Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Σήμερα θέλω να ευχηθώ ...

.




Εύχομαι σ΄ όσους έχουνε

σήμερα τη γιορτή τους

κάθε ευλογία και χαρά

να έχουν στην ζωή τους.

.
.
.
.
Πόνος να μην τους ακουμπά

λύπη μην τους αγγίζει,

κι΄ η παρουσία του Ιησού

χαρά να τους γεμίζει.


Χρόνια πολλά γεμάτα φως

γεμάτα καλοσύνη

γεμάτα απ΄ τον Ιησού Χριστό

που τα σκοτάδια σβήνει.

..........

Του Αγίου Μεγαλομάρτυρα και Τροπεοφόρου Γεωργίου σήμερα.

Εύχομαι να σκεπάζει και να καθοδηγεί τον καθένα μας ,

και όσους έχουν το όνομά του , τον κάθε Γιώργο και την κάθε Γεωργία.

Εύχομαι στον κάθε διαβάτη, οδοιπόρο , συνοδοιπόρους της ζωής ,

και στον δικό μου συνοδοιπόρο της ζωής , που έχει το όνομά του ,

ειρήνη , χαρά , καλοσύνη και αγάπη νάναι γεμάτη

για πάντα η ζωή τους.

Χρόνια Πολλά , σε όλους , και ό,τι ποθεί η ψυχούλα σας ,
.
απλόχερα ο αναστημένος Ιησούς Χριστός να σας το χαρίζει.
.

9 σχόλια:

Δημήτριος Ευγενικός είπε...

Χριστός Ανέστη !

Με τις πιο θερμές ευχές μου για τον συνοδοιπόρο της ζωή σου.

Κάθε καλό να έχετε στην οικογένεια σας,
και όλη η Χάρις του Ουρανού, να σκεπάζει την καρδιά σας.

Κάθε καλό και όμορφο να έχετε στην Ζωή σας,
και η Χάρις του Αγίου Γεωργίου, να γεμίζει την Ψυχή σας.

Χρόνια Πολλά.

Διαβάτης είπε...

@ Δημήτριος Ευγενικός ,

Γλυκύτατες και όμορφες οι ευχές σου , Δημήτρη φίλε αγαπημένε .

Σ΄ ευχαριστώ από καρδιάς , και εύχομαι ό,τι όμορφο και ευγενικό επιθυμεί και η δική σου ψυχούλα , απλόχερα , ο Κύριος του ουρανού και της γης ,να σου το χαρίζει .

Εύχομαι ειρήνη και αγάπη νάναι γεμάτη η ζωή σου , και νάχεις σε κάθε σου βήμα συνοδοιπόρους τον Αναστημένο Ιησού Χριστό και τη Γλυκειά μας Μανούλα Παναγιά .

Εύχομαι η χάρις του Αγίου Γεωργίου να σε σκεπάζει και να σε προστατεύει .

Να χαιρεσαι τον αδελφούλη σου , που έχει τη γιορτή του , και όλους όσους αγαπάς ...

Χριστός Ανέστη !

Σε χαιρετώ με την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο .

Ο Αναστημένος Ιησούς μαζί σου.

Σ΄ ευχαριστώ.

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη ,
Χριστός Ανέστη
Εύχομαι χρόνια Πολλά στο σύζυγο σου .Από τα βάθη της καρδιάς μου εύχομαι υγεία ηρεμία και οικογενειακή ευτυχία.Πάνω από όλα εύχομαι ο Κύριος και η Παναγιά να είναι πάντα στο πλευρό σας και να σας καθοδηγεί πνευματικά με ειρήνη και αγάπη.Χαίρομαι που σε γνώρισα και είμαι ευγνώμων στο Κύριο που σε έστειλε στο δρόμο μου.
Σας αγαπάπαμε ,φιλιά από όλους μας .

