Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Το χάδι Του Κυρίου !

...

" Το Θείο Φως πλημμύρισε
και πάλιν τη ψυχή μου ,
γιατί εκεί αισθάνθηκα
Εσένα Λυτρωτή μου !

Είναι στιγμές πού ΄ ναι πυκνό
Χριστέ μου το σκοτάδι ,
κι΄ είναι στιγμές κατάνυξης
που μοιάζουν μ΄ ένα χάδι .

Για άλλη μια φορά Χριστέ ,
Σε είδα στη ζωή μου,
ν΄ ανοίγεις τις παλάμες Σου
να πέρνεις τη ψυχή μου !

Να της χαρίζεις λίγο φως ,
συγχώρεση κι΄ αγάπη ,
και να της δείχνεις τ΄ Ουρανού
τ΄ ολόφωτο Παλάτι ! "


Διαβάτης


( Απαγορεύται η αναδημοσίευση )



,

8 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Αισθαντικό το γράψιμό σου, πολυαγαπημένη μου Αργυρούλα!
Είναι μοναδικές οι εικόνες βαθιάς θρησκευτικότητας: η κατάνυξη που μοιάζει με χάδι, η ψυχή που μεταφέρεται στο ολόφωτο παλάτι του Κυρίου, αλλά και τα συναισθήματα αγάπης/συγχώρεσης που δέχεται η ανθρώπινη ψυχή από το Λυτρωτή! Ας υμνήσουμε όλοι: Τὶς Θεὸς μέγας!
Καλό απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

Ω! Γλυκιά μου ψυχή! Τα τρυφερά σου λόγια σαν χάδι άγγιξαν την καρδιά μου!
Ο γλυκός μας Κύριος χειρίζετε τις ζωές μας, σύμφωνα με την ψυχοσύνθεσή μας, στοχεύοντας πάντα στη διόρθωσή μας αλλά με τις λιγότερες ψυχικές μας απώλειες.
Ας είμαστε πάντα μέσα στο άπειρο
Έλεός Του!
Σε φιλώ γλυκά και τρυφερά
Θεώνη

Διαβάτης είπε...

@ ANΘΗ ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη Ανθή , σ΄ ευχαριστώ για τα πολύ καλά και ευγενικά σου λόγια .

Ευλόγει η ψυχή μου Τον Κύριο !
Τις Θεός Μέγας , ως ο Θεός ημών !

Καλό κι΄ ευλογημένο απόγευμα.

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ,

Καλή βδομάδα και σε σένα καλέ κι΄ ευγενικέ μου φίλε SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ.
Εύχομαι όλα να πήγαν καλά με τις εξετάσεις σου.

Να έχεις ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο απόγευμα.

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη Θεώνη , σ΄ ευχαριστώ για τα ευγενικά και τρυφερά σου λόγια .
Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη και την καλοσύνη που με περιβάλλεις .

Εύχομαι ότι όμορφο κι΄ ευλογημένο στην πορεία της ζωής σου.

Το Θείο Φως Του Ουρανού να πλημμυρίζει παντοτεινά τη ψυχή σου.

Την αγάπη μου.

Ανώνυμος είπε...

Σ΄ευχαριστώ! απ΄τα βάθη της ψυχής μου αγαπημένη μου φίλη.
Αν μπορώ στο ελάχιστο ν΄ανακουφίζω την ψυχούλα σου είναι μεγάλη χαρά για μένα.
Βαθιά γαλήνη ν΄απλώνεται στο μυαλό και στην καρδιά σου!
Να έχεις ένα ήρεμο κι ευλογημένο βράδυ!
Η γλυκιά μας Παναγιά να είναι πάντα μαζί σου!
Θεώνη

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Να είσαι πάντα καλά Θεώνη μου .

Ο Ιησούς Χριστός και η Παναγιά πάντα μαζί σου.

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.

Ανώνυμος είπε...

απο τα ωραιοτερα που εχω διαβασει!!!!!!!!!!μπραβο σου καλη μου!