Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Συγχαρητήρια !!!

...

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που αγωνίστηκαν , κοπίασαν , μόχθησαν και σήμερα ευοδώνονται οι κόποι τους , με το αποτέλεσμα των παγκύπριων εξετάσεων .


Δυό χιλιάδες διακόσια σαράντα τέσσερα παιδιά σήμερα χαμογέλασαν .


Για τους υπόλοιπους παρατείνεται η αγωνία μέχρι το τέλος Αυγούστου όπου θα βγούν τα αποτελέσματα για τα πανεπιστήμια της Ελλάδος .


Καλά αποτελέσματα και στους υπόλοιπους .


Συγχαρητήρια και στην δική μου κορούλα για την επιτυχία της !


Ο δρόμος της Ιθάκης σας , πέρνει σήμερα μια καινούργια πορεία ...


Εύχομαι την ομορφότερη διαδρομή σε όλους ...


Σε δρόμους φωτεινούς , καθάριους ...



Να φτάσετε σε προορισμούς μοναδικούς , ολόφωτους ...


Καλή δύναμη ! Καλή πορεία !

,

Με συνοδοιπόρο Τον Ιησού Χριστό , τίποτα δεν μπορεί να σας φοβίζει !


Διαβάτης


,

12 σχόλια:

cummulus είπε...

Μπράβο καί ἀπό ἐμᾶς. Θερμά συγχαρητήρια. Περιμένουμε κέρασμα! :-)

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Συγχαρητηρια και εις ανωτερα.
Να χαιρεσαι καλη μου φιλη τα διαμαντια σου.

ΑΝΘΗ είπε...

Συγχαρητήρια, Νικολέτα!

Η ζωή ξεκινάει από το δρόμο που ύφανες στα όνειρά σου!

Αργυρούλα μου, είσαι μητέρα άξια επαίνου! Να τη χαίρεσαι!

Ανώνυμος είπε...

Πολλά συγχαρητήρια και απο εμένα!

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Καλοί μου φίλοι Κώστα και Όλγα σας ευχαριστώ !
Το κέρασμα θα φθάσει ! :-)

Την αγάπη μας .

Ό,τι καλύτερο και σε σας .

Διαβάτης είπε...

@ ΘΑΝΟΣ ,

Σας ευχαριστούμε πολύ καλοί μας φίλοι Θάνο και Εύη .

Να χαίρεστε κι΄ εσείς το δικό σας διαμάντι , και ό,τι καλύτερο στην πορεία ...

Την αγάπη μας.

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Πολυαγαπημένη μου Ανθή , χίλια ευχαριστώ για την αγάπη σου και τα πολύ καλά σου λόγια .

Η ευγνωμοσύνη μου απέναντί σου δεν μπορεί να χωρέσει μέσα σε μια λέξη, για τούτο γίνεται προσευχή προς Τον Δημιουργό μας , να σου χαρίσει στη ζωή ό,τι όμορφο κι΄ ευγενικό επιθυμεί η καρδιά σου !

Πάντα να χαμογελάς φίλη γλυκειά κι΄ αγαπημένη .

Την αγάπη μας από τη Μεγαλόνησο.

Διαβάτης είπε...

@ Cranberry ☦ ,

Αγαπημένη μου φίλη σ΄ ευχαριστώ .
Εύχομαι και για σένα ό,τι καλύτερο γλυκειά μου .

Εύχομαι ο Θεός να εκπληρώσει κάθε ευγενή σου πόθο και προσδοκία .

Πάντα να χαμογελάς κορίτσι μου.

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.

Ανώνυμος είπε...

Τα θερμά μου συγχαρητήρια Νικολέτα μου!!!
Πάντα χαρές να έχεις στη ζωή σου!
Να τη χαίρεσαι Αργυρούλα μου και σε σένα αξίζουν συγχαρητήρια!
Η πορεία σας να είναι ηλιόλουστη! και Θεία χαρά να πλημμυρίζει τις καρδούλες σας.
Με αγάπη
Θεώνη

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

ΜΗΠΩΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ;;ΑΝ ΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Αγαπημένη μου φίλη Θεώνη σ΄ ευχαριστούμε πολύ για τις ευχούλες σου , για την αγάπη σου και τα πολύ καλά σου λόγια .

Εύχομαι ό,τι καλύτερο και στο δικό σου διαμαντάκι ! Να το δεις να μεγαλώνει και να χαίρεται κάθε ομορφιά και χαρά της ζωής , σε δρόμους καθαρούς και ολόφωτους !

Να έχεται όμορφο , γλυκό κι΄ ευλογημένο σαββατοκυρίακο .

Την αγάπη μου .

Διαβάτης είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ,

Καλό καλοκαίρι , και σε σένα καλέ κι΄ ευγενικέ μου φίλε SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ .
Να έχεις ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο μήνα .

Σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές και την αγάπη σου .

Καλή επιστροφή από τις διακοπές , και να προσέχεις .

Είναι σήμερα , ναι η ονομαστική μου γιορτή , και σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές σου .

Εύχομαι και για σένα ό,τι ωραιότερο στην πορεία της ζωής σου.

Καλό σαββατοκυρίακο . Ο Θεός μαζί σου.

Την αγάπη μου .