Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

« Ανθινές Παναγιές ! »

...



« Είναι στα ερημοκκλήσια που γκρεμίζονται
θλιμμένες Παναγιές, χλωμές εικόνες,
και μοναχά αγαπάνε τα αγριολούλουδα ,
κρινάκια, κυκλαμιές, σπάρτα, ανεμώνες.

Σα θυμιατήρια αγροτικά κι εφήμερα,
σκόρπια ή δεμένα σ’ άτεχνο στεφάνι,
την άνθινή τους την ψυχή σκορπίζουμε
ψυχομαχώντας σ’ άυλο λιβάδι...

,

,

Αχ, όποιος πάει εκεί με τ’ αγριολούλουδα,
στο πρώτο άγγιγμά του ανοίγει η πόρτα,
που ολόγυρα οι φωλιές την επλουμίσανε,
της λησμονιάς την κέντησαν τα χόρτα.

Ανοίγει η πόρτα έτσι όπως συνήθισε
να την ανοίγει μόνον ο αγέρας ,
σάμπως να την ανοίγει η Παναγιά
με την ανησυχία της γλυκιάς μητέρας...»

Με το πιο πάνω γλυκύτατο ποιήμα του Λάμπρου Πορφύρα ,
εύχομαι σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής ,
« Καλό Μήνα ! » , κάθε ευλογία στην πορεία της Μεγάλης Τεσσαρακοστής ...

Μπήκαμε στην Άνοιξη , εύχομαι ολονών οι ψυχές νάναι ολάνθιστες
σαν τις αμυγδαλιές , που δεν λογαριάζουν καθόλου την παγωνιά ,
σαν τα χελιδόνια που δεν τα τρομάζουν από το κρύο ,
αλλά πρωτοπορούν να μας μηνύσουν τον ερχομό της Άνοιξης !

Διαβάτης





,

10 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Πολυαγαπημένη μου Αργυρούλα,

Καλό κι ευλογημένο μήνα!

Μπορεί να μπήκε η άνοιξη, αλλά ακόμη ο καιρός είναι παγερός. Όμως, η πραγματική άνοιξη της ζωής είναι όταν η ψυχή έχει ανάταση, όταν αναπνέει μέσα από τη φλόγα της πίστης: αγέρας η Παναγιά και φωτιά ο Χριστός!

Με αγάπη από την Αθήνα του ήλιου!

ANAZHTHΣH είπε...

Ανοίγει η πόρτα έτσι όπως συνήθισε
να την ανοίγει μόνον ο αγέρας ,
σάμπως να την ανοίγει η Παναγιά
με την ανησυχία της γλυκιάς μητέρας...

όμορφο πολύ!

καλό μήνα Αργυρούλα μου,
αυτή η διαδοχή των εποχών τόσα μας διδάσκει...

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

καλό μήνα Διαβάτη μου!

Γεσθημανή είπε...

Τις ευχές μου για Καλό Μήνα στην Κύπρο μας .

Γεσθημανή

Ανώνυμος είπε...

Τρυφερή μου φίλη, μ΄αυτό το γλυκύτατο ποίημα, φανερώνεις την άνοιξη και της δικής σου ψυχούλας!
Άραγε, ποιός λογαριάζει την παγωνιά, όταν φλέγεται η καρδιά από αγάπη;!
Καλό μήνα σε σένα, στους αγαπημένους σου και σε κάθε ψυχούλα που περνάει απ΄το σπιτάκι σου..!
Καλή συνέχεια αγαπημένη μου..!
Θεώνη

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Καλό κι΄ ευλογημένο μήνα πολυαγαπημένη μου φίλη .

Εύχομαι στην ψυχή σου ν΄ ανθίζει παντοτεινά η Άνοιξη της Αγάπης Του Γλυκύτατου Ιησού Χριστού και να σου χαρίζει ευωδίες Ουράνιες , και χρώματα μοναδικά .

Σου στέλνω την ανοιξιάτικη αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο :)

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη ,

σαν ανθσμένη αμυγδαλιά το πέρασμά σου .

Να έχεις ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο μήνα .

Όμορφες ανοιξιάτικες διαδρομές στη ψυχούλα σου .

Σου στέλνω την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο :)

Διαβάτης είπε...

@ Dark13Sun ,

Καλό μήνα καλέ κι΄ αγαπημένε φίλε .

Εύχομαι όλη η Άνοιξη στην πορεία της ζωής σου !

:)

Διαβάτης είπε...

@ Γεσθημανή ,

Γλυκιά μου φίλη , σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου .

Καλό κι΄ ευλογημένο μήνα , καλή δύναμη και καλή υπόμονή σε όλα της ζωής τα δύσκολα .

Σου στέλνω την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο :)

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη , σ΄ ευχαριστώ για τα τόσο ζεστά , γλυκά κι΄ ευγενικά σου λόγια .
Μα πόσα στ΄ αλήθεια πέρνω εγώ απ΄ την αγάπη σας ; Σαν χείμαρος με κατακλύζει !

Εύχομαι η Θεϊκή φλόγα να θερμαίνει παντοτεινά την ευγενική σου ψυχή , και η Άνοιξη να γλυκαίνει το κάθε σου πέρασμα , την όλη σου πορεία.

Νάναι ολάνθιστη Άνοιξη όλη σου η ζωή . Να έχεις κάθε ευτυχία με τους ανθρώπους που αγαπάς .

Σου στέλνω την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο :)