Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Συγ - χωρώ !

.

Μια λέξη με επτά γράμματα , και τόση μεγάλη σημασία .

Συγχωρώ ... κάνω χώρο μες την καρδιά μου ,

να χωρέσει και ο άλλος ...

Αυτός που μ΄ έβλαψε , αυτός που με πλήγωσε , αυτός που με πόνεσε .

Κάνω χώρο μες την καρδιά μου , να μπεις και να χωρέσεις κι΄ εσύ !

Συγχωρώ ... μπορώ να χωρέσω μες την καρδιά μου ,

μαζί με τον συνάνθρωπό μου , τον διπλανό μου , τον φίλο μου ,

τον αδελφό μου , τον εχθρό μου , τον κάθε γνωστό και άγνωστό μου .
.
.

Και δεν κάνω απλά χώρο μέσα μου , για να χωρέσω τυπικά με τον άλλο ,

αλλά τον προσκαλώ στην καρδιά μου, τον αποδέχομαι, τον φιλοξενώ στον τόπο της ...

Συγχωρώ γιατί το νιώθει η ψυχή μου, γιατί αγαπώ ...

γιατί είσαι ο σύντροφός μου, το παιδί μου, ο αδελφός μου ,ο φίλος, η φίλη μου...

και ότι κι΄ αν μου ΄χεις κάνει το ξεχνώ , κι΄ ανοίγω την καρδιά μου να μπεις ,

γιατί νιώθω την ανάγκη να σε συγχωρέσω και να συγχωρεθώ κι εγώ...

γιατί πρώτα συγχωρέθηκα εγώ , από Τον Ίδιο Τον Θεό ,

που κατέβηκε στη γη γι΄ αυτό και μόνο το λόγο , για να με συγχωρέσει . . .

Γιατί το χρειάζεται η καρδιά μου , για ν' αποδείξει την αγάπη της ,

την καλοσύνη της , την ανιδιοτέλειά της , το βάθος της . . .

γιατί το αναζητά η σκέψη μου, για να μπορέσει να γαληνέψει , να ηρεμήσει . . .

Με τη συγνώνη , οι καρδιές μας αναπνέουν οξυγόνο , και μπόρουν και ζουν !

.
Εύχομαι μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα σε όλους ,

σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής ,

με τις καρδιές μας γεμάτες αγάπη και καλοσύνη .

.
Διαβάτης

.
.

8 σχόλια:

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη,
Τι όμορφα είναι αυτά που γράφεις .Να ξέρεις ότι ο Κύριος είναι δίπλα μας ποτέ δεν μας εγκαταλίπει..... για αυτό μας στέλνει ανθρώπους που σου δίνουν απλόχερα την αγάπη τους και το σημαντικότερο όλες οι απλές καθημερινές δοκιμασίες που έρχονται να τις λαμβάνουμε σαν θείο δώρο γιατί μέσα απο αυτές μόνο θα πλησιάζουμε Τον Κύριο.
Σας αγαπάμε....

ANAZHTHΣH είπε...

Στάζει γλυκύτητα το κείμενό σου.Έχοντας αγαπήσει πραγματικά Εκείνον ,έχοντας επίγνωση των αδυναμιών μας ,έχοντας πονέσει βαθιά στη ζωή μας μπορούμε να συγχωρήσουμε τον άλλο.Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Σ΄ ευχαριστώ Έλενά μου , για την αγάπη σου και τα καλά σου λόγια.

Δεν νομίζω όμως να λέω κάτι καινούργιο και κάτι δικό μου .

Όλα αυτά μας τα δίδαξε ο Αγαπημένος Ιησούς Χριστός στην επίγεια ζωή Του .

Και όχι μόνο μας τα δίδαξε , αλλά τα εφάρμοσε , συγχωρώντας τους σταυρωτές Του ! Κάνοντας χώρο μες την καρδιά Του και γι΄ αυτούς ...

Καλή μέρα να έχεις , και ο Θεός μαζί σου ,

Την αγάπη μου ,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Αγαπημένη μου Όλυ ,

Σ΄ ευχαριστώ κοπέλα μου για τα καλά σου λόγια .

Μόνο συγχωρώντας ,θα μπορέσουμε να απελευθερώσουμε την ψυχή μας , από τα δεσμά που την κρατούν φυλακισμένη , στην κρύα φυλακή του εγωισμού μας .

Μια όμορφη και γλυκειά μέρα να έχεις , με τη ψυχή σου γεμάτη αγάπη και φως .

Σε χαιρετώ από τη μεγαλόνησο ,
με την αγάπη μου ,

Αργυρούλα

annafrank είπε...

Πολύ ομορφα λόγια.Ναι ο Κύριος μας
μας τα δίδαξε ολα αυτά που γράφεις..συγχωρώντας ολους..ακόμα και αυτούς που τον σταύρωσαν..Πρέπει ολοι να συγχωρούμε .Πρέπει να μην εχουμε ποτέ εγωισμό!Να ειμαστε οσο μπορούμε στα μάτια του Κυριόυ μας ταπεινοί,ετσι ωστε κάποια στιγμή να βρεθούμε στην αγκαλιά του!!Μια ομορφη μέρα γεμάτη αγάπη!!

Διαβάτης είπε...

@ annafrank ,

Σ΄ ευχαριστώ κοπέλα μου για όλα τα όμορφα που μου γράφεις .

Σ΄ ευχαριστώ που πέρασες απ΄ το σοκάκι μας .

Κάθε καλό και όμορφο να έχεις στη ζωή σου . Μια καρδιά γεμάτη αγάπη και καλοσύνη . Γεμάτη φως Χριστού.

Ο Θεός μαζί σου,

Αργυρούλα

cummulus είπε...

Να συγχωράμε, και να συγχωρούμαστε.. πόσο καλύτερη θα ήταν η κοινωνία.

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Καλημέρα Κώστα .
Αντίδοτο για την ειρήνη της ψυχής μας , το να συγχωρούμε τον συνάνθρωπό μας .

Καλή συνέχεια σου εύχομαι.

Ο Θεός μαζί σου,

Αργυρούλα