Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Ευχές ολόθερμες !

...

"Χίλιες ευχές σε μια ψυχή

γεμάτη καλοσύνη

που ο Θεός , μόνο χαρές

εύχομαι να της δίνει ! "





,

Πολυαγαπημένη μου Ανθή ,

εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά

γεμάτα Φως Χριστού , χαμόγελο , αγάπη ,

γι΄ αυτή τη ξεχωριστή μέρα της ζωή σου !


Το να συναντάς στην πορεία της ζωής σου ψυχές αγωνιζόμενες ,

ψυχές που μ΄ένα τους χαμόγελο , ένα τους λόγο , σου ομορφαίνουν τη ζωή ,

είναι δώρο Θεού , που πολλές φορές σκέφτομαι πόσο γενναιόδωρος

είναι ο Θεός με τους ανθρώπους , με μένα , με σένα , με τον καθένα ...

γιατί τις περισσότερες φορές , αισθάνομαι ότι δεν τα αξίζω τα τόσα δώρα Του !

Γι΄ αυτό , το μόνο που πιστεύω πως πρέπει να κάνω

είναι να Τον Δοξολογώ αδιάλειπτα , να τον ευχαριστώ ακατάπαυστα ,

και να μην βγαίνει από το στόμα μου κανένα παράπονο , για τίποτα και για κανένα ,

μόνο Δοξολογία !


Αγαπημένη μου Ανθή ( http://anthiteacherwoman.blogspot.com/ ) Χρόνια σου πολλά !


Σ΄ ευχαριστώ !


Διαβάτης


,

2 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Πολυαγαπημένη μου φίλη,

Η συνάντηση μαζί σου είναι δείγμα μιας μεγάλης ευλογίας του Θεού. Πραγματικά, η λέξη "ευχαριστώ" ωχριά μπροστά στο μεγαλείο και την ευγένεια της ψυχής σου.
Νιώθω μεγάλη χαρά, μια κι απόψε συναισθάνθηκα για μιαν ακόμη φορά πόσο μεγάλη είναι η αγκαλιά του Θεού. Και πως, όταν κουρνιάζεις μέσα Της, ανακαλύπτεις τη ζεστασιά Της. Εκεί άλλωστε παίρνεις θερμότητα κι από όλα τα πλάσματα που μαθαίνουν μαζί με εσένα να αγαπούν τόσο ειλικρινά, τόσο ξεχωριστά, τόσο μοναδικά!
Σε ευχαριστώ για τη φιλία, την αγάπη, την καλοσύνη σου! Σε ευχαριστώ για το υπέροχο δώρο σου. Αυτός είναι ο δικός μου τρόπος να σου πω από καρδιάς ευχαριστώ!
Να έχεις ένα ήρεμο κι ευλογημένο βράδυ!
Σου στέλνω όλη μου την αγάπη!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Πολυαγαπημένη μου Ανθή ,
να έχεις κάθε ευλογία στη ζωή σου, και ο δρόμος σου ολόφωτος , καθάριος , ειρηνικός .

Χρόνια σου πολλά αγαπημένη .

Ας δοξολογούμε Τον Κύριο για το κάθε Του Δώρο!

Την αγάπη μου.