Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Πορεία ζωής . . .

...

Οδεύοντας από τη γη στον Ουρανό
ο Θεός θέλησε να πορευθούμε μαζί ,
σε τούτη την πορεία .
Μας έβαλε συνοδοιπόρους στην ζωή
και στον κοινό αγώνα . . .
Και για είκοσι ολόκληρα χρόνια σήμερα πορευόμαστε ...
Περάσαμε κι΄ άνοιξες , περάσαμε και χειμώνες ...
Σε τούτη την πορεία δεν έχουμε δικά μου και δικά σου ...
είναι όλα κοινά , και όλα προς Δόξαν Του Υψίστου !



,
Παρόλη τη διαφορετικότητά μας ,
οδεύουμε στον ίδιο δρόμο , και με τον ίδιο προορισμό ...
Γιατί ο Κύριος , μας έμαθε να αγαπάμε και να σεβόμαστε ,
αυτό που ο άλλος είναι , και όχι αυτό που εμείς θέλουμε να φτιάξουμε ...
Και η ζωή , μας φέρνει αντιμέτωπους καθημερινά ,
με νέα γεγονότα , απρόσμενες εμπειρίες , καινούριες προκλήσεις...
Κι΄ εκείνο που έχουμε να κάνουμε είναι να τις αποδεχόμαστε ,
είτε μας ευφραίνουν , είτε μας στεναχωρούν ,
και να ευχαριστούμε και να δοξολογούμε
Τον Πλάστη και Τον Δημιουργό μας ,
που μας κρατά ενωμένους και μας δείχνει Το φως ,
όσο μακρυά κι' αν φαίνεται αυτό να ξεπροβάλλει ,
και νάναι σαν την ανατολή μετά από κάθε δύση . . .
γιατί τα πάντα , οδηγούνται σύμφωνα με Το Πάνσοφο Σχέδιο Του .
Και μέσα απ΄ όλα καλλιεργούνται οι ψυχές , σμιλεύονται . . .
για νάναι μια μέρα έτοιμες , όταν θα συναντήσουν Τον Δημιουργό τους .
.
Όσος ακόμα καιρός , απομένει ως εκείνη την ημέρα ,
ας μας χαρίζει ο Κύριος ειρήνη , αγάπη , υπομονή , πραότητα ,
πίστη , ελπίδα , κατανόηση . . . συνοδοιπόρε αγαπημένε ,
για ν΄ αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα της ζωής
με νηφαλιότητα και ψυχραιμία , χωρίς να ρίχνουμε ευθύνες και φταιξίματα ,
αλλά να οδεύουμε χωρίς παράπονα και γογγυσμούς ,
μα με Δοξολογία και ευχαριστία προς Τον Κύριο ,
στης ζωής το μονοπάτι , προς την " Ιθάκη " μας .
Όσο δύσκολο ή εύκολο , κι΄ αν είναι αυτό ,
όσο ολισθηρό και κακοτράχαλο κι΄αν μας φαίνεται . . .
Έχει για τέρμα του , Τον Ουρανό και Την Αιώνια Πατρίδα !

Διαβάτης
.
( Από το ημερολόγιό μου , Προσωπικές διαδρομές της ζωής μου )
( Λόγω προσωπικών δεδομένων απαγορεύεται η αντιγραφη ή η αναδημοσίευση της παρούσας ανάρτησης )


,

,

12 σχόλια:

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Pragmatika poly omorfo, kairio kai protreptiko!!

Ανώνυμος είπε...

Yπέροχο!!!

cummulus είπε...

"σμιλεύονται . . .
για νάναι μια μέρα έτοιμες..."

Καί ἀν δέν εἶνα ἔτοιμες, ἔμεῖς θά εὐθυνόμαστε καί κανένας ἄλλος.

Θεώνη είπε...

Αν κατάλαβα καλά απ΄τη σημερινή σου συγκινητική ανάρτηση πρέπει
ν΄αναφέρεσαι στον αγαπημένο σου σύζυγο.

