Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Ενώπιών Της !

...

"Της μίλησα για σένα,
Μ΄άκουγε αμίλητη, όπως πάντα εξάλλου.
Της είπα τον πόνο σου.
Για τους δικούς σου που δεν χάρηκες.
Για την αγάπη που τόσο πόθησες.
Την τρυφερότητα που δεν ένιωσες.
Την αγκαλιά που τόσο νοστάλγησες.
Για τόσα άλλα,που ένιωσες, που έχασες, που ξέπεσαν κάπου.
Ξέπεσαν κάπου εκεί, και τα ψάχνεις παντού.
Έφυγα και δέν μου μίλησε. Δεν μου απάντησε.
Τι όμορφη σιωπή!
Ενώ τίποτα δεν κινείται, τίποτα δεν ακούγεται,
ακούς τη σιωπή των Αγγέλων που υμνούν την μεγάλη σου Μάνα,
Την Παναγιά !
Σ΄άφησα άγγελε μου, στη μεγάλη Της αγκαλιά!
Άκου τα καρδιοκτύπια Της για σένα,όλο αγωνία,αγάπη,τρυφερότητα.
Σ΄αφησα στην αγκαλιά Της Παναγιάς,Της Μάνας σου.
Κρύψου εκεί, αγκάλιασε Την σφικτά,κρατήσου γερά απ’ Αυτήν…
Αυτή ξέρει καλύτερα κι απο μένα κι απο σένα.

Η Παναγιά! "

(π. Ανδρέας Θεμιστοκλέους
Ι. Ναός Αρχαγγέλου Μιχαήλ Φρενάρους Κύπρου)

,

( Τοιχογραφία από το εκκλησάκι Παναγίας Μακεδονίτισσας , Λευκωσία )

,

,

,

6 σχόλια:

voulaki είπε...

Η προσευχή είναι η πιο ανεπιτήδευτη μορφή Αγάπης και ο πιο γλυκύς και φωτεινός δρόμος για να βοηθήσουμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα...

Καλημέρα Αργυρούλα!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, πολυαγαπημένη μου φίλη!

Χθες η ανθρωπότητα ευαγγελίστηκε χαρά μεγάλη! Η Θεοτόκος με ταπείνωση δέχθηκε το Θείο θέλημα. Μήπως χρειάζεται κι εμείς να ασπαστούμε τη Μητρική αγκαλιά Της και να προσευχηθούμε στην Κυρία των Αγγέλων για το μέλλον της Ελλάδας μας;

Σου στέλνω την αγάπη μου!

Cranberry είπε...

Mακάρι η γλυκειά Παναγία μας να πρεσβεύει για όλους μας ώστε να αποκτήσουμε όλοι μια μικρή θέση στον Παράδεισο!

Ο Θεός μαζί σας!

(ΥΓ. Αυτή είναι η νέα διεύθυνση του blog μου "Τίς Θεός Μέγας ως ο Θεός ημών")

Διαβάτης είπε...

@ Cranberry ,

Καλημέρα κορίτσι μου γλυκό .
Η Παναγιά να σε σκεπάζει σε κάθε σου βήμα .

Καλή δύναμη .

Σου στέλνω την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ voulaki ,

Πολύ ορθά , αγαπημένη μου φίλη .
Ας γίνει η προσευχή μας χάδι παρηγοριάς για όλο τον κόσμο.

Σου στέλνω την αγάπη μου .

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Μονάχα Αυτή Ανθή μου , μπορεί να μας βοηθήσει σε τέτοιες δύσκολες στιγμές .

Μονάχα Αυτή μπορεί να ικετεύσει Τον Υιό για την Ελλάδα μας , για την Ορθοδοξία μας .

Ας στραφούμε με ελπίδα στην Μητρική Της αγκαλιά , και Αυτή σίγουρα δεν θα μας αφήσει . Πονάει μαζί μας , και μας περιμένει.

Αγαπημένη μου Ανθή σου στέλνω την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο :)