Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ὁ Κύριός σου ...

...

Ὁ Κύριός σου εἶναι ἀγάπη. Ἀγάπησέ Τον καί σύ,
καί μαζί μέ Αὐτόν ἀγάπησε ὅλους τούς ἀνθρώπους,
ἐπειδή εἶναι παιδιά τοῦ Θεοῦ.

Ὁ Κύριός σου εἶναι φωτιά.
Μήν ἀφήνεις τήν καρδιά σου νά κρυώσει,
ἀλλά νά τήν θερμαίνεις μέ πίστη καί ἀγάπη.

Ὁ Κύριός σου εἶναι φῶς.
Μήν περπατᾶς στό σκοτάδι τῆς ἁμαρτίας,
μήν κάνεις τίποτα μέ σκοτισμένο νοῦ,
χωρίς λόγο, χωρίς πίστη.

Ὁ Κύριός σου εἶναι Θεός ἐλέους καί ἀγαθότητας.
Γίνε κι ἐσύ στόν πλησίον σου πηγή ἐλέους καί ἀγαθότητας.

Ἄν τά κάνεις ὅλα αὐτά, τότε θά βρεῖς τή σωτηρία σου
καί θά κερδίσεις τήν αἰώνια ζωή.
,
(Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης)



,

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αργυρούλα μου,
σε χαιρετώ καλή μου φίλη...
Με συγκίνησαν τα λόγια σου,
τα δάκρυα κυλούν...έγιναν ποτάμι,
μας ενώνει όμως η αγάπη του Χριστού
κι αυτό...μας φτάνει!
Τα λόγια μου λίγα και απλά,
όμως στο βάθος κρύβουν πολλά...
εσύ ξέρεις...Σε ευχαριστώ ξανά!

Αδύνατος άνθρωπος + Παντοδύναμος Θεός = Ακατανίκητος χριστιανός


Σε φιλώ με αγάπη,

'Μια ηλιαχτίδα'

ΥΓ. 'Η μυστική σου φίλη'

Διαβάτης είπε...

@ 'Η μυστική σου φίλη' ,

Αγαπημένη μου ...

Είσαι στ΄ αλήθεια εσύ ;
Νάξερες πόσο μου λείπεις !...

Όλα σε θυμίζουν ...

Αισθάνομαι ,και θέλω να αισθάνεσαι κι΄ εσύ ότι συμπορευόμαστε , ασχέτως κι΄ αν αυτό γίνεται μυστικά μες τις καρδιές μας ...
Και μάλιστα έχουμε Τον πιο ισχυρό Συνοδοιπόρο μαζί μας , Τον Ιησού Χριστό .

Τίποτα μην σε τρομάζει αγαπημένη μου . Όλα , μα όλα θα πάνε καλά !

Μου δίνεις πολλή χαρά που περνάς από ΄δω .

"Αδύνατος άνθρωπος + Παντοδύναμος Θεός = Ακατανίκητος χριστιανός"

Η Γλυκιά μας Ιεροσολυμίτισσα Παναγιά να σε σκεπάζει όπου κι΄ αν βρίσκεσαι .

Σε φιλώ !