Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Πνευματική Όαση στη Ψυχή μου ! ( 9 )

..................................

Στην συνέχεια , με το καλάθι της ψυχής γεμάτο πλούσια πνευματικά δώρα ,πήραμε το δρόμο της επιστροφής μας προς το αεροδρόμιο του Καϊρου ,
για την αναχώρησή μας προς την Κύπρο , διά μέσου και πάλιν της θαυμαστής Διόρυγας του Σουέζ , και διά μέσου των απέραντων εκτάσεων της άγονης ερήμου , της Χερσονήσου του Σινά και της Αιγύπτου .

Οι εντυπώσεις μας από αυτό το προσκύνημα , απίστευτα Μοναδικές και αξέχαστες.

Τα πνευματικά οφέλη που αποκομίσαμε πλούσια και Μοναδικά !

Είχαμε τέσσερεις μέρες πνευματικής ευφορίας , και πνευματικής ανασυγκρότησης .
.
.
.

Ο Κύριος , ήταν για ακόμη μια φορά πολύ γενναιόδωρος μαζί μας ,
Τον Οποίο εκ βάθους καρδίας θερμά ευχαριστούμε και αδιάλειπτα δοξολογούμε .

Θάταν παράλειψή μας όμως ,να μην ευχαριστήσουμε και όσους άλλους συνέτειναν ,
στην ολοκλήρωση και επιτυχία αυτού του προσκυνήματος , της όμορφης εκδρομής .

Τον Πάτερ Κωσταντίνο και την πρεσβυτέρα Δέσποινα που μας συνόδευσαν ,
και με τις γνώσεις τους συνέτειναν και στη δική μας επιμόρφωση ,
κατά την διάρκεια των μακρυνών μας διαδρομών με το λεωφορείο .
.
Την πρόεδρο του Χριστιανικού συνδέσμου , κυρία Ειρήνη , που ήταν και αυτή μαζί μας ,
όλους τους συνταξιδιώτες μας , και τους καινούργους φίλους που γνωρίσαμε,
και κυρίως τον κύριο Χρίστο Στυλιανού , και το " Theotokos Travel " ,
για την άψογη διοργάνωση της εκδρομής ,
και που με πολλή υπομονή , μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια ,
και που μέχρι και την τελευταία στιγμή , ήταν μαζί με όλους μας ,
και με προθυμία μας βοήθησε σε ότι τον χρειαστήκαμε ,
ολοκληρώνοντας έτσι το ταξίδι μας με επιτυχία .

Ένα μεγάλο " Ευχαριστώ " , σε όλους σας .
Ο Θεός να σας ανταμείβει με πλούσια πνευματικά αγαθά και Θεία Δώρα ,
και να χαρίζει σε όλους τέτοιες πνευματικές ευκαιρείες πνευματικής οικοδομής .

.
Διαβάτης

.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χριστος Ανεστη ο θεος Αργυρουλα εμεις ευχαριστουμε!πηνελοπη

Ανώνυμος είπε...

Αργυρούλα μου, ενα ευχαριστώ είναι τόσο λίγο ,για όλο αυτο τον Θυσαυρό που μοιράστηκες μαζί μας καλή μου.

Σ'ευχαριστώ!

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Νάσαι καλά Πηνελόπη μου.
Πάντα Φως και χαρά Αναστάσιμη μες την καρδιά σου.

Την αγάπη μου

Διαβάτης είπε...

@ ellen ,

Ελένη μου , εγώ σ΄ ευχαριστώ που περνάς από το σοκάκι μου .
Για το χρόνο σου να διαβάζεις όλα όσα γράφω .

Νάσαι καλά κορίτσι μου.
Πάντα Φως και χαρά Αναστάσιμη μες την καρδιά σου.

Την αγάπη μου