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Συνοδοιπόρε Έλενα , ψυχή αγαπημένη,
σ΄ ευχαριστώ από καρδιάς , για όλες τις ευχές σου , κι΄ όλου του κόσμου οι χαρές να είναι και δικές σου .
Εγώ χαίρομαι που σ΄ έχω συναντήσει , και η γλυκειά και η όμορφη παρουσία σου ομορφαίνει και τη δική μου ζωή .
Εύχομαι η Αναστάσιμη χαρά να κυριαρχεί πάντα στη ζωή σου , και να γεμίζει την καρδιά σου ειρήνη και αγάπη .
Εύχομαι ο Αναστημένος Ιησούς να μιλήσει και ν΄ ακουμπήσει τη ψυχή κάθε διαβάτη , οδοιπόρου , και συνοδοιπόρου της ζωής , και η αγάπη και η ευλογία Του ν ΄απλωθεί σε όλον τον κόσμο .

Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου και τις γλυκύτατες θερμές ευχές σου.

Φιλιά πολλά ,

Αργυρούλα

jacki είπε...

Χρόνια τους πολλά και αγιασμένα.. Να τους χαιρόμαστε.

Διαβάτης είπε...

@ jacki ,

Αγαπημένη μου Ιωάννα ,
σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές σου .

Να χαίρεσαι κι΄ έσυ όλους τους ανθρώπους που έχεις στο δρόμο της ζωής σου.

Να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη γλυκειά μου.

Σε φιλώ,

Αργυρούλα

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΣΟΥ.
ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΤΟΥ.
ΑΜΗΝ

Διαβάτης είπε...

@ jimpat ,

Αγαπημένε Δημήτρη ,
Σ΄ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
Να χαίρεσαι τα αγόρια σου και την οικογένειά σου.
Να σας σκεπάζει ο Άγιος Γεώργιος και να πρεσβεύει στον Αγαπημένο μας Ιησού Χριστό , για την προκοπή την πνευματική μας άνοδο , και προπαντώς για την σωτηρία των ψυχών μας .
Χρόνια πολλά , όμορφα , ευλογημένα , χαρούμενα , γεμάτα φως ,Χριστό ,χαμόγελο κι΄ αγάπη .
Τις ευχές μου στον Γιώργο σου , και την αγάπη μου στην οικογένειά σου .

πηνελοπη είπε...

κυριε φυλαξε μας απο σεισμο ,πνυγμο,καταποντισμο,ασθενεια,ατυχημα,αιφνιδιο θανατο...Φυλαξε την εκκλησια μας που απλωνεται στα περατα της γης,τους μοναχους,τον κληρο,τον Αρχιεπισκοπο μας.Θελω να προσευχηθω για ολους μου τους συγγενεις,τους φιλους,τους γειτωνες,τους αναδωχους.Θελω να προσευχηθω για ολα τα ορφανα,τους απορους,τους ψυχασθενεις,τους αρρωστους,τους χειρουργημενους,τους γεροντες,τους διακονουντας,τους ψυχοραγουντας,τα παιδια ,τους νεους,τους φανταρους,τους ιατρους,τους διδασκαλους,αυτους που ταξιδευουν στη θαλασσα,στην ξηρα,στον αερα,τουςκυβερνητας αυτης της χωρας,τους κεκοιμημενους απο αρχης του κοσμου,τα ζωα ολης της γης,τα φυτα.Ελεησε ολο τον κοσμο οπως θελεις ωστε ολοι να σωθουμε....να σωθουμε οχι για να βολευτουμε στον παραδεισσο αλλα για να ειμαστε μαζι σου εκει και να σε δοξαζουμε συνεχεια οπως κανουν οι αγγελοι,για να σε απολαμβανουμε κυριε και να βρουμε παρηγορια ,χαρα αιωνια,ευτυχια....οχι οτι το αξιζουμε βεβαια αλλα γιατι η δικαιωσυνη σου θα ειναι η μεγαλυτερη σου αγαπη....