Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Ταπείνωση ...

...


,


"Σκύβεις να περάσει η έπαρση του άλλου
και η καρδιά ματώνει.
Χαμηλώνεις ν’ αγκαλιάσεις τη φτώχεια του
και η ψυχή μεστώνει. "





(Πάνος Λιαλιάτσης)



Το ομορφότερο λουλούδι στο μονοπάτι της ζωής μας η ταπείνωση ! Φτάνει να το καλιεργήσουμε , κι'οταν αυτό ανθίσει , θάναι για μας μοναδική η θέα του ... Δεν είναι εύκολο αυτό το αγώνισμα , όμως ας μην απελπιζόμαστε , ας μην αφήνουμε τον αγώνα μας στην μέση... και θα σκοντάψουμε , και θα πέσουμε , και θα πονέσουμε , και θα κλάψουμε... δεν θα μας κρίνει κανείς γι΄ αυτές μας τις αδυναμίες ... ας μην αφήνουμε τον αγώνα μας στην μέση ... καλή δύναμη ...



Διαβάτης



,

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aυτα σκεφτόμουνα και εγώ αγαπημένη μου .Είναι όλα για το καλό μας .Όσο προσευχόμαστε και ζητάμε την γαλήνη και την ηρεμία της ψυχής τόσο πιο πολλές δοκιμασίες γεύομαστε.

ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΑΤ ΕΔΩ.

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΕΛΕΝΑ Η ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΣ .....

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου ,

όλοι μας με τα ίδια όπλα πολεμούμαστε . Όλοι τους ίδιους πειρασμούς έχουμε . Δεν μας αφήνει ήσυχους ο πονηρός .

Γι΄ αυτό ας θωρακίζουμε τη ψυχή μας με την πανοπλία της προσευχής , όπλο ισχυρό στα χέρια μας , και τίποτα δεν θα μπορεί να μας λαβώσει.

Έχουμε Συνοδοιπόρο Ισχυρό στο πλάϊ μας ...

Αγαπημένη μου συνοδοιπόρε , και φίλη αδελφική , σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου. Κι΄ εγώ σε αγαπώ και σε σκέφτομαι... Σκέφτομαι πόσο πολύ με αγαπά ο Θεός ! ...

Να είσαι πάντα καλά , και πάντα χαρούμενη .

Η Παναγία μαζί σου.

:)