Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Άραγε ...



Τὸν εὐχαριστεῖς συνεχῶς
μὲ σκέψεις, μὲ λόγια καὶ μὲ πράξεις
ἐπειδὴ Ἐκεῖνος σταυρώθηκε γιὰ χάρι σου;

Πενθεῖς διαρκῶς,
διότι συνεχίζεις, ὡς ἀχάριστος,
νὰ Τὸν σταυρώνης μὲ τὶς ἁμαρτίες καὶ τὰ πάθη σου;

Ἀγωνίζεσαι ἀπαύστως
ἐναντίον τῆς φιλοδοξίας, τῆς φιλαργυρίας καὶ τῆς φιληδονίας,
τὰ ὁποῖα Ἐκεῖνος κατενίκησε ἐπὶ τοῦ Σταυροῦ;

Προσπαθεῖς κάθε στιγμὴ
νὰ ὑποτάσσεσαι στὸ θεῖο θέλημα
καὶ νὰ σταυρώνεσαι γιὰ χάρι Του,
ὥστε νὰ λάβης τὴν δωρεὰ τῆς προσωπικῆς σου ἀναστάσεως;

Ἐπιδιώκεις πάντοτε
νὰ σταυρώνεσαι χάριν τοῦ ἀδελφοῦ σου,
ὅπως Ἐκεῖνος σταυρώθηκε γιὰ χάρι σου;

Μήπως έφτασε η στιγμή να ξεκινήσουμε τον πιο πάνω αγώνα ;...

Καλή δύναμη σε όλους .

,

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άραγε... είναι δίκαιο αγαπημένη μου φίλη, Εκείνος που αισθάνεται για εμάς την τέλεια αγάπη, εμείς καθημερινά με τη στάση μας, να του προκαλούμε τον τέλειο πόνο;!!

Ας ενισχύει, με την ευσπλαχνία Του την αδυναμία μας...

Ευλογημένη μέρα να έχουμε καλή μου φίλη!
Θεώνη

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη

Απολογούμαι για την αργοπορία να σου απαντήσω σ΄ αυτό το σχόλιο .

Οι μέριμνες , βλέπεις ...

Καθόλου δίκαιο φίλη μου . Αυτός είναι δίπλα μας κάθε στιγμή κι΄ εμείς όλο τρέχουμε και φεύγουμε.

Ας ενισχύει, με την ευσπλαχνία Του την αδυναμία μας...

Καλό απόγευμα Θεώνη μου , πάντα υπό την σκέπη Του .

Σου στέλνω την αγάπη μου :)