Αν είναι έτσι κι έχετε επέτειο γάμου σας εύχομαι ολόψυχα να είστε
ευτυχισμένοι, ενωμένοι με ουράνια δεσμά και πάντα οι καρδούλες σας
να πλημμυρίζουν αγάπη ο ένας για τον άλλον και παρά τις δυσκολίες και τις προκλήσεις της ζωής, εσείς να βαδίζετε με ελπίδα και προσδοκία προς την "ουράνια πατρίδα".

Αγαπημένη μου τι μπορεί να μας χωρίσει απ΄την αγάπη Του;;

Να είναι ολοφώτεινη η πορεία σας γεμάτη απο τις δωρεές του Παναγίου Πνεύματος.

Με όλη μου την αγάπη

Η φίλη σου Θεώνη

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα, Αργυρούλα μου!

Πολύ γλυκιά η ανάρτησή σου!
Εδώ βρίσκεται το νόημα της αγάπης: "Γιατί ο Κύριος , μας έμαθε να αγαπάμε και να σεβόμαστε ,
αυτό που ο άλλος είναι , και όχι αυτό που εμείς θέλουμε να φτιάξουμε ..."

Άλλωστε, όποιος αξιωθεί τον παράδεισο, θα εξασφαλίσει ένα πανευφρόσυνο μέλλον στην Άνω Ιερουσαλήμ, μια και θα απολαμβάνει την αγάπη του Κυρίου.

Διαβάτης είπε...

@ The blogger ,

Σας ευχαριστώ !
Καλή συνέχεια ...

Διαβάτης είπε...

@ Cranberry ,

Σ' ευχαριστώ !
Ο Θεός μαζί σου.

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Έτσι είναι Κώστα .
Ας αφήσουμε Τον Κύριο να δουλέψει εντός μας .

Καλό σαββατοκυρίακο.

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Σ΄ ευχαριστώ πολύ, πολυαγαπημένη μου φίλη .

Τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίσει από Την Αγάπη Του Ιησού !

Να έχεις ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο σαββατοκυρίακο , και κάθε ομορφιά στην πορεία σας.

Την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ ANΘΗ ,

Σ΄ ευχαριστώ καλή μου φίλη για την αγάπη σου και τα καλά σου λόγια .

Πολλές φορές , όμως , ξαφνιάζομαι με τον εαυτό μου ...

Δυστυχώς απέχω πολύ από τον ιδανικό άνθρωπο , τον άνθρωπο που θα μ΄ ήθελε ο Θεός να είμαι ...

Έχω πολλά πάθη , και άλλα τόσα ελαττώματα , και διερωτούμαι πώς και ακόμα με ανέχεται ο Κύριος ...

Σ΄ ευχαριστώ !

Συγνώμη αν σου μίλησα με γρίφους ... μα η πορεία της ζωής είναι πολύ δύσκολη τελικά ...

Ας μας αξιώσει να την βαδίσουμε .

Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο , ειρηνικό κι΄ ευλογημένο σαββατοκυρίακο.

Η Παναγιά μαζί σου.

Την αγάπη μου.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ δυνατές και διδακτικές οι επισημάνσεις στο κείμενο της σημερινής σου ανάρτησης αγαπητέ μας ΔΙΑΒΆΤΗ,πραγματικά!Διότι αυτές θα φανούν σε βάθος χρόνου καθώς η πορεία της ζωής λογικά επιβάλει να περιμένει κανείς όπως περίμενε και Ο Κύριος εμάς και περιμένει ακόμη και θα περιμένει να ωριμάσει κανείς πνευματικά,γιατί αυτό είναι το κέρδος της εν Χριστώ Ζωής.Τίποτε δεν κερδίζεται δίχως υπομονή,επιμονή,αγώνα και αγωνία..
Τις θερμότερές μου ευχές πάντα σε όλα τα επίπεδα ώστε αυτή η συνπόρευση και ο σύνδεσμος της αγάπης να έχει ένα αιώνιο μέλλον κοντά στον Κύριο.-πην

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Καλημέρα Πηνελόπη μου , και σ΄ ευχαριστώ για όσα μου γράφεις.

Εύχομαι μιαν ευλογημένη πορεία και σε σένα .

Την αγάπη μου.