καλή προαίρεση , και την καρδιά μας ανοικτή στην αγάπη , κι΄ Εκείνος ξέρει ...

Τα υπόλοιπα ας τα αφήνουμε στα δικά Του χέρια .

Να έχεις ειρήνη κοπέλα μου ,
και ο Θεός της Αγάπης να γαληνεύει τη ψυχή σου .

Καλή σου μέρα , και να περνάς απ΄ το σοκάκι μας , και να τα λέμε .

Την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο.

Αργυρούλα