Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Αλληλοπεριχόρηση !

.

Μια λέξη ίσως λίγο δυσνόητη, αλλά πολύ περιεκτική .

Μια λέξη ορόσημο ζωής !
Πως μέσα σ' ένα χώρο μπορούν να ζουν αρμονικά ,
να συνυπάρχουν δυο ζωές, με πάθη, με αδυναμίες ...

Είναι όντως μυστήριο ... Μυστήριο αγάπης !
Εσύ , που πρώτος ετοιμάζεσαι τον άλλον να δεχτείς ,
βλέπεις πως ούτε εσύ καλά χωράς ,

και αρχίζεις να στριμώχνεσαι, να πιέζεσαι,
να συνθλίβεσαι, να ξεβολεύεσαι από την άπλα του εγώ σου .
.
.

Αλλά τίποτε όμως δεν γίνεται , και ο χώρος ακόμη δεν αδειάζει.
Τότε αρχίζεις τις περικοπές ...

κόβεις λίγο απ' εδώ, λίγο απ' εκεί ...
το ίδιο κάνει και ο άλλος .

Και ετσι χωρούν και οι δυο μαζί . Στην αρχή τραυματισμένοι.
Μα έρχονται σαν φάρμακα ιαματικά ...
η αγάπη, η μακροθυμία, η υποχωρητικότητα, η σύνεση...
και κλείνουν οι πληγές , και ο πόνος πια ξεχνιέται .

Και ζουν κι οι δυο μαζί , πορεύονται στον δρομο της ζωης ,
συνοδοιπόροι , και είναι τώρα ευτυχισμένοι !
.
Μα οταν ο ένας απ' τους δυό , πρώτος απ' αυτή τη ζωή φύγει ,
τότε , ο άλλος που απέμεινε δεν ειναι μόνος ,
αλλά μισός στη μοναξιά του, γιατί εκείνο που έφυγε ήταν το άλλο του μισό !


( πηγή : περιοδικό Ορθοδοξία )

.............................................................................................

Αγαπημένοι μου διαβάτες , οδοιπόροι και συνοδοιπόροι της ζωής ,

ακολουθώντας τις πιο πάνω πολύ σοφές νουθεσίες ,

η ζωή μας θάναι πολύ πιο γλυκειά , όμορφη κι΄ αρμονική !

Εύχομαι ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο σαββατοκυρίακο

στον καθένα και στην καθεμιά μας ,

με αγάπη και χαμόγελο !

.

Διαβάτης

.
( Το πιο πάνω κείμενο είναι αναδημοσίευση από τα " Ψήγματα Ορθοδοξίας " )

.

2 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

Γλυκύτατο και σοφό!
Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Αγαπημένη Όλυ , σ΄ ευχαριστώ κοπέλα μου , για την αγάπη και την καλοσύνη σου .

Την αγάπη μου , και τα φιλιά μου από τη μεγαλόνησο .

Αργυρούλα